enquesta privacitat invitats

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.

Voleu saber qui sont els convidats amb qui jugueu?

Si, vull tenir l'opcio de saber a qui convido per jugar
17
71%
No, esta be l'anonimat com fins ara
3
13%
He llegit el tema i paso d'aixo
4
17%
 
Vots totals: 24

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 12 gen. 2009, 22:14

De Poder no m’explica’t be, poder no, segur, de totes formes diria que algú m’ ha entès perfectament

La definició del un xat :

Un xat (de l'anglès chat, "xerrar") o tertúlia és un recurs de comunicació en temps real. Xatejar és realitzar una tertúlia mitjançant Internet entre dues o més persones


Quan parlo de drets, parlo dret a expressar-nos a comunicar-nos:

Avui dia, els xats per a molts usuaris, són una mica més que simple entreteniment, però per altres es un medi de comunicació.

Altre cosa son els privats, si me diguessis/ho que aquets s’han de treure, doncs això ho trobaria perfecta, però el xat no!.

El xat en el Butinet, per mi,sempre ha sigut i es com mica...l’anima. Si tanquem aquesta porta de comunicació, com podem fer-li saber que hi ha d’altres i mes atractives i fer-los estar com a casa?


Plana, penso que la saviesa s’ha de fer servir amb intel•ligència i la intel•ligència amb prudència ( però con que no tinc una ni l’altre :P ) de totes formes llegeixo be

1717, i perquè tancar el tema?

A reveura !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 22:25

abril74 ha escrit:I no, no és cert que tots els serveis s'hagin de pagar.
Per sort encara l'educació és gratuita, independentment que paguis els teus impostos o no tinguis ni feina ni recursos. És clar que hi ha la possibilitat de l'escola privada...
Per sort encara la sanitat és gratuita, independentment que paguis els teus impostos o no tinguis ni feina ni recursos. És clar que hi ha qui paga a una Mútua o va a la Quirón...

abril74, no tergiversis. Jo enlloc he dit que tots els serveis s'hagin de pagar.

He dit textualment "La única manera com s'adquireixen drets a utilitzar els serveis d'una empresa és pagant-los." I se sobreentén, a no ser que vulguis simplement fer maranya, empresa privada.

Si vols enraonar en serio no pots comparar "educació" amb "el butinet m'ha de regalar serveis". Ho sento, això és pura i simplement comparar coses que no ho són de comparables.

Efectivament, crear un mecanisme que et permeti saber què volen els usuaris/clients és una bona estratègia. Totalment d'acord. O què et penses que vol dir la frase "Una altra cosa molt diferent és que en funció de quins serveis es donin, la web serà més atractiva, crearà possibles nous abonats, difondrà una passió comú, etc etc. I que en funció de si ens agrada o no el què s'hi doni tindrà més o menys èxit."

Si el ButiNET desde el primer dia hagués estat de pagament, tindria èxit o no en tindria, això és un tema, però ningú es pensaria que té dret a utilitzar-ne els serveis gratuïtament.
Però com que ens l'han estat regalant durant anys, doncs mira, ara a sobre resulta que tenim dret a que algú treballi per nosaltres gratuïtament.
Si demà el ButiNET decideix que no hi ha convidats ... digueu el què digueu, ningú tindrà dret a exigir conectar-se sense pagar. Ni xat ni partides ni res.
Una altra cosa és que això serà probablement una mala estratègia comercial, ademés que els que han muntat el ButiNET hi han posat molt de passió personal pel joc que és exactament el que fa que ens regalin serveis.
Però dret a què ens els regalin? Vinga home!
Tu entra a la Fnac i digues que tens dret a veure la TV durant tot el dia i el canal que tu vulguis a la tele que tu vulguis. A veure què et diuen.

I jo NO dic que s'hagin d'eliminar tots aquests serveis. Dic que si es controlen per evitar-ne un mal ús, em semblarà molt correcte.

Apa, tingueu manilles.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 gen. 2009, 22:33

BET ha escrit:Avui dia, els xats per a molts usuaris, són una mica més que simple entreteniment, però per altres es un medi de comunicació.

BET,
totalment d'acord. Però per posar-nos en el límit, si demà MicroSoft tanca el servei de MSN, es muntarà un pollo de collons i segurament perdrà molts clients ... però ningú podrà exigir el "dret" a fer servir l'MSN, perquè això és un servei que MicroSoft ens regala, no pas un dret nostre.

Si fos un dret universal, els estats posaríen sistemes de MSN públics, exactament igual que hi ha escola pública, i crec que aquí la comparació és perfectament vàlida: si és un dret, l'estat el garanteix.

Xats per comunicar-se n'hi ha molts i són una eina magnífica per conèixer què pensen els grups, les persones, crear estat d'opinió, etc etc etc ... Però segueixen sent serveis que algú et dona perquè ho creu convenient, no perquè en tingui cap obligació.

