A tothom que li interessi

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
idyia
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 juny 2009, 14:29

A tothom que li interessi

EntradaAutor: idyia » 09 jul. 2012, 16:07

Hola Marta,Kripta,llumdelluna....i tots els que tinguis!Vaig veure la teva carta però no m'he decidit a escriure't fins passar el campi de Vic per veure l'aire que es respirava.En primer lloc et diré que em sento decebuda,pensava que eras com jo et coneixia,em vaig equivocar,no ets la noia carinyosa,sincera i bona persona que jo creia.Vas per la vida deixant mal record,t'en aprofites de tothom,deus diners a no sé quanta gent i t'emportes coses que no et pertanyen (no has tornat l'ordinador d'en Nelson ni la wifi de l'Alex) això no és seri,no et respectarà ningu.Què busques i què en treus de fer mal?Si és una satisfacció personal,t'ho has de fer mirar,estas malalta i necessites un professional.Si és una altra cosa,pitjor encara.Fa dies que entres al butinet amb altres noms,de què i de quí t'amagues?Ara ja no m'extranya que tinguis tants nicks.I...qué m'en dius d'en Joan?Et vaig avisar i qui avisa no és traïdor.T'has aprofitat de la seva bonhomia per deixar-lo penjat,ets una mala persona.No cal que facis el campi de Tremp,no vindrà ningú,almenys dels coneguts i si continues així els qui no et coneixen ja ho faran. Marta,algú havia de dir quelcom i aquest algu he estat jo.Ho sento.Idyia.

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 09 jul. 2012, 19:47

Publicat: Dl Gen 30, 2012 4:50 pm Assumpte: I TROBADA A GIRONA DELS AMANTS DEL JOC DE LA BOTIFARRA
Des del Meliá Girona volem informar a tots els participants de la I Trobada dels Amants del Joc de la Botifarra a Girona, que l'organitzadora del campionat a deixat a deure més de 350€ a l'establiment. Després de intentar insistentment, tan per via telefònica com per e-mail, posar-nos en contacte amb ella sense èxit, hem decidit difondre aquesta informació per si algú la coneix personalment que pugui parlar amb ella per tal de tancar aquest tema sense haver de recòrrer a mesures més desagradables.

Moltes gràcies!


Caram amb aket ja es el segon ke llegeixo del mateix tema :twisted:

llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 09 jul. 2012, 22:36

Holaidyia moltes gracies per el teu escrit ya veig k no soc al unic k li demana coses no vull comenta res aki per k no val la pena nomes a tu dunarte las gracies per fe sabe com es aquesta persona una impresentable i a mi tampoc me esperi a tremp paso ni d veurela i no vull fe cap comentari per respecta als demes yo tambe en pensaba k era una cosa i es el dimni personificat tu aseguro pero sapsk k al menos estic mb als meus fills k en realitat son qui meimportan i l de els nicks ja u sap molta gent no se k en treu d tot aixo pero bueno alla cadascu amb la seva conciencia jo la tinc ven tranquila nomesdirli una cosa amb ella k no a pogut separarme d els meus fills idyiamls petons guapaaaaa

olivia
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 01 feb. 2009, 21:49

EntradaAutor: olivia » 10 jul. 2012, 11:02

ostia :roll: :roll: :roll:

diosa_isis
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 24 oct. 2010, 23:12

EntradaAutor: diosa_isis » 07 ago. 2012, 10:24

MissatgePublicat: Dl Gen 30, 2012 6:49 pm Assumpte: Respondre citant
Soc la organitzadora del campionat de Girona i contesto a la megii.

Per culpa de tantes coses que porto al cap em vaig descuidar de un sobre en el qual hi tenia diners, ja que acostumo no portar tots els diners al mateix lloc.


El pagament de les despeses del SolMelia eren 1103 euros

Dels quals lo que queda pendent de pagament es 353
Per causes de feina i de hospitalitzaciódde familiars no vaig poder arreglar lo que quedaba pendent, la setmana passada com habiem quedat, pero soc persona de paraula i durant aquesta setmana lo mes tard el divendres espero tenir el deute pendent exacte de 353 euros arreglat amb la direcció del SolMelia Girona.

Atentament Marta Soldevila Claret

Aquest hotmail va ser enviat per algu del butinet i jo el vaig enviar al carles

From: cllaret@hotmail.com
To: xxxxxxx@xtec.cat
Subject: RE: Tema Girona
Date: Wed, 8 Feb 2012 20:09:30 +0100

Bona tarda xxxxxxxxxx:

Deixan tema a part si el carles o no,debia deixar que els responsables del hotel escriguesin al forum o no.


El descuit va ser meu, no mirar di portaba tot al seu lloc,ja que la meva costum es no portar tots el diners en un mateix lloc, per si ai passa alguna cosa.Quant vaig torna de girona em vaig trobar amb mitja famiia fotuda i vaig anar de bolit tota la setmana, potser també culpa meva de no ficar-me en contacte amb el hotel, dien que tant aviat la setmana seguent els hi faria efectiu el pagament de lo que es debia.
perque entre hospitals i feina de vegades una no arriba a tot arreu com voldria, aclarit ja tot.
espero rebre noticies de tu quin nikc tenies,I per aixo no deixis de entrar al butinet.

Et saluda atentament una enamorada de la vostra terra, cada cop que ving i deixo un trosset del meu cor.


Marta Soldevila Claret
From: xxxxxxxxx@xtec.cat
To: cllaret@hotmail.com
Subject: Tema Girona
Date: Wed, 8 Feb 2012 17:58:49 +0100

Hola:
sentu profunda vergonya de com responsables d'un hotel, puguin utilitzar una pàgina com la del Fòrum per penjar unes queixes d'un impagament, que, siguin certes o no, mai poden fer per aquests mitjans.
I encara em semble més punible l'actitud de l'administrador de butinet, que permet que es pengi en un forum una demanda que no hauria d'haver permès. Tant l'actitud de l'hotel, com la de l'administrador de Butinet resulten totamlment censurables i crec que jurídicament punibles, ja que un fòrum no pot ser mai un tauler d'anuncis on qui vulgui pugui penjar el que estimi.
L'administrador de butinet ha incorregut no solament en una errada de tipus ètic o moral, si no en una falta jurídica contra l'honor de les persones i contra el sentit i el dret que tots tenim de la nostra privacitat.
Tu ets clienta de butinet i si aquesta és la manera que l'administrador protegeix els seus clients, estem tots ben apanyats. Tan curòs que és per algunes coses i tant lleuger per altres. Estic segur que si l'escrit de l'hotel hagués estat contra ell, no hagués durat ni 5 segons, i l'hagues tret inmediatament. Jo per aquestes, i també altres coses, vaig decidir no pagar més la meva quota
Un ex-company de Butinet





Maitechula aixo va per resposta a tu i a altres, jo men faig responsable de lo que faig i cumpleixo.

Aquet correu esta enviat per la direccio del solmelia

Bon dia Marta,



No, no he rebut el justificant, però acabem de comprovar les transferències i efectivament hem rebut la teva.



Gràcies i salutacions,



Mireia Roig

Continuara..................

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 ago. 2012, 11:45

a saber qui es ha escrit:I encara em semble més punible l'actitud de l'administrador de butinet, que permet que es pengi en un forum una demanda que no hauria d'haver permès. Tant l'actitud de l'hotel, com la de l'administrador de Butinet resulten totamlment censurables i crec que jurídicament punibles, ja que un fòrum no pot ser mai un tauler d'anuncis on qui vulgui pugui penjar el que estimi.
L'administrador de butinet ha incorregut no solament en una errada de tipus ètic o moral, si no en una falta jurídica contra l'honor de les persones i contra el sentit i el dret que tots tenim de la nostra privacitat.
Tu ets clienta de butinet i si aquesta és la manera que l'administrador protegeix els seus clients, estem tots ben apanyats. Tan curòs que és per algunes coses i tant lleuger per altres. Estic segur que si l'escrit de l'hotel hagués estat contra ell, no hagués durat ni 5 segons, i l'hagues tret inmediatament. Jo per aquestes, i també altres coses, vaig decidir no pagar més la meva quota
Un ex-company de Butinet


Contestaré la part que m'afecta i que haguessis pogut explicar tu diosa_isis:
Quan es va penjar el missatge de l'hotel IMMEDIATAMENT em vaig ficar en contacte amb la diosa_isis i li vaig preguntar si volia que l'esborrés o no, per que ja estava publicat i molta gent l'havia llegit, per si volia poder contestar. I em vas contestar que NO l'esborrés. I el mateix vaig fer quan és va originar aquest post on estem ara.

Així que sr. anònim, com pots veure és va fer el que s'havia de fer!!

Ah, i busca pels fòrums, i trobaràs critiques, queixes, i comentaris cap a mi i el ButiNET MOLT mes greus que aquestes i no se n'ha esborrat mai cap :-)

Adéu !

PD: diosa_isis, has vist que has deixat els correus???? els he esborrat.
PPD: Sr anònim, no vas deixar de pagar la quota per fets com aquests, vas deixar de pagar quan vas ser banejat per que em vas amenaçar a mi i a la meva família per telefon :-)

diosa_isis
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 24 oct. 2010, 23:12

EntradaAutor: diosa_isis » 07 ago. 2012, 18:46

Carles perdó, no men habia donat conte dels correus.
Ben cert lo que dius i em vas dir si volies que esborres i tal com et vaig dir que no, perque igual que se me ataca puc defendrem, amb probes.
Al mati per la hora no podia continuar escrient,sino ja hagues contestat jo el
perque aquesta persona va deixar de pagar la quota del butinet.
Tu, jo i segurament altres sabem de qui estem parlant i sabem quin nick tenia.
Per aixo tambe el mateix dia que jo el vaig rebre tel vaig fer arribar.

diosa_isis
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 24 oct. 2010, 23:12

EntradaAutor: diosa_isis » 09 ago. 2012, 08:55

A tu idyia, ja te demostrat amb probes que algunes de les coses que dius, no son com tan dit.

1. Segons tu li debia diners a en magec, ja saps que em va extranya quant me ho vas dir.

Nota aclaratoria, els diners de en magec son del campi de girona que no va venir i vma quedar que quant se acabes la quota,le seguiria pagant de lo de girona,vaig trucar a ell i em va dir que mai te habia dit que jo li degues diners. Aixi que aclareus entre vosaltres.Lo que si es cert que entre la primera quota de lo que li perteneixia a ell i la segona vaig estar uns dies a
fer-li efectiva,pero quant faig les quotes pago de deu en 10, o sigui representa que tenia pagat per endavant 4 euros de la segona i a més li vaig oferir entrar amb un altre nick mintres no anassi arreglar la segona i tercera.


aqui esta la proba

milady segon nick magec

Quota
Tipus d'usuari: Usuari sense limitacions.
Quota vàlida fins 2012-08-20 19:25:45.

Ampliar període de temps. - Fer servir codi regal/invitació.

Historial de quotes
Data Inici Final Tipus Durada
2012-08-02 18:22:17 2012-08-19 19:25:45 2012-08-20 19:25:45 Regal (ButiNET) 1 dia
2012-07-20 19:25:45 2012-07-20 19:25:45 2012-08-19 19:25:45 Trans 1 mes
2012-06-20 16:41:24 2012-06-20 16:41:24 2012-07-20 16:41:24 Trans 1 mes
2012-05-05 01:29:45 2012-05-05 01:29:45 2012-06-04 01:29:45 Trans 1 mes aqui es on empeçcen a pagarse les quotes de en magec
2012-03-13 00:50:09 2012-04-20 20:03:47 2012-04-22 20:03:47 Regal (ButiNET) 2 dies
2011-08-28 16:27:55 2012-04-19 20:03:47 2012-04-20 20:03:47 Regal (ButiNET) 1 dia
2011-07-14 01:09:51 2012-04-18 20:03:47 2012-04-19 20:03:47 Regal (ButiNET) 1 dia
2011-07-13 03:54:32 2012-04-17 20:03:47 2012-04-18 20:03:47 Regal (ButiNET) 1 dia
2011-07-11 17:45:30 2012-04-16 20:03:47 2012-04-17 20:03:47 Regal (ButiNET) 1 dia
2011-05-25 01:52:42 2012-04-15 20:03:47 2012-04-16 20:03:47 Regal (ButiNET) 1 dia
2011-04-16 20:03:47 2011-04-16 20:03:47 2012-04-15 20:03:47 Trans 1 any

Segon Usuari
Segon usuari: magec

O sigui idyia no entenc com tu el dia 9 de juliol pots escriure i referir-te aixo quant ell a partir del dia 20 de juny ja podia tornar a entrar amb aquet nick.Si que va estar uns dies sense poder del 4 de juny fins al dia 20 pero com ja te explicat li vagi oferir un altre nick aquells dies.

2.Tampoc entenc com et pots referir a la wifi quant tens la proba que li vaig enviar el dia 2 i segons ell el dia 5 no li habia enviat, si no la habia
anat a buscar o el que la va anar a buscar no li va dir que ja la tenia no es culpa meva.

------ censurada, conte dades personals de persones ----

3.Si que es veritad que tinc el pc del sr.Nelson, aqui amb una capsa guardat desde llavors, i tambe saps que si tinc de anar a girona a entregarli amb ma i aguantar tot lo que me hagi de dir o fare.

Continuara.........pero dient les veritads, no lo que man dit,lo que han sentit,perque quant interveneisen altres persones tot se embolica com tu mateixa em vas dir, i tot se enmerda mes i les veritads se demostren amb proves i jo tinc unes quantes conversacions privades per penjar aixins que alla la concencia d´alguns jo la meva la tinc molt tranquila.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 ago. 2012, 17:55

He tret la imatge, ja que conte dades personals (noms i cognoms, adreça, telefon, etc) de persones que no hi tenen res a veure.

Voleu dir que no n'hi ha prou ja ?????

diosa_isis
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 24 oct. 2010, 23:12

EntradaAutor: diosa_isis » 10 ago. 2012, 09:45

Crec Carles que no contenia dades de persones no afectades a mi sem demna la wifi del alex i sortia el meu nom i e seu i dades que son publiques per molta gent jo si que no tinc de amagarme de res.

Idyia perque no soc carinyosa, perque quant me enfado me enfado i no ho amgo davant de ningú, jo no se emprenyarme i estar jaje jijo hagi el qui hagi davant.

Jo no se estar enfadada i demostra lo que no sento.

No soc de les persones que per davant diuen una cosa i per darrera un altra,aixo crec que ja ho saps de sobres.

Carles dius que potser ja ni ha prou........Tu creus o sa de dir tot perque el que va estar motivat aquet post.

Lo que no potser que la gent vagi a llocs i parlint de lo que no sabent del cert.Perque aixins es com se enmerden més les coses i més quant parlent gent que res hi tenen a veure o gent que saben les coses a mitges, sense saber res del cert.

pero bueno alla cada un amb la seva conciencia no se si la de algunes persones pot estar molt tranquila.

O tu idyia i o jo expliquem, tota la veritad per lo que ha vingut tot aquet merde.
perque saps perque ha vingut....................
llavors potser seria la noia mes bona,mes sincera i més carinyosa que hi hagi....................

Pd:Que sapigueu que idyia sap tot lo que estic penjant i si la voleu trucar estar a Suiza durant una setmana.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 10 ago. 2012, 18:17

hola diosa- isis, mira parles de que si volem saber si l 'Idyia sap o no sap si escrius aqui , en tot cas que la podem telefonar a Suïssa, en serio veus tu el tema tant important per molestar-la si està a Suïssa?.

