Hasta siempre senalla

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
malik
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 11 oct. 2002, 16:52

Hasta siempre senalla

EntradaAutor: malik » 19 des. 2010, 17:28

Senalla nos has dejado para siempre, te encontraremos tanto a faltar.....
y aunque muchos estamos cabreados contigo por tu cabezoneria de no querer ir al medico.... te queremos, eres un pedazo de pan, hiperactivo y parlanchin..... inocente como un niño.... lo que nos has hecho reir... y cabrear aveces ....
Joder Alfonso como te encontraremos a faltar....te quiero un montonazo, descansa en paz.
Alicia cariño, animo y fuerza, tu puedes con todo y si no puedes cuenta con tus amigos enrte los k espero encontrame. Un fuertisimo abrazo a todos de corazon.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 des. 2010, 17:45

Mala notícia de Nadal, efectivament. Alícia una abraçada, el recordarem sempre remenant les cartes i pensant en què tirar.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 19 des. 2010, 21:18

Alfons, ens deixes un buit en el nostre cor ja que no et tornarem a veure, però estaras dins de tots nosaltres...i podria assegurar que no has marxat...perque mentres et recordem tu mai deixaras d'existir....Alicia molts anims estem amb tu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 des. 2010, 21:22

Ostres quin mal acudit del meu "tocaio"!!... Alfons, perdona que t'ho digui, pro aquesta "ma" la has jugat fatal!. Si es que hi ha cel, guardam lloc (sense preses); la bona gent com tu hi te plaça assegurada. Tu sempre tenies la "senalla" plena!!!

Alícia, se que en aquests moments res pot calmar el teu dolor. Pensa que de vegades el consol dels amics pot fer alguna cosa, si et convé, aquí en tens un pel que et faci falta.

Mariví i Elisenda et donen el seu sentiment de dolor i una forta abraçada

alfons/plana

divina
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 21 jul. 2003, 09:24

EntradaAutor: divina » 19 des. 2010, 22:02

Be Senalla, has acabat aquet viatje deixant un grapat d'amics que t'estimaben i ara en començas un de nou on desitjo que la llum t'acompany.

Alicia penso que no hi han paraules que aminorin la pena i el dolor que estaras pasan, pero t'envio una calida abraçada de consol amb tot el meu carinyu, extensiva a la Familia.

Divina

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 20 des. 2010, 00:51

Amic Senalla. Sembla que no pugui ser que ja no siguis entre nosaltres, pensar que ja no et tornarem a veure mai més, que ja no podrem gaudir de la teva companyia i del teu bon humor.

Et portarem sempre en el cor perquè ets part de tots nosaltres.

Ens unim al dolor de la teva família i de la teva estimada Alicia.

Descansa en pau.

sangdelprim
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 19 set. 2002, 00:30

EntradaAutor: sangdelprim » 20 des. 2010, 10:53

Alicia, ara acabo de enterarme per el facebook....no et pots imaginar quina desagradable notisia que e rebut, no tinc paraules per acompanyarte amb aquest trist moment, per si et done consól et diré que l'alfons a sigut un home que deix molts pero que molts amics, i o a fet per la seva simpatía que sempre a després al llarg de la seba vida, un home autentic, o sento. Sigues forte, i si amb alguna cose et puguem ajudar, tant la rose com jo, pots comptar amb nosaltres. una abrassada.Joan i rose

uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

Adeu senalla

EntradaAutor: uosa » 20 des. 2010, 20:17

gràcies per tot senalla,era tant fàcil ser el teu amic, i vaig apendre de tu, del teu tracte planer i confiat,de la teva alegria , del teu to explossiu i divertit, i es que ho vivies tot tant intensament !!!!!quina llàstima senalla, et trobarem a faltar .
Alicia reina segueix endevant , i si necessites recolçament ja saps que al butinet sempre en tindràs,i que el butinet no oblidara mai en senalla.

uosa

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 20 des. 2010, 21:53

Vaig saber ahir a la tarda que ja no hi eres Senalla.Tant el meu home com jo et trobarem molt a faltar.Un petó molt gran Alicia i pots contar amb nosaltres per el que calgui. Et tindrem sempre en el nostre record i el de tot butinet.

perenton
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 78
Membre des de: 25 abr. 2004, 21:35

Amic Senalla

EntradaAutor: perenton » 21 des. 2010, 00:04

Amic Senalla, m'ho acabe de dir en Miquelus i no m'hu acabo de creure.
Com ho farem en els campionats, encara recordo que vas venir a la butifresca i em vas guanyar, ens ho vam pasar be, sabies fer que la gent al teu costat estes contenta. No m'ho puc creure.

Alicia força i endavant, si necessites quelcom no dubtis aqui tens gent que no et fallarà. Ànims.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 21 des. 2010, 13:24

Q se puede decir en un momento así? Para los q llevamos tiempo jugando en butinet, Senalla era como un add on del programa. Siempre estaba ahí. Como era él. Con su eterna sonrisa, con su carácter afable, con sus abrazos de oso en el campeonatos, q siempre sabíamos en q mesa jugaba Senalla por las risas, las discusiones, el buen humor.

Un abrazo muy fuerte, Alicia y jordillivia, ya sabeis q hay una pequeña comunidad q está con vosotros en estos momentos tan duros.

Mariella



Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron