Occidental Vs. Oriental

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Occidental Vs. Oriental

EntradaAutor: Carles » 23 set. 2002, 13:09

Holes !

Quan vaig començar a fer el ButiNET, no sabia ni que existia la botifarra Oriental (la que dictatorialment t'obliguen a tirar la mes petita;-).
Però a mig programar vaig asaventar-me de que uns gals irreductibles, jugaven diferent i que s'oposaven al sistema.
Així que vaig pensar que el ButiNET inclogués les dos, però per falta de temps no va poder ser :-)

Així que en proximes versions, m'agradaria incloure el joc de la oca, ai perdò, la botifarra oriental al ButiNET.

Quina creieu que es la millro manera ???
- Forçant que les partides siguin de un tipus o d'un altre (al iniciar escolliràs si la partida es oriental o occidental, i els jugadors tindran que jugar en aquell metode). Evidentment els renuncios i les ajudes estaran programades.
- Cada jugador podrà indicar amb quin sisteam juga. Si tots 4 diuen oriental, la partida serà oriental. Si un diu que es occidental, i els altres orientals, es jugarà occidental ja que es el menys restrictiu.
- Tenir dos canals o servidors. (No crec que sigui necessari).

Deu.

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 23 set. 2002, 21:51

Crec que la ideia dels 2 servidors seria la millor, si no seguirà sent
una casa de pu*es.
Qui vulgui enganyar que l'enganyin també, no?

Qui foti un renunci, ban i patada automatica cap a l'altre
servidor..jajaja

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 24 set. 2002, 03:51

crec que el sistema de dos servidors (o dos canals) diferents provocaria una mena de divisio al butinet que no seria gaire recomanable. el principal atractiu del butinet es, per mi, el poder-te trobar tot de gent que esta, com tu, disposada a fer una butifarra. dividint el butinet entre occidentals i orientals crearia dos servidors amb menys i on, per tant, seria mes dificil de trobar gent amb qui jugar. :(

a mes a mes, trob que es enriquidor que tots estiguem al mateix lloc. jo, personalment, n'he apres dels dos estils.

el millor sistema crec que seria un pel qual els participants al inici de la partida triessin com la volen jugar: occidental o oriental.

no hi ha un estil millor que un altre, ni un que sigui la verdadera butifarra i un altre que no. no crec que la idea de Pepma sigui la millor (kick i ban per no tirar la mes baixa, per favor! :shock: ).

profeta

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 24 set. 2002, 10:01

Estic molt d'acord amb el profeta en el sentit que el millor sistema, si es possible fer ho, es que els participants abans de començar la partida es possin d'acord amb quina modalitat volen jugar.
Amb cap moment em pretes amb aquest discussió radicalitzar i crea divisions, simplement es preten donar a coneixer que existeixen dues modalitats, i no quina es la llegitima.
Al mateix temps estaria en ABSOLUT desacord en crea dos servidors que signifiquessin de facto una ruptura, amb lo be que m'ho passo discutin amb els occidentals, ostres.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 24 set. 2002, 10:04

O i perdoneu, encara millor que el crei partida decideixi amb quin sistema vol jugar i per tant en algun lloc, marqui si la partida será oriental u occidental i aixins inclus evitem la necessitat de posar se d'acord.
Amb lo que costa que la gent marqui el cuadradillo de "estic preparat" nomes faltaria posar se d'acord. Imagineu cada cop que es penja un participant

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 24 set. 2002, 14:10

Potser si que crear dos servidors faria que hi hagues menys
gent a cadascún i es perdria contacte amb la gent que ja es
coneix.

La ideia del Quiquet també pot ser bona, que estiguis obligat a
marcar el tipus de partida que vols fer al crear-la, i que la gen
pugui veure-ho abans d'entrar, ficant-ho al costat del nom de la
partida si de cas.

ah,i lo de kickban era conya eh!

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 24 set. 2002, 20:06

ras i curt, em sumo a la proposta feta en les últimes aportacions: no a la divisió i que esculli el creador de la partida.

Morus

estic d'acord

EntradaAutor: Morus » 30 set. 2002, 14:01

amb el Quiquet: que avorrit seria si no poguéssim no ja discutir amb els "orientals" si no enganyar-los, hehehe. Fora bromes, no crec que sigui bona idea dividir la comunitat (uix, que trascendental que sona ixò, ecs) en dues faccions. Tinc entès que de les dues trobades presencials, s'ha jugat cadascuna amb un estil i no hi ha hagut queixes.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

Re: Occidental Vs. Oriental

EntradaAutor: jiji » 03 oct. 2002, 03:21

grgrgrgr.. jo de toooooooota la vida que he jugat a la buti "com deu mana" (enkara que alguns n'hi diguin oriental o la oca o...) i quan vaig aterrissar aquí em vaig assabentar també de l'existència de "tramposillus" (de bon rullet :Þ jeje Masos has vist que be ho faig?) que enganyaven i d'això n'hi deien jugar a la buti en plan occidental! a mi tant me fa la veritat (amb la mafalda guanyem igual jeje) de totes maneres és ben fàcil abans de cada partida comentar de quina manera juguen els interessats no?? tot i que despres de la primera ma ja te n'adones ja ¬_¬ però m'agradaria apuntar una nova proposta (allà va!): i si hi haguessin dos colors pels nicks? Carlessssssss seria molt difícil?? així menys enrenou (excepte pels daltònics claru! jejeje (aprofitu x saludar! al papa, la mama...jajajjaja)

jiji/montse

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 03 oct. 2002, 12:59

jo vull el color rosa smuacksssssssssssssssssss@@@@@@@@@@@@@@2222

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 03 oct. 2002, 14:48

Quiquet ha escrit:jo vull el color rosa smuacksssssssssssssssssss@@@@@@@@@@@@@@2222


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 03 oct. 2002, 20:49

jiji.................molt bé........ho fas molt be :Þ

jo vull el color rosa smuacksssssssssssssssssss@@@@@@@@@@@@@@2222


COMORRR?????

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

si el Quiquet ho vol rosa....pos rosa pel Quiquet! jeje :Þ

EntradaAutor: jiji » 03 oct. 2002, 22:30

Dedicat al Quiquet:

ammmuack@@@@@@@@@@

jejejejeje :wink:


jiji/montse

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 04 oct. 2002, 00:27

A vore tots revolucionats pq he dit que volia el color rosa.
La jiji proposaba dos colors en funció d'occidental oriental, si ha de ser aixins insisteixo jo el color rosa.

El sabeu aquell del conductor d'autobús que deia que ell no era raciste i per tant blancs i negres no existien com a color, TOTS BLAUS,per tant els blaus clar a devant i els blaus fosc al darrera.


Gracies jiji

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 15 oct. 2002, 20:44

Em fa gràcia la manera que tenen els Occidentals de tractar a la gent que ha après a jugar a la buti a Girona, és cert que la Occidental està més expandida, com l'Imperi Romà, jeje, però ja m'agradaria veure a mi com s'ho fan els Occidentals jugant de l'altre manera. Si d'entrada segur que no saben ni les normes i excepcions que hi ha. Penso que primer de tot en Carles hauria de preguntar com és la buti Oriental... (Hi ha moments que has d'avisar que carregues, per exemple). O es fa bé o no es fa. La meva sincera opinió és que tot joc té les seves regles, (inclús la Oca, Carles), i la buti és un joc leial, mut de cara a les cartes i onest, i la paraula enganyar no entra dins el meu significat d'onestitat.


Cesar. AVE!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants

cron