Buti o no buti .....

Formes de jugar a la Botifarra per jugadors experts. (Botifarra moderna Vs Botifarra antiga, sortida d'11, sortida de semfallo)
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Buti o no buti .....

EntradaAutor: Carles » 04 nov. 2009, 00:34

Hola !

Doncs al predonat d'avui hi havia un dat molt curiós:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=2&dat=2

Cantava triomf el jugador 2, la majoria han fet espases, i alguns buti !

Jo la buti la trobo molt justa ..... i veient les cartes mes :-p
Evidentment, si analitzes, el jugador 2 i 4 fan buti-capot (sense cap possibilitat per NS).

Que us sembla ?????

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ESPECTACULAR.

EntradaAutor: corpetit » 04 nov. 2009, 03:22

Bona nit,

Si aquesta la trobes justa, mira't aquesta altra del mateix campionat:

http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=4&dat=4

Així es canta una botifarra directa! Bé, sobren les paraules.

De ben segur que volia passar-ho, ha clickat malament i després ha pogut sortir de 7 d'oro. N'hi ha que tenen sort.

Adéu.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 04 nov. 2009, 12:38

Hola,
en la buti que fa referència corpetit, es mes sorprenent encara la sortida de sota d'espasa no?.

En fi... això dels predonats... :? jajaja.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 04 nov. 2009, 20:31

En l'exemple de Carles en predonats, segons el meu punt de vista, sempre cantar butifarra. Pensa que surt el de la teva dreta així que tens moltes possibilitats de salvar un as. Si entres tens 6 basses a l'espasa. Et pot sortir malament però si hi ha algun atrevit al que li surti bé, per molt bé que juguis el directe no puntuaràs.

En el cas que diu Corpetit, no penso sigui un error de clik. Hi ha gent que encara miren el marcador i a l'últim dat i marcador desfavorable fan buti "a la desesperada". Al predonats cada dat és individual

Jo per evitar això proposaria que en predonats a cada dat, posar el marcador a 0. És possible?

La sortida de sota espases molt perillosa. Jo encararé manilla i as de basto i basto de nou. Tinc al que canta buti a l'esquerra, així que tinc moltes possiblitat d'entrar amb els asos i fer-me dues basses més al basto si no em cau el rei de segona.

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 09 ago. 2010, 16:23

Angeles ha escrit:En l'exemple de Carles en predonats, segons el meu punt de vista, sempre cantar butifarra. Pensa que surt el de la teva dreta així que tens moltes possibilitats de salvar un as. Si entres tens 6 basses a l'espasa. Et pot sortir malament però si hi ha algun atrevit al que li surti bé, per molt bé que juguis el directe no puntuaràs.


Sí, en pot sortir una bona buti. En aquest cas si obre copa com hauria de ser és sabatera.
Si fes trumfo de tota manera també seria sabatera (sortir de basto no té sentit). Així que tampoc no s'ha de jugar bé per fer sabatera a trumfo directe.

Angeles ha escrit:En el cas que diu Corpetit, no penso sigui un error de clik. Hi ha gent que encara miren el marcador i a l'últim dat i marcador desfavorable fan buti "a la desesperada". Al predonats cada dat és individual


No té buti. Almenys en condicions. Equivocar-se? podria ser...

Angeles ha escrit:Jo per evitar això proposaria que en predonats a cada dat, posar el marcador a 0. És possible?


No es mala idea...

Angeles ha escrit:La sortida de sota espases molt perillosa. Jo encararé manilla i as de basto i basto de nou. Tinc al que canta buti a l'esquerra, així que tinc moltes possiblitat d'entrar amb els asos i fer-me dues basses més al basto si no em cau el rei de segona.


Sense veure les cartes la sortida no és bona.
Veient-les també és dolenta però resultaria que la sortida no és "perillosa", ja que no hi ha risc que abarrotin l'espasa i no hi hauria d'haver perill amb l'oro ja que no sabria que vol el company... s'hauria de fer la copa (tocar l'oro ja seria massa) on suposo que agafaria mà Oest i llavors el perill està a la banda Oest-Est.

Vaja de totes maneres són suposicions...no crec que s'hagi de fer buti i s'ha de sortir de basto com diu Angeles.

droig


Torna a “Tàctiques avançades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants