Campionat de Festa Major de Vilaseca

Missatges de campionats ja pasats.
Capi9
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 17 juny 2003, 23:12

Campionat de Festa Major de Vilaseca

EntradaAutor: Capi9 » 01 jul. 2003, 02:43

Nois, noies, senyors, senyores, el dia 2 d'Agost, coincidint amb la Festa Major d'estiu de Vilaseca, hem preparat un campionat per a tot aquell que s'hi vulgui apuntar. Cau en disabte i ho farem a la tarda, per tal que la gent es pugui quedar al ball que hi ha a la nit al costat mateix. Hi ha més informació al llistat de campionats, però si hi esteu interessats, truqueu-me al 630 215 716, sóc Pedro.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 01 jul. 2003, 15:44

:roll: :D Anim capi9, pel que necesitis aqui ens tens, i segurament alla , joujojuojujo

Capi_9

Campionat d Vilaseca

EntradaAutor: Capi_9 » 04 jul. 2003, 13:36

Vaig estar parlant l'altre dia amb la mafalda, i vam quedar que buscarem un puesto per sopar desprès del campionat tots els que vinguin del butinet. Què us assembla? Així desprès tot aquell qui vulgui es pot quedar al ball.

Capi_9

Sopar després del campionat

EntradaAutor: Capi_9 » 09 jul. 2003, 16:41

Bones a tot aquell que hem llegeixi, i als que no, doncs també! Bé, m'ha comentat molta gent de preparar un sopar per a tot aquell qui vulgui per després del campionat. Estic mirant diferents restaurants, menús i preus. Tan aviat com em vagin dient pressupostos, els aniré posant aquí, i m'agradaria que em fossiu donant les vostres opinions, ok? Fins aviat!!! Pedro.

Capi_9

Primer menú

EntradaAutor: Capi_9 » 09 jul. 2003, 21:11

Weno, primer menú: per 15 euros i a base de tapes: Pa amb tomàquet, embotits, truita d patates, canapés, cvalamars, sípia, xipirons, boquerons, croquetes, patates braves, pinxos, empanadilles, begudes, café, cava i tarta. A una terrassa a la fresca a Vilaseca mateix.


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants