renuncios

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
erika26
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 03 set. 2007, 19:18

renuncios

EntradaAutor: erika26 » 03 juny 2009, 15:48

ara mateix estaba jugant i per haber fet un comentari que el 216 el contrari a fet renuncio, m´ha clickejat, nomes era per fer constancia, ja que no puc jugar per que m'ha fet fora per trampos, espero li digueu alguna cosa.

Gracies atentamet

Erika Ruiz

tramposos fora

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 juny 2009, 16:04

Hola !

Doncs es trist que la gent faci mal us del programa i de les opcions d'aquest.


Per altre banda, si te van poder fer fora, es per que vas estar 60 segons sense tirar ! Quan algú faci un renunci, insulti, el que sigui, el que NO heu de fer es deixar de tirar, ja que es el que volen !!

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 juny 2009, 17:02

erika26,
l'altre possibilitat ben simple és ... denunciar el renunci (botó dret). No cal discutir res: o ho és i el ButiNET l'accepta o no ho és i la partida segueix normalment.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 02 jul. 2009, 14:48

Doncs jo afegiria que, entre que estàs jugant tranquil•lament i veus el lletreret del renunci contra tu o el teu company i demanes que ha passat?,( que no obtens cap resposta, be, si, vaaaaa tira !, et diuen ) fas un retrocés de la jugada i tot plegat, han passat els 60 segons i messs.

Altre cosa es els del “ dit fluix “ sobre el boto dret de la rateta ,que apreten el renunci per qualsevol motiu , o be, perquè ells, nomes ells es pensen que has fet un renunci.


I una pregunta que poder es absurda, però perquè la majoria dels renuncis mi trobo per part del sexe masculí?

Be, de fet nomes mi he trobat un cop, però en vaig tenir ven be prou ! :twisted:

Bet

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 jul. 2009, 15:40

BET,
suposo que deus tenir raó, però només si no saps massa com va o és la primera vegada, perquè de fet no cal mirar res:

* si et surt el missatge "El jugador xxx ha denunciat un renunci no acceptat del jugador yyy" és que ho ha vist malament i no hi ha renunci, no cal mirar res de res, tanques el missatge i segueixes jugant. No cal perdre-hi ni un segon. Ni calen explicacions, simplement s'ha confós.

* si el renunci era cert, no et surt cap missatge, simplement desapareixen les cartes i no hi ha tampoc res a mirar. Clic per recollir i tampoc cal perdre-hi ni un segon. Tampoc calen explicacions, algú ha fet un renunci i no pots pas mirar quan ni com.

... sóc massa radical?

Jo ara com que jugo amb màxima (gràcies Carles per haver tret l'efect òptic) vaig més tranquil que un pessol: mai en puc fer! :P

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 02 jul. 2009, 16:02

Si el renunci es cert, tambe surt un avís dient: "El jugador xxx ha fet un renunci. Renunci vist pel jugador yyy" o sigui que sempre surt un avís.
Si jugues amb els robots, no surt el nick del robot que denuncia.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 jul. 2009, 16:20

josep1945 ha escrit:Si el renunci es cert, tambe surt un avís dient: "El jugador xxx ha fet un renunci. Renunci vist pel jugador yyy" o sigui que sempre surt un avís.

Cert, no ho recordava. Segueix sent vàlid que no pots pas mirar quan ni com ... o sigui que clic i a otra cosa mariposa.

josep1945 ha escrit:Si jugues amb els robots, no surt el nick del robot que denuncia.

Si jugues amb robots ... què més dona!!! L'has fet tú segur i ja ho sabies :twisted: :twisted: ... i ademés ets masoca perquè si algú els veu sempre són ells!!!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 02 jul. 2009, 16:50

No deixa de ser un bug ...

I si faig el renunci és per acabar la partida de forma ràpida (no m'agrada deixar-los a mitges) ja que, normalment, l'hauré obert per fer alguna prova ...

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 02 jul. 2009, 17:55

Un jugador amb ajuda màxima pot fer renunci?

La resposta: NO

Un jugador amb coneixements d'informàtica pot manipular el programa per a que, tot i tenint ajuda màxima pugui fer renunci?

La resposta: NO

I ara faré la pregunta:

Un jugador amb ajuda màxima no pot fer renunci de cap manera però ell davant una jugada dubtosa dels contraris (creu que li han fet renunci) ho denuncia. Ha estat un error pk la màquina no li reconeix.
Es normal que aquest fet tan simple pugui generar qualsevol tipus de desconfiança i respostes airades dels contraris?

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 02 jul. 2009, 18:23

Deep gracies per l’explicació jo com sempre , pregunto, que ha passat? Mes si jugues amb persones conegudes , poder tindria que apendre a fer lo que tu dius, Gracies.

Angeles, no tinc n’idea d’informàtica, el que ser es remena’n i remena’n ( per això espatllo tant ) .

SI, tens raó amb l’ajuda màxima no es pot manipular o forçar diguem-ne com vulgueu , tot això si es que s’arriba a tenir l’ajuda màxima es clar.

Sobre lo següent, diria que quan una persona, ( sempre la mateixa) que ja no es el primer cop que denuncia , o be perquè ell/a, jugador/a es pensa que s’ha fet un renunci, o be per tàctiques del seu nivell, SI genera desconfiança.. I mes quan no demana perdo.i mes quan l’han preguntat : “ que ha passat “ ? i mes quan reps la resposta : “ res va tira”.

A reveura


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants