videos i coses...

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 07 feb. 2008, 19:20

Quin sòmines! Fins que no va ser a tocar no li va veure els ous que li penjaven...

Ara, ja em perdonaran els gironins, que ténen cada costum...



llegir noticia

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 28 maig 2008, 18:46

Avui el nano de casa sortint d'escola em demanava cromos de "pressing catch" o com collons es digui. Total, que he trobat una cosa millor:


click

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 30 maig 2008, 18:41

Que ningú es pensi que sóc anarquista o republicà...


ais que caic

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 01 set. 2008, 14:58

Avui, per variar, us vull recomanar un llibre:



Imatge



La carretera (The road, títol original en anglès) és una novel·la de l'escriptor nord-americà Cormac McCarthy publicada el 2006. Va ser la guanyadora del Premi Pulitzer de ficció de l'any 2007. En català fou traduïda per Rosa Borràs i publicada el setembre de 2007 per Edicions 62 dintre la col·lecció Les Millors Obres de la Literatura Universal / Segle XX amb el número 173.


Si us plau DeepButi, series tant amable de copiar el video "jo flipo" en aquest post o autoritzar-me per fer-ho jo mateix? És flipant de debó!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 01 set. 2008, 15:32

culdetaverna ha escrit:Si us plau DeepButi, series tant amable de copiar el video "jo flipo" en aquest post o autoritzar-me per fer-ho jo mateix? És flipant de debó!

M'ha costat de veure! Quasi se'm passa per alt.

El Caminito del Rey

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 set. 2008, 16:09

Versió youtube:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PaeQykTZRHw[/youtube]

Digueume_Cabron
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 set. 2008, 09:48

EntradaAutor: Digueume_Cabron » 03 set. 2008, 10:33

Salutacions cordials a tots menys a un,

Si em permeteu estrenar-me en societat fent un comentari a les imatges sobre el video de "El caminito del Rey", us diré que m'han recordat unes paraules que vaig llegir fa temps en algun lloc imprecís, referides als "valents". Segons aquell autor, seria condició indispensable per a la fabricació d'un "valent" l'absoluta manca de capacitats imaginatives o especulatives. En altres paraules, la impossibilitat d'imaginar que pren mal... el propi protagonista de l'acció. Per exemple: la mainada -en fer el ximple-, no dedica ni un instant a la reflexió sobre el que pot comportar efectivament... què sé jo... disparar-se a curta distància i mútuament trets amb una escopeta de balins pneumàtica.

És senzillament un joc. És emocionant i dóna un subidón d'adrenalina. Què més vols? A MI, no em tocaran.

Reconec que vist així el tema, aquelles paraules em varen ajudar a aclarir una mica el problema que sempre m'havia plantejat la consideració dels herois televisius o cinematogràfics: a mi sempre m'havien semblat prototipus de personatges absolutament i perfecta idiotes. Uns imbècils perillosos.
I es que, expliqueu-me, com collons has de sortir d'una trinxera per córrer mil metres de terra de ningú, sembrada de mines i filferro espinut, sota l'intens foc d'una pila d'enemics cabrons que t'apunten? Vale, si. Ho puc arribar a entendre si a la pròpia trinxera t'amenacen amb la mort immediata, com a represàlia per quedar-te a recer.

Peeerò... I el típic filldeputa acabat que agafa VOLUNTARI l'escopeta el primer de tots i s'aixeca i esbronca els companys per manca d'entusiasme i els fot en un compromís?

"¡Sus y a por ellos, que son pocos y cobardes!"
"¡A mí la Legión!"
"¡Al ataque, camaradas!"

Camaradas... I un colló!

Ara ho entenc: aquests fillsdeputa rematats, com que són incapaços d'imaginar el propi dolor o la mort pròpia, poden arriscar la integritat física i la vida amb tranquil·litat i parsimònia. Clar, ells són valents. I no comprenen com la resta, els que ens estem a la trinxera arraulits i sentint el xiulet de les bales passar, els imaginatius en definitiva, ens dediquem a imaginar -amb cruel detall i dolor anticipats- el que ens espera en treure el morro per sobre el parapet.

Els valents, els capats d'imaginació i capacitats reflexives, diuen que els imaginatius i reflexius som uns covards.

No diré pas que no. Però reclamo que quant un valent vulgui arriscar valentment la seva valenta vida emprenent valentes i arriscades, irreflexives i mongoloides accions, ho faci com el del video, tot solet i sense emmerdar a ningú.

I no com alguns, posant la moto a dos-cents en una carretera comarcal, en ple trànsit de les dues del migdia.


Acorvadidament vostre,

D.C.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 set. 2008, 13:02

Digueume_Cabron ha escrit:No diré pas que no. Però reclamo que quant un valent vulgui arriscar valentment la seva valenta vida emprenent valentes i arriscades, irreflexives i mongoloides accions, ho faci com el del video, tot solet i sense emmerdar a ningú.

I no com alguns, posant la moto a dos-cents en una carretera comarcal, en ple trànsit de les dues del migdia.


Però hi ha un problema !
Imaginat que aquest individu, cau per qualsevol motiu, i per "sort" no es mata. Un equip de rescar (segurament públic i pagat per tots) tindrà que anar, jugant-se la vida, a rescatar-lo.

Tampoc es just !

Es com la gent que amb bandera vermella es banya a la platja ...... i diuen "em banyo quan vull". Això si, si una ona el tira a terra, un socorrista que li havia dit que no es banyes es tindrà que jugar la vida per treure'l de l'aigua.

Adéu !

PD: I això de fer un nick nou per escriure als fòrums ??

Digueume_Cabron
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 set. 2008, 09:48

EntradaAutor: Digueume_Cabron » 03 set. 2008, 14:05

Carles ha escrit:
Però hi ha un problema !
Imaginat que aquest individu, cau per qualsevol motiu, i per "sort" no es mata. Un equip de rescar (segurament públic i pagat per tots) tindrà que anar, jugant-se la vida, a rescatar-lo.

Tampoc es just !


Molt ben vist! Potser el que convindria -i que Déu me perdoni i digueu-me Cabrón tant com vulgueu-, convindria, com deia, deixar-ne les restes al fons del barranc, com a pastura d'alarps i carronyaires.

I no, no és en absolut just que algú s'hagi de jugar el físic per salvar el d'algun "valent"... De tota manera, hi ha accidents i accidents hi ha; i també hi ha persones que, de ben segur, van nèixer de forma accidental.


Carles ha escrit:Es com la gent que amb bandera vermella es banya a la platja ...... i diuen "em banyo quan vull". Això si, si una ona el tira a terra, un socorrista que li havia dit que no es banyes es tindrà que jugar la vida per treure'l de l'aigua.


Exactament igual.

Carles ha escrit:PD: I això de fer un nick nou per escriure als fòrums ??


Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu.

Modestament,

D.C.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 set. 2008, 14:41

Digueume_Cabron ha escrit:Molt ben vist! Potser el que convindria -i que Déu me perdoni i digueu-me Cabrón tant com vulgueu-, convindria, com deia, deixar-ne les restes al fons del barranc, com a pastura d'alarps i carronyaires.

I no, no és en absolut just que algú s'hagi de jugar el físic per salvar el d'algun "valent"... De tota manera, hi ha accidents i accidents hi ha; i també hi ha persones que, de ben segur, van nèixer de forma accidental.


Aleshores denunciarien a la generalitat per no socorrer als ciutadants.


Digueume_Cabron ha escrit:
Carles ha escrit:PD: I això de fer un nick nou per escriure als fòrums ??


Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu.


Doncs benvingut !!

Es que m'ha sorprès que un nouvingut participés als fòrums (no es lo normal). I pensava que potser tenies problemes amb el nick original.

Espero doncs llegir-te força per aquí als fòrums.

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 03 set. 2008, 18:36

Digueume_Cabron ha escrit:
Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu.

Modestament,

D.C.
doncs amb aquest nick no és q entris amb molt bon peu, eh... (per cert i saps jugar a la buti q és del q es tracta?)

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 03 set. 2008, 18:47

Ara no sé què vols dir... el nick és nou perquè jo mateix "sóc nou". I encara afegiria que a més de nou sóc alt, guapo, jove, ric i home d'enorme interès per a les senyores, però -és clar-, si ho digués podria semblar que em faig propaganda immerescuda i tampoc no és el cas d'entrar amb mal peu


I pregunto jo, no seràs també bomber per casualitat?

:twisted: Les senyores estan interesades en una foto ... i si pot ser un extracte bancari també aniria be.

:mrgreen: tot broma que consti

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 03 set. 2008, 22:41

cabrón ha escrit:Salutacions cordials a tots menys a un


Que cabrón! Si que t'estrenes bé en societat si.

AVIS

Això del nick NO és un eufemisme. És un autentic cabrón. Dels que tira amb bala...després no us queixeu de les esquitxades de sang.

Dit això benvolgut cabrón, benvingut siguis. Per bé i per mal.



S'ha de reconèixer que alguna cosa et deuen veure les dones. Fins i tot has aconsseguit que la morfi escrigui després de no sé quan temps sense fer-ho. Deu ser allò del enorme interès...

Digueume_Cabron
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 03 set. 2008, 09:48

EntradaAutor: Digueume_Cabron » 04 set. 2008, 11:25

Carles ha escrit:Doncs benvingut !!


Gràcies. Espero fer sovint els honors a tan selecte i acollidor lloc de trobada.

Carles ha escrit:Es que m'ha sorprès que un nouvingut participés als fòrums (no es lo normal). I pensava que potser tenies problemes amb el nick original.


Us agraeixo la preocupació. I sí, com tothom, en tinc de problemes: a estones més, a estones menys.

Problemàticament,

D.C.

peach ha escrit: doncs amb aquest nick no és q entris amb molt bon peu, eh...


Ja em sabria greu no haver escollit prou bé el nick: conscient com sóc que pel nick hom es fa una imatge mental del seu propietari, has de comptar que m'ho vaig rumiar molt abans de decidir-me per un o altre. En definitiva, que posats en balança els pros i els contres i fent exercici d'honestedat, vaig creure que aquest era el nick que més justícia em fa.

I encara ho crec.

peach ha escrit:(per cert i saps jugar a la buti q és del q es tracta?)

Molt amable senyor o senyora, intentant respondre a la vostra amable pregunta, en consciència i en virtut de les dues dècades llargues que em contemplen dedicat a afers diversos relacionats amb les ludopaties i els jocs de saló: cartes incloses, us haig de dir que no; no tinc ni puta idea de jugar a la butifarra.
Això no obstant, hi jugo. I si m'hagués de definir en tant que jugador, suposo que encaixaria en el tipus que, com vulgarment es diu, aguanta les cartes. Així doncs, em limito a jugar d'esma, seguint el joc per sobre i servint cartes, sense que mai de la vida m'hagi extralimitat a comptar ni els trumfos, ni les figures, ni els tantos ni qualsevol rang de cartes o collonades per l'estil. Faig (relativament) poques burrades. Considero la sortida del company un detall sense importància, del qual seria extravagant edificar-ne teories i elucubracions sobre el joc i, la veritat, a mi tant me fot sortir de semifallo, del pal fals, de la tercera per defensar l'as o de cavall per tocar els collons o per sota si el company ha cantat botifarra. Tot això són foteses i falòrnies, inventades per arraconar els avis de les tavernes.

Naturalment i com de ben segur ja heu endevinat, jugo força millor begut que serè.

Espero haver satisfet la vostra lògica i normal curiositat, donades les circumstàncies.

Circumstancialment vostre,

D.C.

morfi ha escrit:I pregunto jo, no seràs també bomber per casualitat?

Les senyores estan interesades en una foto ... i si pot ser un extracte bancari també aniria be.


Addictiva senyora o senyoreta,

En efecte, em dedico al sector serveis, però no, no tinc per costum apagar-los, els focs.

I ja que reclameu foto i per bé que haig de vèncer la meva natural timidesa i reticència, em disposo a fer pública una imatge de cos sencer del meu cos serrano. Abans no apareguin malentesos per part dels malintencionats, aviso que la foto correspon just al moment abans de sortir de casa per anar a una festa de disfresses exclusivíssima, que tenia lloc a casa d'un conegut empresari del ciment i els gresos. Quina bogeria, aquell dia! Vaig perdre l'arc i si em descuido la fletxa i tot!

--- CENSURAT ---


Addictivament,

D.C.

cul ha escrit:Que cabrón! Si que t'estrenes bé en societat si.

AVIS

Això del nick NO és un eufemisme. És un autentic cabrón. Dels que tira amb bala...després no us queixeu de les esquitxades de sang.


Benvolgut cul,

Gràcies per les teves amabílissimes paraules, que em confereixen immerescudament mèrits i virtuts dels quals em trobo lluny. Considero, això sí, que en aquest món de cabrons i dones esbojarrades, he tingut oportunitat excepcional d'aprendre d'excel·lents mestres, als i a les quals, espero no desmerèixer en l'aplicació de llurs lliçons. Si encara no sóc prou cabró i malparit, no és per mancança del seu mestratge, sinó per la poca virtut i aplicació del deixeble.

Perseverantment,

D.C.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 set. 2008, 11:38

[Mode moderador = Activat]
T'he tret la fotografia ..... no era adequada pel fòrum.
[Mode moderador = Desactivat]


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants

cron