ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA!!!!!

Missatges de campionats ja pasats.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA!!!!!

EntradaAutor: jiji » 30 gen. 2003, 18:00

I ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA - març 2003!!!!!


Pels butifarrerus experts i pels novatillus...
Pels que parlen en el xat, msn i mòbil alhora i pels callats...
Pels orientals i pels occidentals...
Pels logginats i pels eterns invitats q se'n descuiden...
Pels @@@@@ i pels que van senserroba...
Pels que entren de dia i pels noctàmbuls emperdernits...
Pels Butixatus i per les Butixatis...
Pels wapus/es, els reis/nes, els makus/es, els grunyons/es, simpàtiks/es, els karinyus, els korassons, els riallers/es, els joves i els mes joves enkara, .....PER TOTS & TOTES!!!!!!



siiiiiiiiisiiiiiiiiiiiisiiiiiiii! per fiiiiiiiii una ButiTrobada a Girona!!!! ole ole aki van les dades:

Data: dissabte 22 de març de 2003 :lol:
Lloc: Hotel Vilobí Park (al costat de l'aeroport - Autopista A7 sortida 8 )

PROGRAMA:

:arrow: de 12:00h a 14:45h - Inscripcions al I Campionat a les Comarques Gironines PREU: 10 EUROS
:arrow: 14h - Dinar PREU: 20 EUROS
:arrow: a partir de les 15:30h - Campionat

MENÚ DEL DINAR

Pica - pica
Parrillada de carn amb allioli :roll:
Crocanti
Pa, aigua mineral, vi i cafè

CAMPIONAT

:idea: INSCRIPCIONS:
:roll: :roll: :roll: PERIODE D'INSCRIPCIONS TANKAT!!! (ooooooooooooh):twisted: :twisted: :twisted:
IMPORTANT!!! Imprescindible el dia de la Trobada portar el resguard de l'ingrés que heu fet a La Caixa.

:idea: NORMES DEL CAMPIONAT:
Es jugarà segons el sistema oriental i serà a 8 donats o a 101 (exepte la final que es farà a 101) i està previst un campionat paral·lel amb les parelles eliminades a la primera ronda.

:idea: PREMIS:
Hi haurà copes per les 3 primeres parelles, premis sorpresa :shock: :shock: :shock: i un obsequi per tots els participants. :wink:

A MÉS A MÉS...
Hi ha la possibilitat de quedar-se a un sopar amb ball que està previst PREU: 18 EUROS.
També us podeu quedar-vos a dormir al mateix Hotel. En aquest cas l'organització no se'n farà càrrec o sigui que haureu de fer les reserves directament a l'Hotel http://www.hotelvilobi.fwd.com.ar tel: 972 47 34 83. PREU: 48 EUROS hab. doble.

Organitza: la secció gironina del Butinet 8) 8) 8) 8)

... així que ja ho sabeu!!!!!

ANIMA'T O QUE T'ANIMIN!!! *_*

:idea: PD: Ojuuuuuu ojuuuu que diuen que Girona.... enammmmora!!!! :twisted: jejejeje i la organització nu es fa responsable :roll: fiu fiu fiu :roll: :roll:
jiji l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 març 2003, 01:21, en total s’ha editat 6 vegades.

2kubitus1

EntradaAutor: 2kubitus1 » 31 gen. 2003, 01:06

Hola: a veure si és veritat: quan i on?,...

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 31 gen. 2003, 02:24

Ben aviat és penjarà en aquest foro un missatge on s'explicarà tot amb molt més detall. El que et puc avançar és la data (22/3 dissabte) i que es tracta de un dinar i posteriorment campionat. També hi haurà la possibilitat de quedar-se a sopar (hi ha ball amb orquestra) i a dormir. Et recomano que vagis donant un cop d'ull a aquesta secció.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 31 gen. 2003, 12:38

Ostres!!! Quina ràbia, el pitjor dia per a mi. Em feia molta il·lusió venir, ja que, he conegut molta gent simpàtica per aquí.
:cry:
Noi_bo, no hi puc estar present en cos, però si t'envio una foto em posaràs al cap de taula?, es l'única manera que veig de poder ser-hi i controlar-vos. :wink:

Desitjo que us vagi de PUTA MARE (encara que soni groller, ho sento, però es la millor manera que he trobat per expressar-me). :lol:

Salut i Sort !!!


p.d.: Per tots-es que intenteu convencem pel msm, ho sento però no puc. SMUAKSSSS !!!

