No puc entrar a la meva partida.

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

No puc entrar a la meva partida.

EntradaAutor: corpetit » 04 ago. 2009, 16:54

Bona tarda,

Carles, es veu que és una mica complicat parlar amb tu. He intentat contactar pel xat 6 o 7 vegades sense èxit. Vaig reportar dos talls que parlaven sobre el tema que vull tractar. T’he enviat un missatge; però noi, no hi ha manera, així que ho penjaré aquí, al fòrum, a veure si hi ha més sort.

Només era per comentar-te un tema ja tocat però que em va passar fa uns dies.

Resulta que em va la connexió lenta. És el primer cop que em passa. No tenia res obert, ni tan sols música.

Val, doncs després d'esperar més o menys mig minut per a poder tirar, em surt un missatge en pantalla dient alguna cosa així com que tenia mala connexió.

El missatge era en català, entenc que del propi butinet. Espero una estona més i intento comunicar-me pel xat però no hi ha manera, l'ordinador estava penjat o semipenjat.

Anàvem guanyant 95 a 62 però això no té importància. Opto per sortir del butinet i tornar a entrar.

Evidentment, ningú m'espera però, a sobre, tampoc hagués pogut entrar a la partida que estava fent perquè en voler accedir en una altra o crear-ne una de nova, em surt un altre missatge dient alguna cosa així que com que he abandonat recentment, no puc fer una partida de nou, que he d'esperar un temps.

La pregunta és: si a mi se m'ha enviat aquest missatge verificant que, en aquells moments tinc mala connexió, per què passar per això?

És a dir, si sabeu del problema, sembla clar que he sortit per aquest problema, no amb ànim d'abandonar. I, si se sap, per què el càstig és el mateix que si abandonés?

Solució: es podria fer que, quan se t'enviés aquest missatge de mala connexió que, la majora de vegades sortint i tornant a entrar es soluciona, docs que es fes directament?

És a dir, si se sap que la connexió funciona malament, podríeu fer directament aquest procés, sense que els altres jugadors veiessin que has sortit, per tal que no marxessin ells, aprofitant que tu has hagut de sortir?

O sigui, que ells et veiessin a dintre de la partida, mentre tu estàs sortint i tornant a entrar al butinet, dintre de la mateixa partida directament.

És molt complicat fer això?

Si és així, doncs almenys que els altres jugadors no poguessin marxar de la partida en 30 segons. Temps suficient perquè tu poguessis entrar de nou. Si tu no ho fas, llavors sí, que sigui com ara i, si convé, que se’t castigui amb més temps i tot.

Podria ser que, quan tornessis a entrar al butinet, directament t’enviés de nou a la partida de la que has marxat? Si, realment algú ha abandonat voluntàriament, no seria aquest el seu pitjor càstig?

En definitiva, ara resulta que no et deixa entrar ràpidament a la mateixa partida. Ja m'explicaràs. I, a sobre, et compta com abandonament.

Gràcies per endavant, Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: No puc entrar a la meva partida.

EntradaAutor: Carles » 04 ago. 2009, 17:34

corpetit ha escrit:Carles, es veu que és una mica complicat parlar amb tu. He intentat contactar pel xat 6 o 7 vegades sense èxit. Vaig reportar dos talls que parlaven sobre el tema que vull tractar. T’he enviat un missatge; però noi, no hi ha manera, així que ho penjaré aquí, al fòrum, a veure si hi ha més sort.


Pos mira que hi soc casi sempre :-p

corpetit ha escrit:Resulta que em va la connexió lenta. És el primer cop que em passa. No tenia res obert, ni tan sols música.

Val, doncs després d'esperar més o menys mig minut per a poder tirar, em surt un missatge en pantalla dient alguna cosa així com que tenia mala connexió.

El missatge era en català, entenc que del propi butinet. Espero una estona més i intento comunicar-me pel xat però no hi ha manera, l'ordinador estava penjat o semipenjat.


L'únic missatge que te podia sortir del ButiNET, es el de que s'ha perdut la connexió amb el ButiNET.

No existeix cap missatge com el que tu dius (mala connexió).

corpetit ha escrit:Evidentment, ningú m'espera però, a sobre, tampoc hagués pogut entrar a la partida que estava fent perquè en voler accedir en una altra o crear-ne una de nova, em surt un altre missatge dient alguna cosa així que com que he abandonat recentment, no puc fer una partida de nou, que he d'esperar un temps.

La pregunta és: si a mi se m'ha enviat aquest missatge verificant que, en aquells moments tinc mala connexió, per què passar per això?

És a dir, si sabeu del problema, sembla clar que he sortit per aquest problema, no amb ànim d'abandonar. I, si se sap, per què el càstig és el mateix que si abandonés?


Doncs per que el ButiNET no sap (ni pot saber) diferenciar entre males connexions, penjades, desconnexions o abandonades. Així que s'engloba tot en "no acabades".

corpetit ha escrit:Solució: es podria fer que, quan se t'enviés aquest missatge de mala connexió que, la majora de vegades sortint i tornant a entrar es soluciona, docs que es fes directament?

És a dir, si se sap que la connexió funciona malament, podríeu fer directament aquest procés, sense que els altres jugadors veiessin que has sortit, per tal que no marxessin ells, aprofitant que tu has hagut de sortir?

O sigui, que ells et veiessin a dintre de la partida, mentre tu estàs sortint i tornant a entrar al butinet, dintre de la mateixa partida directament.

És molt complicat fer això?


Això ja es fa !
Quan un usuari se li talla la connexió, els propis temps d'espera del TCP/IP fan que el jugador es quedi a dins fins que el servidor s'adona que realment s'ha desconnectat. Aquests temps d'espera poden anar d'un a varis minuts. I durant aquest temps el usuari (caigut) segueix a dintre del xat i de la partida.

I si durant aquest temps el usuari (caigut) s'adona que esta caigut i torna a entrar al ButiNET, automàticament fa fora al seu aler ego caigut i entra ell al seu lloc, i es automàticament convidat a la partida.

corpetit ha escrit:Si és així, doncs almenys que els altres jugadors no poguessin marxar de la partida en 30 segons. Temps suficient perquè tu poguessis entrar de nou. Si tu no ho fas, llavors sí, que sigui com ara i, si convé, que se’t castigui amb més temps i tot.

Podria ser que, quan tornessis a entrar al butinet, directament t’enviés de nou a la partida de la que has marxat? Si, realment algú ha abandonat voluntàriament, no seria aquest el seu pitjor càstig?


De fet el temps es de 60 segons. Quan caus, durant 60 segons els altres usuaris no poden fer res. A partir del minut, te poden fer fora de la partida i sortir ells.

I efectivament, quan caus (o abandones) i tornes a entrar al ButiNET, NOMÉS te deixa entrar a la partida antiga (i cap mes) durant 30 segons. Això es per evitar als que surtien per entrar a un altre partida.

corpetit ha escrit:En definitiva, ara resulta que no et deixa entrar ràpidament a la mateixa partida. Ja m'explicaràs. I, a sobre, et compta com abandonament.


A la mateixa si que te deixa entrar (sempre hi quan estigui creada encara).

Espero (ara si) haver solucionat els teus dubtes.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 07 ago. 2009, 14:48

Bona tarda,

Si partim que el missatge que vaig veure no era del butinet, llavors és obvi i evident que no podem entrar a valorar la resta.

Em vaig deixar de dir que jo era el creador de la partida.

Dubtes? Encara me n’han entrat més, així que millor que ho deixem estar.

Només una cosa. Aquest procediment (quan caus, quan es penja, els 30 segons, quan tornes a entrar...) del que parles, està escrit en algun lloc que no he trobat? Me’l pots indicar?
    Per exemple: jo no sabia que si la connexió s’ha penjat, no has de tancar-la i tornar a entrar per a poder fer fora el teu “nick” que sí que està mal connectat. Jo sempre tancava i tornava a entrar, si podia, un altre cop a la partida.

Si no està explicat enlloc, tot i que no ho miraria quasi ningú, podries detallar aquestes maneres de procedir (automàtiques o manuals) en algun enllaç de la pàgina principal?

Gràcies per les respostes, Adéu.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants