comiat a la marta bdn

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

comiat a la marta bdn

EntradaAutor: uosa » 21 gen. 2008, 17:12

la marta bdn va morir ahir, i els butinaires estem de dol,gràcies marta per la teva companyia i per la teva amistat,descansa en pau.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 21 gen. 2008, 17:43

Gràcies uosa per comunicar-nos aquesta triste noticia. No vaig coincidir molt amb la Marta però em va impactar la seva actitut positiva i la seva alegria gaudint de les petites coses de la Vida devant l'adversitat.
peach l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 gen. 2008, 18:54, en total s’ha editat 1 vegada.

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 21 gen. 2008, 18:38

bonanit martabdn, wapaaaaaaaaaaaaa smuasssssssssssssssss.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 21 gen. 2008, 19:22

Em costa imaginar-te absent per sempre.
Tants de records de tu se m'acumulen
que ni deixen espai a la tristesa



Tu ja no hi ets i floriran les roses,
maduraran els blats i el vent tal volta
desvetllarà secretes melodies;
tu ja no hi ets i el temps ara em transcorre
entre el record de tu, que m'acompanyes,
i aquell esforç, que prou que coneixes,
de persistir quan res no ens és propici.

Fracments de "Lletra a Dolors " Miquel Martí Pol


Adeu Marta fins sempre !

BET

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 21 gen. 2008, 21:07

Benvolgudes i benvolguts butinaires,

Gràcies, BET, per transcriure'ns aquest bellíssim poema de Martí Pol. Segurament, tot i la tristor d'un comiat per sempre, no hi ha millor manera de dir adéu, o potser fins a reveure ...

No puc dir que hagi tingut una bona amistat amb la Marta. La nostra coneixença va ser puntual i interessada: ella no tenia parella per a jugar el torneig de Castellar del Vallès de setembre de l'any passat, i jo tampoc. Sols, solets al llistat d'inscripcions ella em va proposar de jugar plegats. Jo no m'hi vaig pensat ni un moment tot i exposar-li les meves limitacions botifarrístiques. Ella, per la seva part, em va explicar sense embuts la seva malaltia i les consegüents limitacions físiques per tal que jo valorés la conveniència o no de jugar amb ella. Òbviament no m'hi vaig pensar ni un instant ja que allò que més valoro en una persona, ara i sempre, és la seva sinceritat. Per la meva part era el meu debut en un torneig "internacional", les tres partides del matí van ser derrotes. A la tarda, però, van arribar dues victòries. La primera davant d'un jugador amb el qual havia jugat tornejos anteriors, l'homer64.

La Marta tenia ganes de viure ... Vivia a Badalona (bdn), era doctora en Enginyeria, mare de família i trevallava de professora a la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya).

La nostra amistat no va anar gaire més enllà, només alguna partida esporàdica al ButiNet i alguna salutació mútua quan entràvem al xat. De tota manera moltes, moltes absències ...

Descansa en pau Marta. Allà on siguis rep un petonàs de la meva part. I comença a barrejar cartes per quan anem arribant ...

Emocionat,

josep (rimbombante)

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 21 gen. 2008, 22:01

Vaig coincidir amb la martabdn a diverses trobades i encara que mai vem parlar de la seva malaltia, jo admirava la seva actitud i la seva gran força per enfrontar-s'hi.
Descansa en pau marta.A butinet no t'oblidarem mai.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 gen. 2008, 17:02

Estimada Marta,

Amb tot el meu carinyo i l'admiració pel teu coratge i la teva lluita davant la malaltia que vas suportar amb tanta fermesa, t'envio allà on estiguis, una oració per al teu etern descans.

Et recordarem sempre.


Trobarem a faltar el teu somriure;
dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí,
però el record de la vall, on vas viure,
no l'esborra la pols del camí.

El teu front dur la llum de l'albada,
ja no el solquen dolors ni treballs,
i el vestit amarat de rosada
es vermell com el riu de la vall.

Quan arribis a dalt la carena,
mira el riu i la vall que has deixat
i aquest cor que ara guarda la pena,
tan amarga del teu comiat
.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 22 gen. 2008, 19:05

Estimada Marta,

Aquest mati, m'han trucat per donar-me la trista noticia, la pell se m'ha aborronat, dels ulls m'han brotat llagrimes, osti que nes d'injusta la vida.

Ens queda el teu bon record, el teu somriure, la teva amistat, de ben segur que et trobarem a faltar, descansa en pau allà on siguis.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

martabdn

EntradaAutor: corpetit » 22 gen. 2008, 20:56

Bona tarda Butinaires

M’he quedat gelat, una estranya i desagradable esgarrifança m’ha recorregut sobtadament tot el cos, la veritat és que no sé què dir, ahir em vaig assabentar de la tràgica notícia i no he deixat de pensar-hi, no puc, ni tampoc vull, desempallegar-me d’aquest trist esdeveniment...

