Carles ha escrit: Alguns usuaris prou feines coneixen gent per trobar parella, encara menys per trobar un substitut, en canvi al organitzador, en pocs segons pot tenir varies persones disposades a jugar. !
Carles ha escrit:Angeles, doncs tampoc en convens :-p
A veure, m'explico. Alguns usuaris prou feines coneixen gent per trobar parella, encara menys per trobar un substitut, en canvi al organitzador, en pocs segons pot tenir varies persones disposades a jugar.
Carles ha escrit:
Cacharpes, li veig un problema a la llista de suplents, que pot ser que facin falta, o potser que no.
Cacharpes ha escrit:Penseu que molts entrem al butinet sense coneixer ningu, que ademes no tenim parelles de joc fixes, i per aixo tambe al entar en un campionat el primer que fas es dir ....no tinc parella....no per que t'he la busquin, sino per fer saber als posibles ''solters'' que si volen poden fer parella amb tu.
A mi em sembla menys agressiu aixo que anar molestant un per un tots els nicks sense saber si tenen o no parella.
Cacharpes ha escrit:Si home plana,
pero jo ho veig mes com un tema de ''educacio''.
1º fas saber que vols jugar i no tens parella (si convides, també...no cal pregonar.ho pel general)
2º dones l'opocio a qui vulgui jugar amb tu.(si el convides, encara mes)
3º dones opcio a qui no vulgui a no jugar sense haver de dir que no a la teva invitacio. (si el convides i no acepta, es que no, no cal que digui res)
4º si tots els que no tenen parella ho fan pots anar mes directe. (si tots o pregonem al general, es lia un "pitote")
Nomes em sembla mes correcte pero puc estar molt equivocat.
Adeu.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant