Que fer amb 6-2-2-2 quan ens toca cantar?????

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Que fer amb 6-2-2-2 quan ens toca cantar?????

EntradaAutor: noi_bo » 31 des. 2002, 11:19

Molts cops ens toca cantar i ens trobem amb un repartiment de 6-2-2-2. Si cantem directe tindrem 6 trumfos pero a la vegada no fallarem res de res. Que creieu que és millor fer llavors... cantar o delegar???.

PD. La pregunta està feta amb "mala llet" pq son moltes les possibilitats depenent del joc, marcador etc.... Us convido a que digueu la vostre.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 gen. 2003, 00:38

mmm.. amb akest nick em costa creure lo de la pressumpta "mala llet" que dius noi_bo!! :twisted: jejeje i anant al tema (i si serveix d'alguna cosa) jo amb 6 i cap semi fallo o fallo directe MAI MAI MAI canto directe...diga'm agosarada...però prefereixu delegar i esperar que passi un miracle i que el company tingui joc per cantar més "com deu mana" :roll: I és que, en el meu cas, només canto directe tenint com a mínim 5 i fallo directe o 6 i semifallo (a part de butifarra eh??)pse! una que és exigent!! 8)

Una abraçada.

montse/jiji

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 03 gen. 2003, 08:35

Això de MAI MAI MAI és una mica fort no??? :shock: jejeje. Que no saps alló de que no es pot dir mai d'aquesta aigua no en beuré???. Suposem que aquestes 6 cartes son de manilla-as, tenim una manilla en un altre dels 3 pals i estem guanyant per 100-80. Podriés resistir la temptació de fer uns "directes" amb 6 trumfos arriscan-te a que el company et canti un pal de 2 i els contraris tinguin un fallo directe al teu pal de 6??? :?: (cosa no tant improbable per altre part....).

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 10 gen. 2003, 00:25

mmm... d'això se'n diu rizar el rizo eh?? :shock: però... que carai :?: :?: m'agrada!! jeje

A viam, em dius que tinc 6 2 2 2 (per cert que no m'agrada gens tenir-ho perquè és allò de kiero y no puedo no creieu?? :lol: jejeje) i que tinc en els pals de 2 alguna manilla i manilla as al pal de 6...mmmm... pos bé! m'agrada que me facis akesta pregunta :? .... i a més a més m'ho complikes dient que anem guanyant 100 a 80.... :shock: ...si si... JA HO TINK!!!! tu el que vols veïnet es tokar-me els piiiiiiiiiiiiiip (allòquenosona) jajajaja

Nose, ara seriosament Noi_bo, suposu que llavors no seria tant contundent alhora de dir MAI MAI MAI però continuo pensant que a la meva mà numés tinc fermes 3 bases (2 manilles i l'as de trunfu) i que la resta dependrà massa de la sort sobre com estiguin repartides les demés cartes perque a mi em "passaran" dos manilles i tres asos de calaix,,,potser no és el millor però continuo dient que m'arriscaria a delegar.. ja que no pel fet de delegar ekival a dir que l'altre haurà de cantar forçosament amb males cartes no?? :roll: i si tens la sort que amb el teu pal llarg li pots donar descarts al company... al.leluyaaaaaa!!! :wink:

Una abraçada.


jiji/montse

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 10 gen. 2003, 12:52

Molt bé guapa. Estic content de que hagis respost a la qüestió plantejada. De fet tristement ets la única butinaire que ho ha fet snif... Ara bé, he de dir-te que discrepo totalment. A falta de només un punt per a guanyar la partida i amb sis trumfos de manilla-as i una altre manilla penso sería més que arriscat delegar i trobar-nos que els rivals entre altres coses ens fallin directe el nostre pal de sis.... no et sembla????. Tenim 6 trumfos a la mà forts (podem fer 3 arrastres mínim quan entrem) i una manilla a més a més. Això no ens dona la seguretat total d'acabar pero penso que delegant ens arriscaríem innecesariament a que ens fotessin al carrer (a 100 imagina't). Espero més respostes companys i companyes que ultimament el foro està mancat d'opinions i crec que és molt maco que cadascú digui la seva.

PD. Jiji a veure quan podem gaudir d'una partideta tu i jo. Som veins i encara no hem jugat mai. Ja ens toca no?.

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 14 gen. 2003, 17:52

Bones noi_bo

Referent a lo que plantejas jo ho tinc molt clar en el 95% de les jugades (a la buti sempre i han excepcions,sempre)

Cantar directes,

Poden passar dos coses ,que el company tingui bo o que no.

Si te bo millor (jejejjeje) pero jo podre destrunfar a tothom i anar a les sevas i segur que alguna anada em donara,pero si no ho pot fero segurament que si hagues delegat tampoc hagues pogut fero jo amb les 6 de un pal.

L altre es que el company no tingui bo ,dons sort que no he delegat

Deuuuuuuu campió

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 14 gen. 2003, 18:37

Noi-bo aquesta pregunta no te facil solucionar depent motl dels factors exteriros, de que si alguna de les tres altres parelles de cartes ( es a dir les 2-2-2 son bones o no ) i clar tambe depent de si les 6 cartes manestu o son petites, clar jo ho tinc molt clar,
1.- en cas de tenir manilla as rei i tres mes i alguna manilla mes faig directe
2.- si no aguanto pal de trunfo o les altres 6 cartes son una porqueria delego
3.- si tinc 6 de un pal bonissimes i les altres 6 tambe son bunissimes faig butifarra

vinga xiquet, a veure si un dia ens troben al tapet i en tens sis d'un pal i llavors veurem que es fa
apa siau
psc

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 14 gen. 2003, 18:58

Bones un altre cop

Aveura si animem aixo dels foros jejejje

Discrepo una miqueta de lo dit per en alp.si delegues cuan no ets

fort de trunfos i les altres son dolentes tu ja es com si no juguesis

si el compamy te bo sort i si no contrada segur i a perdre molts i

molts de tantos,en canvi si tens les 6 cartes fortes i delegues

encara que el teu company no tingui res tu sempre l ajudaras amb

algu

O sigui veig aquest punt completament el reves que tu,pero

sempre per mi es un plaer jugar amb tu

Records

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 16 gen. 2003, 14:01

Va, a veure si s'anima això. Aquesta qüestió l'he vist plantejada moltes vegades i, certament, hi ha molts arguments per pendre una o altra decisió.

Jo canto sempre directe. És que només de pensar que jo tot sol ja tinc la meitat dels trumfos .... uffff ... em poso nerviós i tot :o i si el company en té algún (encara que sigui només 1) ja tenim més de la meitat dels trumfos.

Podent-nos recolzar en el fet de tenir la majoria dels trumfos, llavors pot passar dues coses:

- que amb la parella tinguem bon joc, amb lo qual farem molts tantos (arrastrem i ens fem lo nostre)
- que tinguem mal joc, amb lo qual els altres es faran els tantos.

En el segon cas, el fet de cantar directe també pot servir per evitar un contro dels contraris, i, ja que tenim dolent, al menos som forts en trumfos.

Evidentment, si tinc molt bon joc (manilla i as del pal de 6 i aguantar un parell de pals més) canto buti.

tRoBlaU
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 gen. 2003, 02:34

EntradaAutor: tRoBlaU » 22 gen. 2003, 03:11

Jo sempre canto directe, a menys que el marcador sigui molt alt per els contraris i nosaltres baix amb la cual cosa delego per a veure si el meu company pot fer butifarra i els meus 6 poden ajudar com a collada.

Amb 6 trumfos tinc la meitat, i no es obligat tindre semifallo si s'en tenen 6.

(Aclariment, al menys dins d'aquestos sis haig de tindre 3 figures o cartes de tantos)

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 11 abr. 2003, 12:17

Jo sempre amb 6 canto directe, i jugo a buscar el joc del company per a que em doni els descarts.
Si li paso, que vaig a buscar? que en tingui 7? si en té 5, el més probable es que un contrari en tingui 4, i si en té 4, a l'inrevés.
Si li paso al company i té bo, no feia falta pasarli, i si té dolent els contraris tenen una bona oportunitat per contrar.

maravich

jo normament delego

EntradaAutor: maravich » 11 abr. 2003, 14:58

La explicacio teva es força coherent company, pero si tens aixo i et tinc de company, primer penso ke tens un pal força bo (el ke cantes), segon ke tens fallo directe o be semifallo/s, aixi ke normament surtire d'alt per veure si podem arreplegar algo en un possible fallo directe teu.
Tu pel contrari pots pensar ke surto de gran pk jo tinc l'as o rei, així ke tots dos ens estarem enganyant. A mes un bon joc ells ens fan la pell amic, pk amb dos cartes del altres pals es facil ke es facin manilla i as perfectament ells.
Una salutacio

frodo2
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 11 abr. 2003, 11:45

EntradaAutor: frodo2 » 02 maig 2003, 00:04

Si he cantat directe, es per el triunfo. Si tingues pals bons, hauria cantat butifarra o hauria contrat.
El que has de fer es ajudarme a treure el triunfo i sobretot marcarme el teu pal llarg, per tal que em puguis donar descarts. Si has de sortir d'un altre pal, surt de baixa, per tal que s'abarrotin i aprofiti el semifallo. Si tinc fallo directe, ja em vidras despres de alta.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 45 visitants

cron