Bugs de la versió 3.0

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Bugs de la versió 3.0

EntradaAutor: Carles » 05 jul. 2008, 08:20

Hola !

Aquí aniré llistant els bugs que s'han anat trobant a la versió 3.0:
- El missatge d'away personalitzat no es veu.
- Si apretes a "unir-se" a partida sense cap partida seleccionat, peta el ButiNET. (no recordo qui m'ho ha dit).
- [08:19:14] <arc> kuan te conviden ta keda la convidada posada
- Les parties creades obligades no es veuen be (a estones).

Si en veieu cap, no dubteu en dir-ho en aquest post :-)

Adéu !

Runner
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 22 set. 2002, 14:02

Un usuari que cau

EntradaAutor: Runner » 07 jul. 2008, 18:47

Resum d'una situacio curiosa.

Enmig d'un partida un company li cau la conexio.
Em toca sortir i tiro la meva carta.
Esperem una mica, es torna a conectar i es re-incorpora a la partida
Fins aqui tot be, pero ara....

La carta que havia tirat, desapareix, i surt de nou el company que havia caigut (Malament per "menjar-se" la carta, i malament per sortir l'altre company).
Seguim jugant igualment fins arribar a l'ultima bassa.
En l'ultima bassa, com a mi se m'havia "cruspit" una carta, tots els companys juguen la seva carta, menys jo que ja no en tinc cap.

A part de riure una estona i fer broma de com sortir de la partida (control abandonaments), surto jo per abandonar la partida.
Efectivament, em queda registrada la partida com abandonament.

Si no et queda clar ho comentem.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 08 jul. 2008, 03:27

Bóra-lí
En runner té raó, va passar tal i com ho descriu, i el que va caure vaig ser jo. És més, el motiu de la caiguda va ser perquè vaig clickar la creueta de l'angle superior dret. Per què? doncs perquè vaig mirar l'última basa de la partida i, per defecte, sempre et deixa la basa que vols mirar, a la part superior dreta, de manera que ambdues creus per tancar (la de la basa i la de la partida) estan a tocar. Almenys pots modificar-ho, posant-ho una mica més avall. Sí, és cert, però per defecte, sempre surt dalt a la dreta i tot i baixar-ho una mica, pot coincidir també amb el botó de sortir. En definitiva, o la creueta per tancar la basa es posa a l'angle inferior dret, no al superior, o bé he de baixar més avall la partida. En aquest cas, només em queden dues opcions:
1.- canviar la cadira i posar-ne una de més petita, per tal de veure les cartes a una alçada, més o menys, adequada. Si és així, de ben segur que els nassos em tocaran al teclat. Espero almenys no refredar-me, més que res per qui vingui al darrere.
2.- Posar algun llibre sota la pantalla, per tal d'aixecar-la. Si és així, si us plau, recomaneu-me el llibre més totxo que en tingueu coneixement.
Ah!, la carta que diu en runner, me la vaig cruspir sense contemplacions. Ho sento noi, a aquelles hores em ve la gana, no hi puc fer més i ja ho diuen ja que "a falta de pan, buenas son tortas"... "o cartas".
Fins aviat...

Milor
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 14 ago. 2004, 17:08

EntradaAutor: Milor » 08 jul. 2008, 14:13

Es podria posar en opcions o per defecte, que cuan vagis a tancar un FINESTRA ( De la partida o el joc principal ) el programa et digui:

Segur que vols tencar la finestra?
OK / CANCELAR

I ja estaria solucionat.

Nota: Com el eMule :)

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 08 jul. 2008, 23:29

A vore cosetes.

1.- els pals de cantar trunfu surten cabalcats sobre les cartes, cada cop es tenen de moure o be minimitzar les cartes cada partida.

2.- Les cartes es veuen fatals.

3.- Estem 4 jugant, un es queda penjat o no tira o ves a saber, i el creador es veu obligat a tancar la partida.Conta com abandonament?
Es de suposar que si.Dons ja ens ha passat una vegada.

4.- Aquesta ens va passar ahir i avui altre cop.Juguem una partida, s'acaba i un dels jugadors ja plega, en aquell moment quedem 3 a la partida i entra qui vol.El mateix creador torna a crear (privada) i entra qui li dona la gana.El creador tanca la partida, la torna a crear i sant torne-m'hi que no ha estat res, torna a entrar qui vol.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 jul. 2008, 01:09

morfeo ha escrit:1.- els pals de cantar trunfu surten cabalcats sobre les cartes, cada cop es tenen de moure o be minimitzar les cartes cada partida.


Ja m'ho havien dit, apuntat :-)

morfeo ha escrit:2.- Les cartes es veuen fatals.


No les ampliïs tant :-p

Es broma ..... estem preparant una baralla de mes qualitat.

morfeo ha escrit:3.- Estem 4 jugant, un es queda penjat o no tira o ves a saber, i el creador es veu obligat a tancar la partida.Conta com abandonament?
Es de suposar que si.Dons ja ens ha passat una vegada.


Sip, conta com abandonament.
Evidentment això s'ha d'arreglar.

Una cosa que heu de canviar el xip, es sobre el paper del creador. NO te res a veure amb abans. El creador es "virtual", simplement es qui controla la partida (moure jugadors, començar), res mes. Tota la partida la fa el servidor.
Així que es indiferent si es penja el creador, o aquest abandona. El resultat es el mateix que quan abandona un altre jugador .... que queda un menys a la partida.

morfeo ha escrit:4.- Aquesta ens va passar ahir i avui altre cop.Juguem una partida, s'acaba i un dels jugadors ja plega, en aquell moment quedem 3 a la partida i entra qui vol.El mateix creador torna a crear (privada) i entra qui li dona la gana.El creador tanca la partida, la torna a crear i sant torne-m'hi que no ha estat res, torna a entrar qui vol.


Lo primer està detectat, i es corretgirà aviat.

Lo segon, no hauria de passar ... jo avui per provar he crear varies partides privades i mai m'ha entrat ningú. Seguirè investigant.

Adéu i gràcies !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 09 jul. 2008, 03:17

Bóra-lí.
En primer lloc, enhorabona per aquesta nova i tan esperada versió. Gràcies pels milers d’esforços i maldecaps que de ben segur ha suposat la seva implantació.
Seguint el fil de l’últim post, quan vaig caure hi havia tantes partides que vaig tindre que mirar una per una quina era la meva i, en aquell moment, n’hi havia una vintena. Sí que no vaig caure a mirar quan la vaig crear, quin número de partida era la meva, que desplaçant la barra vertical de les partides de la finestra de la dreta sabrem quina era la nostra i hi podrem entrar directament. Sí, això és cert, però com que no es pot posar nom a la partida, no seria més fàcil quan l’estàs creant i esperes els altres jugadors que hi posés el número de partida que serà la nostra?. D’aquesta manera, no seria més fàcil recordar en quina partida estàvem?. Després, un cop dintre de la partida, tant costaria mantenir en algun lloc aquest número de partida (només són dues xifres, tampoc és tant)?
Si desplacem l’esmentada barra vertical de les partides cap a la dreta, veiem els números de partides. Sí, però aquesta finestra no es pot fer més gran, de manera que hem d’utilitzar la barra inferior, per tal de desplaçar-nos cap a la dreta. Fins aquí no hi ha problema, però el programa té un defecte: quan algun jugador entra o surt de qualsevol de les partides que en aquell moment hi ha obertes, aquesta barra inferior es desplaça automàticament cap a l’esquerra un altre cop. Això fa que quan hi ha molts jugadors, es fa impossible mantenir aquesta finestra a la dreta del tot. No parlo d’abreujar els títols que hi ha, simplement es tractaria de poder-la posar a mida, a voluntat de cadascú. Exactament igual com es pot fer amb la finestra dels jugadors, i ja em diràs perquè serveix fer més gran aquesta finestra de jugadors, si no hi ha cap nick exageradament llarg, però vaja, tampoc està de més.
Allò que la subhasta tapa part de les nostres pròpies cartes, ja veig que no sóc l’únic a qui molesta. Més que res perquè algun dia, a l’hora de desplaçar la finestra, erraré amb el punter i cantaré trumfos amb una sola carta i de 2 o bé botifarra amb una sota com a carta més alta. Llàstima que no podré veure la cara que posa el pobre company quan es descobreixi el nostre joc. Imagineu per un moment que només començar la primera patida cantem bastos passats, Oest s’arranqui arrastrant de 3 i nosaltres servim el 2. Sort que ara es castiga l’abandonament.
M’estic allargant una mica massa, un altre dia en posaré més. Arreveure.

Milor
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 14 ago. 2004, 17:08

EntradaAutor: Milor » 09 jul. 2008, 11:41

Un bug que vaig detectar es:

Comencem la partida, en la 8 basa, tira el meu company l'as d'oro que es "FIRME" cau el jugador que li tocava tira ( o abandona ), faig click a la pantalla de partida i recollo les cartes ( Miro l'ultima i surt nomes l'as ) entra un altre i continu jugant, el meu company te un carta de menys, i no es pot finalitzar la partida.

nota: Jo era el creador de la partida, no se, si aixo te importancia.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 09 jul. 2008, 12:27



... (se la va emportar el jugador q va abandonar...) :wink:


DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 jul. 2008, 15:50

Intentes entrar amb un nick inexistent:
a) et diu que el nick "està ocupat"
b) quan corregeixes i entres amb el nick correcte ... apareixen un parell de curiositats 8):
- La finestra de pantalla conserva el nick inexistent: ButiNET - NickIncorrecte - joc.butinet.cat
- Les comandes d'informació apareixen amb el nick inexistent
<NickIncorrecte> Hi ha un total de 120 usuaris
<NickIncorrecte> pong
<NickIncorrecte> xxx.xxx.xxx.xxx

i ... tachan tachan ... a les partides apareixes amb el NickIncorrecte !!!!! Em sembla que això és un foradet important!

____


D'aquest ja sé la resposta: "it's not a bug, it's a feature", però és una feature que odiooooooooo:
Si tanques el xat ... et fa fora de la partida, de manera que estas obligat mentre jugues a tenir el xat obert. Una gran pèrdua respecte al ButiNET antic on podies disminuir la manca de concentració tancant el xat :evil:.

____


Històric: es pot deixar oberta la finestra de basa anterior per recordar una basa especialment interessant. Això és il·legal, les finestres s'haurien d'obrir/tancar amb algún altre sistema que no ho permetés.

____


Al crear, seria útil que la casella privada/pública es conservés segons els gustos de l'usuari.

____


Tingueu manilles ... i no patiu tant pels semàfors!

trapella
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: trapella » 09 jul. 2008, 20:40

tinc 4 abandonos....motius ?....(no e abandonat mai a no ser per motius tecnics) entro a partides que de vegadas no ja ningú (surten el jugadors pero ja en acabat) d'altres que i son en "part" i com que no es comença tambe marxo....i amb compte com abandonaments...gràsies

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 10 jul. 2008, 09:53

Hola!, No em funciona bé "l'edició en els fòrums. No puc copiar-hi un text que he escrit en Word, no puc borrar, no puc fer intro. És a dir ara mateix no pujc escriure a la línea de sota. Us passa el mateix?? aissss he d'escriure tot el texte seguit. Ni puc borrar res del que he escrit amb la tecla "supr" . Sóc jo? Gràcies Cati

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 jul. 2008, 09:58

Doncs fa pinta que siguis tu ...... ja que tothom sembla que pugi escriure.

Has provat de reiniciar el navegador/ordenador ?

Adéu !

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 10 jul. 2008, 09:59

ara ho intento
i va bé

va parir quins misteris
gràcies
catim

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 jul. 2008, 08:43

Hola Carles . una situacio curiosa, comencem una partida i en la conversa surten jugadors de un altre partida converçant, jajajaja, home jo soc una mica tafaner , pero tant no pas, jajajajaj vinga a reveure psc


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron