Butisolidaria'11 la Sentiu de Sio

Lloc on van tots els posts que s'ho mereixin.
angelsjoel
Recontro
Recontro
Entrades: 45
Membre des de: 27 jul. 2010, 19:21

Butisolidaria'11 la Sentiu de Sio

EntradaAutor: angelsjoel » 18 nov. 2011, 22:34

Hola Vull agrair la perticipació a tots , donat que, per circumstàncies , no podré assistir a la trobada del meu poble - que em sap molt de greu i a més al meu poble . sentidament , però espero disfruteu d´una tarda amigable i solidària, j disfrutar i divertir-se , aquest és el seu objectiu. A tots gràcies per la vostra assistència i participació ja que el que compta és fer pinya i ser solidari, en aquesta ocasió. Entre tots ho fem tot. I espero ens poguem retrobar en la propera edició- El meu petonàs a tots. Angelsjoel i gràcies

angelsjoel
Recontro
Recontro
Entrades: 45
Membre des de: 27 jul. 2010, 19:21

Butisolidaria '11 La Sentiu de Sió

EntradaAutor: angelsjoel » 20 nov. 2011, 15:25

[quote="angelsjoel"]Hola Vull agrair la perticipació a tots , donat que, per circumstàncies , no podré assistir a la trobada del meu poble - que em sap molt de greu i a més al meu poble . sentidament , però espero disfruteu d´una tarda amigable i solidària, j disfrutar i divertir-se , aquest és el seu objectiu. A tots gràcies per la vostra assistència i participació ja que el que compta és fer pinya i ser solidari, en aquesta ocasió. Entre tots ho fem tot. I espero ens poguem retrobar en la propera edició- El meu petonàs a tots. Angelsjoel i gràcies


Torna a “Paperera”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron