Com influencia jugar amb una parella habitual?

Formes de jugar a la Botifarra per jugadors experts. (Botifarra moderna Vs Botifarra antiga, sortida d'11, sortida de semfallo)
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Com influencia jugar amb una parella habitual?

EntradaAutor: Carles » 08 oct. 2009, 12:34

Dels creadors de "Partides de jugadors amb nivells molt diferent" arriba al seqüela mes esperada de l'any ......


Imaginem el següent cas: tenim 4 jugadors del mateix nivell. La parella A, sempre juguen junts, la parella B es el primer cop que juguen junts.

La parella A guanyarà mes partides que la parella B ? Com creieu que afecta ?

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 08 oct. 2009, 13:49

Carles ha escrit:La parella A guanyarà mes partides que la parella B ?

Conèixer la manera de jugar de la teva parella de joc és important. Penso que la parella A pot guanyar alguna més partides davant de jocs similars, tot i que que en aquests casos el factor sort és el que pot influir més en les resultats.
Carles ha escrit:Com creieu que afecta ?

Si tots 4 tenen un nivell similar jo apostaria per la següent resposta:
Parella A = 54%
Parella B = 46%
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 oct. 2009, 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 oct. 2009, 16:40

Quina precisió :-p

Adéu !

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

Que afecta al resultat d'una partida?

EntradaAutor: Jordi » 08 oct. 2009, 20:35

Per tal de buscar la millor manera de fer un ranking de jugadors es acosenllable aproximar-se a poder avaluar totes les cirscumstancies que afecten al resultat d'una partida.

Al meu entendre hi ha moltes circumstancies que incideixen en el resultat

- El nivell del jugador
- Les cartes que agafa en aquella partida ( crec que a la llarga la sort s'equilibra pero es clar que en una partida influeix)
- El nivell del company
- El grau de compenetracio amb el company
- El nivell dels rivals
- El grau de coneixement dels rivals
- Fenomens puntuals imprevistos ( em fa mal el queixal , el crio no para d'emprenyar , coi ke fan a la tele etc...)

Ara be quines d'aquestes circumstancies es poden tenir en compte per tal de fer un sistema de ranking?

Crec realment que s'ha d'obtar per un de dos sistemes d'avaluacio , o be s'avalua el jugador individualment o be les parelles pero en qualsevol cas davant la dificultad de ponderar els coneixements que pugui tenir una parella mutuament jo no ho tindria en compte.

Que juga molt amb una parella vol dir que ens entenem be o senzillament que coincidim sovint? si en una partida juguen a-b contra c-d i resulta que a ha jugat 20 partides amb b i c cap amb d pero en canvi a ha jugat mil partides amb c qui coneix mes a c , i a ki afavoreix aixo?


Torna a “Tàctiques avançades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron