Felicitacions pel Xè Aniversari....

Informació sobre Campionats de Botifarra.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Felicitacions pel Xè Aniversari....

EntradaAutor: plana » 04 des. 2011, 12:11

Moltes gràcies per tot el que el ButiNET m'ha donat aquests deu anys: Entreteniment, companyia, diversió, amistats i la oportunitat de formar part d'aquesta gran família.

Sobre la Festa d'ahir, sols puc dir que vaig trobar tot el que esperava..... i una mica mes. Posat un 10, Carles

Espero poder ser al 20è Aniversari (encara que sigui amb crosses) :shock:

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 04 des. 2011, 14:55

Qui dia passa any empeny!!

Carles felicitats pels 10 anys de ButiNET i per la trobada d’ahir.
gummo l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2011, 01:21, en total s’ha editat 1 vegada.

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 04 des. 2011, 15:09

Estic d'acord amb en Plana. Res a afegir! Va ser un plaer.

Felicitats Carles!

droig

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 04 des. 2011, 17:34

Això mateix de part meva! Felicitats Carles i també a tots vosaltres que vau fer d'ahir un dia per recordar!

nika

perenton
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 78
Membre des de: 25 abr. 2004, 21:35

19 aniversari butinet

EntradaAutor: perenton » 04 des. 2011, 17:45

Felicitats Carles encara que ja t'ho he dit una dotzena de vegades i segueix aixi. No ens deixis sense Butinet.

Anims i visca el Butinet (encara que tingui rankinc, jajaj)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 04 des. 2011, 19:28

Felicitats Carles i a tots els teus col.laboradors per aquesta trobada en honor al 10è aniversari de ButiNET. Tot genial. Gràcies.

Que ho puguem celebrar, tots junts, durant molts més anys.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 04 des. 2011, 19:38

Gràcies Carles!!!
Fue un campeonato estupendo, todo fue rápido y perfecto, un sitio espacioso y amplio y con sillas cómodas!!!! q 7 partidas son muchas ehhh (menos para codisafe, claro...)

Q viniese Profeta fue un puntazo!!!!! (muchas risas hicimos tiempo ha...) y de los de otras épocas q no vienieron pues, eso, no vinieron. Pena para ellos porq se lo habrían pasado genial.

Espero dentro de 5 años repetir partida con Miquelus y Nifa (ji ji), hablar de cosas serias y profundas (¿de q si no?) con la xula y darle un beso a mi linda baby.

Para entonces los "nuevos" ya serán "viejos" (nosotros directamente arcaicos) la nika4 habrá petado el ranking, la sofi le habrá dado la vuelta al contador de partidas de ranking y tú seguirás tapando a mi nick con una mantita cuando se quede dormidito en la noche...

electra
Botifarra
Botifarra
Entrades: 105
Membre des de: 16 gen. 2006, 21:26

EntradaAutor: electra » 04 des. 2011, 21:06

Pues desde mi humilde opinión , yo lo encontré muy "flojo" para ser el décimo aniversario. Me quedé en "stand by" cuando se agradeció a uno de los pilares del butinet sus 24 horas a la dedicación con un mísero llavero y sin hacer ningún tipo de mención a colaboradoras altruistas como son maitechula y Angeles. Tampoco encontré ético que la familia entrara en el sorteo y demás. El sitio perfecto. Agradecer al Butinet la oportunidad de conocer a un compi maravilloso como es el codisafe, acompañado de gente espectacular , dos gorditos fabulosos y un bellezón insuperable.

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 04 des. 2011, 21:33

Felicitats Carles per la trobada força maca que ens vas preparar, (me o vaig passar pipa), lloc collonut, assistencia de lo milloret de BUTINET, organització perfecta, menjar millorable. Donar el meu suport a electra, ja que estic d'acord amb la seva humild opinió. Gràcies.

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 04 des. 2011, 22:06

Yo también quiero felicitar a Carles & colaboradores por la organización del campeonato, aunque me quejé que fueran 7 partidas ( y di el coñazo para que las dejara en 6), le he de dar la razón ( y eso duele) fueron rápidas y en ningún momento tuve la sensación de pesadez de juego.
Por los detalles y la paciencia en hacer los identificadores de los participantes tan divertidos, por los sugus y los lacasitos.......... :?
El sitio fué ideal, igual que el trato y las comidas (y el vino :oops: )
Aunque he de reconocer que lo que más lo que más....... el jamón :twisted:
Electra te agradezco que te acuerdes de mi, pero la verdad no me hace ninguna falta agradecimientos públicos , lo que el carles y yo tengamos que hablar ya lo hacemos en privado....

Me emocionó, sí, el reconocimiento que le hizo a Jordi, por ser un colaborador "silencioso". Pero sigo pensando que esta vez.......... tardó mucho en llorar. :roll:
Espero estar en el próximo aniversario del butinet, pero yo sin muletas eh
Y felicitar a los ganadores Victor69 y renunci PD: Seria imperdonable que me olvidara de aplaudir al que hizo de radiofonista cantando las posiciones de los participantes, aunque se olvidó de poner el fin de fiesta con un estreptease, Trileruuuuuuuuuu
maitechula l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 des. 2011, 09:15, en total s’ha editat 5 vegades.

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 04 des. 2011, 22:07

Ah! una coseta més. Les meves felicitacions al parell de fenómenos Victor69 i Renunci que van ser uns dignissims guanyadors d'aquesta gran trobada. Enhorabona SUPERCRAKSSSSSS. :wink: :wink: :wink:

malik
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 11 oct. 2002, 16:52

EntradaAutor: malik » 05 des. 2011, 00:57

Pues estoy con electra y quimktm, aunque lo pase genial y el campe estubo muy bien organizado, muy pobre el resto para ser un 10º aniversario, en muchos pueblos hacen campeonatos con mucha mas entrega y mas generosos. aun estoy esperando la fiesta por parte de carles, si no nos la montamos nosotros......De todos modos gracias carles por el campe. volvi a ver a muy buenos amigos y eso es siempre un placer.

Anutza
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 12 març 2003, 23:11

EntradaAutor: Anutza » 05 des. 2011, 01:08

tia malik power ....
dónde estuvo el Möet al final, lo escondiste debajo de la mesa!?? o se lo llevo el santi..? :wink:

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 05 des. 2011, 09:11

Ais Ais Anutza, ilusa!!!!!!!! Nos lo bebimos enterito Malik y yo :mrgreen:
maitechula l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 des. 2011, 16:50, en total s’ha editat 1 vegada.

Sofi
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 17 abr. 2004, 21:09

EntradaAutor: Sofi » 05 des. 2011, 11:57

Carles, Moltes Felicitats!!!!

El campionat molt be, pero vaig trovar a faltar que la festa no seguis al hotel amb balleruca incluida, de totes maneres el que te de agraiir es k el butinet m'ha donat molt, com diu el Plana, distraccio, risses, amistats, etc.etc. encare que ultimament hi a gent molt savia que els hi surt el mal perdre a la mes mínima, aixo fa que les rises aixin disminuit, pero es el que hi ha. de totes maneres moltes gracies i endevant.


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron