kikejar

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
tane
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 05 maig 2004, 18:32

kikejar

EntradaAutor: tane » 08 abr. 2009, 10:53

Hola, no acabo d'entendre com va això de kikejar d'una partida. A vegades espero per fer una partida, i de sobte m'arriba un missatge dient "has estat kikejat". I una altra vegada parlàvem de fer un tancament d'una partida, i de sobte m'apareix "has estat kikejat" i em va comptar com abandonament. Sempre jugo tan bé com puc, mantinc l'educació i mai abandono una partida (només tinc 2 abandonaments, aquest i un perquè se'm va penjar el PC), així que no entenc perquè algú em pot kikejar.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 08 abr. 2009, 11:51

Si estàs jugant una partida i et toca"jugar" (canta trumfo, contrar, recontrar, santvicentar, tirar una carta, recollir les cartes, ...) i trigues més de 60 segons en fer-ho, algún dels altres jugadors et pot kickejar per considerar que estàs retrasant la partida.

Alguns impresentables el que fan es insultar, perque perdis temps parlant i llavors aprofiten per kickejar, en aquet cas el millor es, primer jugar, i després reportar-ho (botó dret del ratolí sobre el xat i seguir les instruccions)

Altres el que fan es un renunci, el que s'ha de fer es denunciar-lo directament, botó dret del ratolí sobre el tapet, denunciar el renunci, indicar qui l'ha fet i quin pal ha tirat quant l'ha fet i, el que NO s'ha de fer, es comentar-ho i discutir-ho ... que sí ho has fet, que no ho has fet ... (excepte si es tracta d'una partida entre coneguts).

Salutacions
josep1945 l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 abr. 2009, 11:57, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 abr. 2009, 11:53

Doncs hi han 3 formes de ser kikejat d'una partida:

- Abans que comenci per part del creador de la partida. En aquest cas no compta com abandonada.

- Abans que comenci si no hi ha creador de partida (tots convidats) i estas 30 segons sense ficar-te estar preparat: el servidor te fa fora automàticament de la partida. En aquest cas no compta com abandonada.
Això es va tindre que fer per que moltes persones entraven en una partida i no es preparaven per "molestar" als demés.

- Un cop en partida, només es pot fer fora qualsevol altre membre de la partida (convidat o no) si no tires en 60 segons. En aquest cas si que compta com abandonada.

En resum, el que te va passar, es que algú va aprofitar que estàveu xerrant per tancar la partida, per fer-te fora.

Espero que estigui mes clar :-)

Adéu !

tane
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 05 maig 2004, 18:32

EntradaAutor: tane » 11 abr. 2009, 21:54

OK, moltes gràcies per les respostes!!

jonathannn
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 07 juny 2009, 23:12

kikejar

EntradaAutor: jonathannn » 09 jul. 2009, 00:03

a mi man kikejat i no puc entrar al butinet algu em diria el perke un tio no menrecordo em va comensar a insultar i d repen en van kikejar i ara kuan intento conectam em surt as estat kikejat i no puc jugar al butinet desde ahi per la nit nesesito saber com u puc solucionar siusplau no es lo mateix una nit sense partideta jejejejej gracies compañs

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 jul. 2009, 00:22

Doncs per que van reportar això teu d'una partida:
<Convidat581> inutil con semifallo k tengo i fallo directo a perder puntos inutil mas k inutil

I has estat banejat per 24 hores.

Adéu !


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 26 visitants

cron