Sobre els renuncis

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 23 des. 2007, 00:16

Dons si Deep, al principi es fà extranya la visió de les cartes amb l'ajuda màxima, a mi també em pasava. Ara be, com l'home es un animal de costums, ara que ja fà mes de dos anys que jugo amb ajuda màxima, no hi trobo cap inconvenient... i sí moltes aventatges. Un que es una mica bastant despistat, (i de vegades fàs dos o tres coses a l'hora) l'ajuda màxima no et deixa fer "burrades" inconscientment.
La pega es que al entrar en partides públiques, et kikejen per "novato"... :lol: :lol: . Ara les creo jo.... i llestos.... aisenyor

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 05 gen. 2008, 13:32

Ja fa dies que hi penso. Vistes les respostes, suposo que us semblarà perfectament normal que els robots facin algún renunci de tant en tant, oi?

Si el veieu, millor per vosaltres i si no, ja se sap, no us hi fixeu prou i us mereixeu el què us passa.

Pot ser interessant, francament interessant :twisted:

Carles ... oido cocina, ja tens feina.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 05 gen. 2008, 15:42

DeepButi ha escrit:Ja fa dies que hi penso. Vistes les respostes, suposo que us semblarà perfectament normal que els robots facin algún renunci de tant en tant, oi?

Si el veieu, millor per vosaltres i si no, ja se sap, no us hi fixeu prou i us mereixeu el què us passa.

Pot ser interessant, francament interessant :twisted:

Carles ... oido cocina, ja tens feina.


Ostres Deep, que vols que deixi de jugar amb els robots????... :evil: :evil: Pero homededeu, si una de les moltes aventatges que tenen els robots es que mai fan trampes :!: :!: :!:

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 06 gen. 2008, 00:01

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:41, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 06 gen. 2008, 01:35

abril74 ha escrit: L’ajuda nul.la la utilitza molt poca gent ja que pot donar lloc a renuncis involuntaris, en qualsevol cas butinet ofereix les opcions de màxima i mitja amb la qual cosa els qui no volem jugar amb ajuda nul.la ja tenim la sol.lució


Efectivament, amb l'ajuda màxima, tinc la "meva" solució.... pero es que no jugo sol!!!.... i el joc ja es prou complicat com per tenir d'estar pendent si et fan o no renuncis. Jo crec que si la técnica ens done la posibilitat de evitar un error humà (voluntari o no), perqué no la podem aprofitar??.

També podem fer un simil futbolistic: també ara els àrbitres porten el "pinganillo" per que "algú" els avisi del que ells no veuen.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 06 gen. 2008, 12:20

... com q avui es dia de Reis i posats a demanar ... doncs q la nova versio tingui ajuda nul·la, mitja, màxima, enorme o megainmensa... però.... q el programa avisi a tots quatre jugadors si algú ha fet un renunci, paralitzi el joc per actualitzar automàticament el marcador i una vegada fet q continue el joc... així tots jugariem tranquils d'acord a les nostres preferències i la tecnologia faria de jutge... si el renunciador abandona... q hagi un botonet per convidar o fer-la pública o posar un robot en espera de q entri un altre jugador...



PS: I q el meus post tornin a ser blau fosc...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 42 visitants