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 31 gen. 2003, 14:46

gracies gironins. nomes per recolzaros, i recordarvos que pel que em necessiteu aqui estic..............
asssiesssssss i endevant.................

Toni_Casas

EntradaAutor: Toni_Casas » 02 feb. 2003, 21:32

Per poc que pugui vindre,tinc unes ganes bojes de coneixer la gent tan enrrollada que corra per aqui.
Un petonas a totes i una abraçada a tots.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Trobada no-oficial a Girona

EntradaAutor: noi_bo » 07 feb. 2003, 00:04

Ja teniu penjada tota la informacio relativa al campionat. Ara només falta que us apunteu... Ho passarem molt bé fent-la petar i jugant a la buti de passada jejeje.

tRoBlaU
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 gen. 2003, 02:34

Butitrobada-gironina

EntradaAutor: tRoBlaU » 11 feb. 2003, 20:30

Noi_bo:

Jo no podré vindre al dinar, al campionat depen de l'hora que arribi de Barcelona a casa, si el nano acaba aviat el partit o no, però segur que si no jugo us vindré a saludar i si em deixeu soparé amb vosaltres.

Una abraçada i endevant.

- tRoBlau -
The best, the number one.

dysy
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 19 gen. 2003, 16:28

EntradaAutor: dysy » 16 feb. 2003, 22:29

jejeej nomes encare que es per xafarderia, m'agradaria saver qui forma part de aquesta organització gironina, te res a veure amb el Butinet o es per lliure?, gracies per endevant i encare que no se si podre anar per quedar massa lluny espero que vagi be.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 17 feb. 2003, 01:10

Bones dysy. Encantat de satisfer la teva curiositat. La trobada la montem ones, catim, bet, joisi i jo mateix apart de uns quants colaboradors que també ens ajuden a la distancia (no dic noms pq la llista sería massa llarga). No es tracta d'una trobada oficial com clarament està indicat pero de tota manera el Butinet ens ha permés d'anunciar-ho als foros i els estic molt agrait per això... (encara que un petit cop de ma promocional no estaría de més jeje). Si vols venir encara que siguis de lluny és possible que et puguis posar d'acord amb algú doncs crec q vindrà gent de tot arreu. Que vagi molt bé i gracies pel teu interés.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 feb. 2003, 02:20

Hola dysy !

Confirmo que tal com ha dit el noi_bo, que el ButiNET NO TE RES A VEURE amb aquesta "trovada" de girona.

Es una trovada d'uns quans butinetaires, res mes.

Adeu :-)

2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

Hola:

EntradaAutor: 2kubitus » 18 feb. 2003, 00:55

Demano si això és només una penya d'amics,-que entre tots ho fem possible-, perquè el BUTINET no s'implica en aquesta trovada OFICIALMENT, o bé, en munta una altra d'OFICIAL,paralel.la,si es vol, pels amics de GIRONA, que sembla que sóm uns quants,...

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 18 feb. 2003, 10:44

No patiu els gironins, el Butinet fa temps que pensa en vosaltres.
De fet, des de fa alguns mesos estava prevista una trobada a Palafrugell que, degut a la proximitat de dates amb la timba que s'ha muntat a Girona, s'ha cregut oportú ajornar fins la tardor.
Es preten que es reparteixin les trobades arreu de Catalunya o sia que si la gent de Girona ja s'ha trobat al març, doncs el Butinet intentarà muntar la trobada de primavera a les comarques de Lleida.
Quedem doncs, si no hi ha mes novetats, a Palafrugell a la tardor.

Anna.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 19 feb. 2003, 01:54

mmmmm, per la data a la timba no me va be venir fins a Girona :oops: , pero si no es per una causa major, a la trobada de la tardo no me la perdu per res del món :P , vull coneixa Girona de una vegada !!! , a veure si es com diu la nostra jiji i Girona m'enamora, amuakk@@@@ssss butinaires :wink: :wink: :wink: :wink:

kunvidat

Re: ButiTrobada NO-Oficial a GIRONA!!!!!

EntradaAutor: kunvidat » 03 març 2003, 23:59

hola:
pregunto: el mateix dia de les inscripcions,... es podrà fer efectiu el peatge per participar?. nota:( a mí m'agrada veure la gent a qui dóno els cèntims,...). gràcies,...


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 25 visitants

cron