Estadistiques totals de partides .... que fer-ne ?

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.

Estadístiques totals ??

Publiques per tothom.
4
36%
Publiques per tothom, però si algú vol pugi demanar no aparèixer.
4
36%
Publiques per tothom, només surt qui demani aparèixer a les estadístiques.
0
No hi ha cap vot
Només les pot veure i nomes apareix qui ha demanat ser-hi.
3
27%
 
Vots totals: 11

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Estadistiques totals de partides .... que fer-ne ?

EntradaAutor: Carles » 02 maig 2009, 13:33

Hola !

Abans d'ahir vaig crear aquest fil sobre les estadistiques personals.

Ara bé, amb tota aquesta informació, es pot crear unes estadístiques totals (de tothom) estil les estadístiques de campionats. Partides guanyades/perdudes, punts, etc de cada nick, poder ordenar, etc.

Ara bé, aquesta informació ja es mes ... delicada? No se com dir-ho :-p
Suposo que pot haver qui no vulgui que la gent sàpiga les seves estadístiques.

Cal dir que:
- Son estadístiques, en CAP CAS es un ranking.
- Per evitar problemes, les partides NO acabades contaran com a 2 partides perdudes. El motiu de que siguin dos, es per evitar abandonaments per no baixar a les estadístiques.

-------------------

Que en penseu ? Aquestes estadístiques totals (per dir-lis d'alguna forma) s'han de fer publiques ? En quines condicions ?

Jo veig aquestes opcions:
a) Publiques per tothom.
b) Publiques per tothom, però si algú vol pugi demanar no aparèixer.
c) Publiques només per que demani aparèixer a les estadístiques.

Adéu !
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 maig 2009, 19:40, en total s’ha editat 3 vegades.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 02 maig 2009, 14:40

Privades per tothom i una opció (botó de pùbliques/privades) en la que cadascú pugui definir si permet que les seves estadístiques siguin pùbliques o no.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 maig 2009, 14:53

Per si no ha quedat clar, dir que en el fons al B i la C son el mateix ... passa que en al B tothom te marcat que si per defecte, i en la C tothom te marcar que no per defecte.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 maig 2009, 14:57

Com que em sembla que NO estava clar, he editar l'enquesta i afegit una 4rta opció !!!

Tothom qui hagi votat, ho ha de tornar a fer !!!!

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 02 maig 2009, 17:04

Bona tarda,

I no es podria fer tal i com ho teníem fins ara (Estadístiques)? Igual que les partides jugades i abandonades.

És a dir, tothom sabria amb qui juga i els seus resultats i estadístiques, però no les dels altres, identificats com a "x".

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 maig 2009, 17:17

Es un altre opció, ni que seria relativament fàcil anar deduint qui es qui.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 02 maig 2009, 17:25

Bona tarda,

Amb 600 abonats no ho veig tan fàcil però si tu ho dius ... serà veritat.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 05 maig 2009, 13:06

QjQ ha escrit:Els filtres de les estadístiques tots els possibles:
Per Company
Per tipus
Per rivals
Quantes vegades m’han contrat
Quantes manilles he tingut
Quants cops he fet botifarra
Quants cops trumfo directa
..............
etc etc

Res en contra, però on és el límit? Algú voldrà saber quantes vegades ha fet oros? I quantes vegades ha sortit de semifallo? etc

QjQ ha escrit:PERÒ SEMPRE PRIVADES

Es a dir jo puc conèixer les meves estadístiques i per tant les dels que han jugat contra mi . Però per quins setze ous qualsevol de vosaltres te que conèixer que he fet jo, si jo no vull............ Excepte, esta clar, els que han jugat contra mi Very Happy.
Que n’heu de fer si he jugat 100 partides al dia o si no n’he jugat cap des de fa dos mesos

Si el que volem es comparar-nos, fem-ho amb la mitja global de Butinet.
Com estic jo en relació a la mitja? Qui es el millor? SENSE POSAR NICK. Qui es el pitjor?.

No sabria què dir ... el mateix raonament es podria aplicar a les partides de campionat, no? I de moment bé que es publica tot.
Entenc el raonament i de fet preservar les dades personals em sembla correcte ... però també es cert que pel fet de jugar en un entorn públic ja estem partint d'una situació diferent.
Tenir l'opció de dir que no vols sortir a les estadístiques ja ho resoldria, no?

QjQ ha escrit:I si es cert...., de tots els que han jugat contra mi, ho vull saber tot, inclòs el Nick dels convidats. Coi que si no cada cop que entren els hi canvia. O ho poses o ho treus definitivament. I dones l’estadística amb el global de convidats. Partides amb cadascú dels abonats per el seu nick i partides amb el global de convidats, al fi i al cap si no hem de saber contra qui juguem tant mes saber si amb el convidat 234 he guanyat o he perdut mes que amb el convidat 456.

Totalment en contra de saber els nicks dels convidats, ja es va discutir llargament en un altre post.
Jo voto per agrupar tots els convidats sota un nom comú "Convidats" amb estadístiques acumulades.

Apa, tingueu manilles.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 06 maig 2009, 12:01

Coi Deep, per que ens agrada portar-nos la contraria, que si no jo diria que estem més d’acord que en desacord.
Res en contra, però on és el límit? Algú voldrà saber quantes vegades ha fet oros? I quantes vegades ha sortit de semifallo? etc

Es obvi que la llista d’elements a conèixer pot esser interminable, coi per això hi ha un programador i uns forums per a que tots puguem dir que voldríem saber, desprès ja es farà el que sigui possible. A mi certament em faria gracia conèixer si jugant contra tu i la teva parella em contreu mes vegades que jugant contra les altres parelles, per exemple. I així moltes d’altres dades curioses. Però PRIVADES :)

No sabria què dir ... el mateix raonament es podria aplicar a les partides de campionat, no? I de moment bé que es publica tot.
Entenc el raonament i de fet preservar les dades personals em sembla correcte ... però també es cert que pel fet de jugar en un entorn públic ja estem partint d'una situació diferent.
Tenir l'opció de dir que no vols sortir a les estadístiques ja ho resoldria, no?


Per a mi quant participes a un Campionat ho estàs fent d’una manera pública, per concepte, per tant totes les dades d’aquell Campionat, acceptat d’antuvi per els que hi participen, son publiques. El fet de que les meves dades de joc, PRIVADES, o sigui de les que obtinc per el fet d’entrar a Butinet, es converteixin en públiques, no ho trobo gens correcte,es a dir per posar el mes bàsic, el nombre de partides jugades, no ja guanyades o perdudes, si no simplement jugades, Que n'han de fer l'altre gent de si jugo cent partides al dia o cap des de fa dos messos?. O de amb qui jugo mes habitualment?. No NO.
En tot cas volen buscar l'acord jo ho diria al revés, que tinguis que marcar que SI vols que siguin publiques però per defecte, sempre, que NO HO SIGUIN

Amb lo dels nicks dels convidats, tb hi estic d’acord jo de que no siguin coneguts, però llavors no te massa sentit tenir les estadístiques de cadascú dels convidats, un global de partides amb convidats i llestos 8)

Punt que diem tots dos.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2009, 12:25

La idea, es que aquesta casella sigui una configuració fixa via web (i que no es pugi canviar cada 2x3), no que s'activi i desactivi en cada partida.

O sigui, tu entraràs a la web, i marcaràs la casella de que vols o no vols sortir a les estadístiques. Un cop canviat, no ho podràs canviar fins passat X temps.

A partir d'aquí, si es fa:
- Que sigui que si per defecte: només ho desmarcarà qui realment no vulgi sortir, un tant per cert molt petit.

- Que sigui que no per defecte: només ho marcarà qui vulgi sortir i qui sapiga que existeix!, un tant per cert molt petit. La majoria que no ho marqui, no li faria res sortir, però per desconeixement? no ho farà.

Crec que es millor lo primer, o sigui, qui no vulgi sortir, amb un simple click ja no sortirà.
A canvi, tindrem unes estadístiques amb molts usuaris per comparar i remenar.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 06 maig 2009, 13:38

No si tenir-les no ho discuteixo pas,  el que discuteixo es fer-les publiques. A vore tant si son privades com si son publiques les estadístiques i son igual. Unes les pot conèixer tothom i les altres només el usuari corresponent. Però ser-hi i son . Per tant jo mateix, partint de no voler fer-les publiques si canvio d’opinió arrastro totes les meves dades, des de l’inici de la gravació estadística a publiques. O No?.

Oi que quan un es registra a Butinet ha de marcar per si vol fer publiques les seves dades personals. Si es que no, no ha de marcar res, per que vols canviar el criteri?. No entro en temes legals, per que llavors la resposta només seria una, parlo de temes ètics.

L’estadística es interessant, però la privacitat es un dret.
I continuo dient el nombre de partides guanyades o perdudes els punts a favor o en contra no serien elements crítics, però si ho serien amb qui has jugat i amb quina freqüència o quants cops has jugat............

En fi per això son els forums per opinar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2009, 13:46

QjQ ha escrit:No si tenir-les no ho discuteixo pas,  el que discuteixo es fer-les publiques. A vore tant si son privades com si son publiques les estadístiques i son igual. Unes les pot conèixer tothom i les altres només el usuari corresponent. Però ser-hi i son . Per tant jo mateix, partint de no voler fer-les publiques si canvio d’opinió arrastro totes les meves dades, des de l’inici de la gravació estadística a publiques. O No?.


No te res a veure !!!

Les estadistiques personals, les tindràs SEMPRE, tinguis la casella marcada o no.

QjQ ha escrit:Oi que quan un es registra a Butinet ha de marcar per si vol fer publiques les seves dades personals. Si es que no, no ha de marcar res, per que vols canviar el criteri?. No entro en temes legals, per que llavors la resposta només seria una, parlo de temes ètics.


No te res a veure una cosa amb l'altre :-p
Una cosa son les teves dades personals: nom, telefon, població (que son optatives).

I l'altre les partides que has guanyat/perdut, que es l'únic que es farà públic de les teves estadístiques.

QjQ ha escrit:L’estadística es interessant, però la privacitat es un dret.
I continuo dient el nombre de partides guanyades o perdudes els punts a favor o en contra no serien elements crítics, però si ho serien amb qui has jugat i amb quina freqüència o quants cops has jugat............


Ok, no em dec haver explicat be !!

Les estadistiques personals completes (resultats, amb qui jugues, hores, etc), son PRIVADES, i només les podràs veure tu, tinguis o no tinguis la casella marcada.

Les estadistiques TOTALS, que es el que estem debatent aquí, nomes son: victòries, empats, derrotes, punts a favor, punts en contra, numero de partides, sabateres, zeros. I en cap cas, amb qui has jugat, la freqüència, etc.
I sempre optatiu: ja sigui activat per defecte, o desactivat per defecte.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 06 maig 2009, 14:18

Comprenc comprenc
Però avui en els Campionats hi ha els dos factors critics que tu mateix dius:

.- Amb qui he jugat
.- Quantes partides he fet

En els Campionats ho puc entendre, per que tothom qui entra sap que es publicaran. Però en el general no es aixi.

Per a mi es suficient comparar-me amb la mitja de Butinet, o amb el millor o amb el pitjor. O si no amb tots aquells que han jugat amb mi o jo amb ells i aqui si que ho voldria saber tot, o el que es pugui...........,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 maig 2009, 14:22

QjQ ha escrit:Comprenc comprenc
Però avui en els Campionats hi ha els dos factors critics que tu mateix dius:

.- Amb qui he jugat
.- Quantes partides he fet

En els Campionats ho puc entendre, per que tothom qui entra sap que es publicaran. Però en el general no es aixi.


Exacte, quan t'apuntes a un campionat, saps que serà així, i ho acceptes.

De fet, al moment del campionat ja es veu que jugues, i amb qui jugues.

QjQ ha escrit:Per a mi es suficient comparar-me amb la mitja de Butinet, o amb el millor o amb el pitjor. O si no amb tots aquells que han jugat amb mi o jo amb ells i aqui si que ho voldria saber tot, o el que es pugui...........,


Si no tenen marcada la casella, no ho podràs saber.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 07 maig 2009, 13:22

Crec que està prou clar: Els campionats son públics i les seves estadístiques tenen de ser públiques (per tothom).

En el càs de les partides normals (tancades als 4 participants) privades, nomès tindrien de tenir accès a les estadistiques els participants en aquella partida.

Altre cosa, que ja existeix, son les estadístiques globals tant exaustives com es vulgui.... péro sempre globals. D'altre manera, seria un rànking més o menys encobert.

Per poder veure el que fan els altres, ja tindrem aviat (espero) el poder mirar com "pipa" (espectador) les partides dels altres abonats.... evidentment amb el consentiment dels 4 participants.

que tingueu un bon dia....


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants

cron