Alguna nit vàrem coincidir i, a la vegada, vàrem creuar algunes paraules al Butinet, i trobaré a faltar la teva aferrissada i incessant defensa de la dona. Encara que sovint, el temps ens embolcalla amb l’enganyosa aparença de curar-ho quasi tot, no és menys cert que has deixat un buit que ens costarà d’omplir, almenys en algun racó del meu insignificant i limitat pensament.

Proposo a en Carles que, així com es fa amb els dorsals de determinats esports, com a petit, escarit i, amb plena seguretat, insuficient homenatge, es retiri per a la posteritat aquest nick, per tal que ningú més en pugui tornar a fer ús i, si és possible, que passi a encapçalar una esperem que petita “llista” de butinaires d’honor, per tal de guardar-ne els seu record i, d’aquesta manera, no caigui mai en l’oblit, en el nostre oblit.

No som res, no som ningú, Marta, només desitjar-te de tot cor, si serveix d’alguna cosa, que allà on siguis, trobis la pau, la teva pau.

Adéu-siau.

jouli
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 03 gen. 2007, 09:58

EntradaAutor: jouli » 23 gen. 2008, 00:16

Marta:
Me he llevado un palo cuando me he enterado hoy que nos habías dejado, se me ha hecho un nudo en la garganta, se me han humedecido los ojos... no hi ha dret, son de esas cosas que nunca entenderemos.
Recuerdo que hace más de un año, tuve una diferencia de opinión contigo que me hizo reaccionar de una manera ...extraña, diría yo. Al momento me di cuenta de mi error e inmediatamente te pedí disculpas. Pues tengo que felicitarte porque en ningún momento me guardaste rencor, yo creo que a partir de ese momento hasta fuimos más amigos. Siempre que hemos coincidido en algún campeonato ha habido entre nosotros un sincero afecto y en butinet también hemos jugado bastantes veces y siempre ha habido mucha cordialidad.
Marta, cuando te veía en butinet, siempre de mandaba... muasss. Eran letras, ahora te mando un muasssssss muy fuerte, desde el corazón. Siempre te recordaremos y siempre te querremos, guapa, te lo mereces ¡¡¡

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 23 gen. 2008, 21:31

Ja fa temps que vaig coincidir amb la marta_bdn algunes vegades. No en sabia res de la seua malatia (gràcies per assabentar-nos, uosa), tot i que ella sempre em preguntava per la meua salut. I ... no sé què dir. El millor que se m'acud és el que ja li ha dit la misae, perquè la marta_bdn sempre hi restarà al ButiNet.


misae ha escrit:bonanit martabdn, wapaaaaaaaaaaaaa smuasssssssssssssssss.


primavera

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

Re: martabdn

EntradaAutor: batet » 27 gen. 2008, 19:56

corpetit ha escrit:Bona tarda Butinaires





Proposo a en Carles que, així com es fa amb els dorsals de determinats esports, com a petit, escarit i, amb plena seguretat, insuficient homenatge, es retiri per a la posteritat aquest nick, per tal que ningú més en pugui tornar a fer ús i, si és possible, que passi a encapçalar una esperem que petita “llista” de butinaires d’honor, per tal de guardar-ne els seu record i, d’aquesta manera, no caigui mai en l’oblit, en el nostre oblit.





M'agrada molt aquesta proposta Corpetit

Havia coincidit poques partides amb la Marta BDN. No tenia cap mes relació amb ella ni era conscient per les dificultats que passava . Però era de aquells noms a la llista del Butinet que trobes familiar i serà estrany no tornar a veure.
El meu petit homenatge :

Torna Al Teu Clos


Ara saps que la mort no és morir-te
sinó que mori algú estimat.
La teva mort no et convida
al tètric espectacle.

T'en fa protagonista, i deu ser trist.
Però més trist és veure l'agonia lenta
d'algú que estimes,
com el cos tan conegut
es degrada i malmet dins a tornar-se
un feix d'òssos i pell que ni se serva,
però encara estima,
i parla de guarir-se amb l'esperança
de qui mai no ha perdut la fe en els altres.

Clames llavors als déus i contra els déus
inútilment, que els déus mai no responen
i el seu callar és un mirall opac.

Torna, doncs, al teu clos
i fes-t'hi fort amb una opció de vida,
ara que saps que morir-te no és la mort,
i emplena d'amor el buit de l'estimada morta.


Miquel Marti Pol


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 50 visitants

cron