I sí, són un medi de comunicació com tú dius. També ho és el telèfon. I el paguem. De moment, el dret a comunicar-te utilitzant gratuïtament mitjans que posen altres (tècnics i humans) encara no existeix.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 13 gen. 2009, 10:46

blondy ha escrit:I perque no es posa el link al xat :oops:

Potser molts usuaris votarian, o potser pasarian del tema.:


blondy no tinc ni idea de com es pot fer aixo, ni si Butijocs ho permet

1717

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 gen. 2009, 11:48

Oi tant, no li veig el problema, de fet s'ha fet molts cops.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 13 gen. 2009, 11:58

1717 ha escrit:blondy no tinc ni idea de com es pot fer aixo, ...

Simplement escrius al xat cada quan et sembli (sense passar-te clar! :wink:) algo així com:

"Passeu-vos per www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1898 i opineu!"

:P
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 gen. 2009, 12:06, en total s’ha editat 1 vegada.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 13 gen. 2009, 12:02

Bon dia Carles,

i me pots explicar com? sis plau

1717

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 13 gen. 2009, 12:03

Gracies Deep

1717

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 13 gen. 2009, 12:11


numero, aquest link q t'han donat és per aquest post, quan vulguis posar un altre link al xat d'un post del foro: Vens al foro, clic a archivo i clic a propiedades i copies la direcció URL del post. :wink:


Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 13 gen. 2009, 12:33

1717, per a anar a propietats recorda:
Botó dret del ratolí damunt del nom del post que vulguis. A sota veuras propietat, obra i tindràs l'adreça URL per a copiar i enganxar al xat.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 13 gen. 2009, 12:35

Uff com us compliqueu la vida. Jo tinc l'adreça del post a dalt del navegador, a la finestreta de la url. Simplement la còpio d'allà sense més històries.

Suposo que ho dieu perquè accediu a la web a través del ButiNET, però com que jo sempre ho faig amb un navegador "normal" ...

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 13 gen. 2009, 19:49

DeepButi ha escrit:Suposo que ho dieu perquè accediu a la web a través del ButiNET, però com que jo sempre ho faig amb un navegador "normal" ...


Exacte, com dius tu, d'entrar a través de Butinet ens venen totes aquestes complicacions. Nosaltres, que anem una mica contracorrent, en lloc de la finestreta amb l'adreça de la http tenim:conectar a xat butinet o jugar sol contra la màquina i ens hem de buscar la vida buscant propietats :wink:

Gràcies mestre.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 24 gen. 2009, 18:49

No tinc intenció de tergiversar res, i menys encara fer maranya.

He posat l'exemple d'una empresa privada que oferia un servei d'atenció al consumidor mitjançant un número 900 (telefon gratuït), i efectivament el rerafons no és altre que el de crear un mecanisme que faci més atractiva la web del Butinet.

No sé si el reconeixaràs,

- hi ha una persona que manté viu el fórum, exposant diferents situacions de jugades de botifarra i de manera gratuita.
He après més coses del joc de la botifarra llegint el fórum que en les més de 1000 partides que hauré jugat al Butinet.

- hi havia una parella que al general obria partida pública on podia entrar tothom, i amb qui és un plaer jugar-hi i evidentment creava afició a la botifarra.

No estem tan lluny en el fons,
sóc conscient que el primer objectiu de qualsevol empresa és la supervivència i que aquesta es garanteix amb diners, però també opino que qualsevol empresa sense una finalitat social val més que plegui.

Penso que Butinet hauria de promoure, impulsar, donar a conèixer el joc de la botifarra, i n'estic convençut que canviar el nick dels usuaris no abonats per "ConvidatXXX" no hi ajuda en res.
Primer que s'aficionin a la botifarra, que l'estimin, i després ja en seran conscients de que entre tots hem de fer que aquesta web sigui viable.

S'han escrit moltes coses en aquest post amb les que hi estic d'acord, però voldria destacar el que ha escrit rimbo a on apart d'una postura intel.ligent mostra una gran humanitat i que darrera del nick hi ha una gran persona.
Que escrigui que cada vegada li costa més escriure en aquest fórum ens hauria d'alertar que alguna cosa no es fa del tot bé.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 03 feb. 2009, 15:29

A mi sincerament m'és igual saber com es diuen els convidats. És així perquè penso que el fet de que no s'atandonin queda solucionat amb els semafors i els privats anonims doncs.. si algu es passa amb tu per aixo esta el tema de reportar i tota la pesca, no?
Per altra banda penso que si els dones el poder de saber qui és qui estan guanyant coses i .. ja que no paguin doncs que no tinguis tantes coses.. (opinio personal, eh)

I molt més important, penso que aquesta enquesta (o qualsevol que vulgui tenir uns resultats reals) hauria de saber tots els usuaris que es fa! Penso que com a mínim hauria d'estar anunciada al xat quan entres (si es vol saber una opinio real i no tan sols dels pocs que miren els forums)


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants