morfeo ha escrit:1.- els pals de cantar trunfu surten cabalcats sobre les cartes, cada cop es tenen de moure o be minimitzar les cartes cada partida.
Ja m'ho havien dit, apuntat

morfeo ha escrit:2.- Les cartes es veuen fatals.
No les ampliïs tant :-p
Es broma ..... estem preparant una baralla de mes qualitat.
morfeo ha escrit:3.- Estem 4 jugant, un es queda penjat o no tira o ves a saber, i el creador es veu obligat a tancar la partida.Conta com abandonament?
Es de suposar que si.Dons ja ens ha passat una vegada.
Sip, conta com abandonament.
Evidentment això s'ha d'arreglar.
Una cosa que heu de canviar el xip, es sobre el paper del creador. NO te res a veure amb abans. El creador es "virtual", simplement es qui controla la partida (moure jugadors, començar), res mes. Tota la partida la fa el servidor.
Així que es indiferent si es penja el creador, o aquest abandona. El resultat es el mateix que quan abandona un altre jugador .... que queda un menys a la partida.
morfeo ha escrit:4.- Aquesta ens va passar ahir i avui altre cop.Juguem una partida, s'acaba i un dels jugadors ja plega, en aquell moment quedem 3 a la partida i entra qui vol.El mateix creador torna a crear (privada) i entra qui li dona la gana.El creador tanca la partida, la torna a crear i sant torne-m'hi que no ha estat res, torna a entrar qui vol.
Lo primer està detectat, i es corretgirà aviat.
Lo segon, no hauria de passar ... jo avui per provar he crear varies partides privades i mai m'ha entrat ningú. Seguirè investigant.
Adéu i gràcies !