Parles de consciència i el que se t'acut dir és que tots els que hem parlat amb tu en privat estem amenaçats amb publicar-lo, assegures no tenir res a amagar i en canvi amenaces, a mi no m'importa si has.. no has.. o si demanes que’t deixin sense llavors tornar, si tens proves d'això o no, però el que si confirmes és que tens el pc de Nelson, això ja és molt, no creus?.

Tu dius que parlem de tu i clar que parlem de tu, com no? si un dia són poemes altre són cançons i avui són amenaces.

Per cert en el que ha esborrat el Carles portava números de telèfon el teu fins i tot , me suposo que te és igual perquè no tens res amagar, però el de l’Alex també te és igual?

diosa_isis
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 24 oct. 2010, 23:12

EntradaAutor: diosa_isis » 11 ago. 2012, 10:33

Bet,tens raó portaba el número del alex,quant jo em pensaba portaba un altre número de una persona que també es public.Aleshores el carles ja ha fet ben fet.

No estic amenaçant de fer publiques les converses privades que jo hagi tingut amb gent del butinet.

Son converses tingudes amb una persona en concret, i que lo que no es pot fer es donar palmadetes a la esquena a la gent i despres dir altres coses.
Bet et demano que no ti fiquis que res de aixo va amb tu.


I no te estic dient si la idyia sap o no sap, te estic confirmant que la idyia sap que estic penjant aixo.Primer li vaig enviar a ella les probes de que alguna cosa que habia dit no era com ella va dir.

Ella va ser la que em va dir que penjes les probes.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 11 ago. 2012, 11:29

diosa_isis ha escrit:Bet et demano que no ti fiquis que res de aixo va amb tu.




Definición de la Real Academia Española

foro.

(Del lat. forum).

3. m. Reunión para discutir asuntos de interés actual ante un auditorio que a veces interviene en la discusión.



Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

EntradaAutor: Kristina » 17 ago. 2012, 19:12

Hola a toteeeess

Diosa- Isis, no ets sant del meu gust, però et donaré un consell: en aquest xat és millor no discutir res, perquè hi ha unes quantes persones avorrides que així que veuen merdé, corren a tirar més cacones i a ficar-hi cullerada...

L'avorriment és molt dolent, i duu a la gent a fer veure que es mou per ideals i bons sentiments , quan l'únic que fa és treure la ràbia i frustració pròpies.

Menys bon rotllo hipòcrita
i més sentiments veritables, macos.

Au!!!
Passeu bon estiu!


Pagana, que no Kristi(a)na :D

laiacata
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:01

EntradaAutor: laiacata » 18 ago. 2012, 20:47

No m'hi volia posar,pero al final no ho he pogut evitar,perque aixo ja fa pudor. I parlant de cacones,de bon rotllo hipòcrita i sentiments veritables faré memòria d'un bloc que no diré qui va escriure ni a qui va dedicat,es nomes per aquesta persona que parla dels que s'avorreixen i treuen la seva rabia i frustració.
Es titula: El cas de la dona del facebook,publicat per Missis Flipy,dissabte 19 febrer 2011

"Estimada Missis Flipy

soc una dona de trenta anys diborciada que u he pasat molt mal en la vida. Ara acavo de obrir el meu feisbuc i no se pás a qui posarmi... No tinc gairebe relacions ni amics, tot i que soc una dona marabellosa i que pels meus amics: mato! Que puc fe?

donanli les grasies per andaban

Marilí"

Estimada Marilí i lectors tots,

retorno després d'un viatge que he fet per Singapur, que (us ho he de dir), m'ha deixat baldada i m'ha tret del cap aquella imatge absurda del tercer món que tants occidentals portem dins... El tercer món comencem a ser nosaltres!
Bé i anem pel cas... Marilí, marilí.. intueixo que vols fer veure que tens una vida social que no tens.. així que m'ha vingut al cap una molt bona idea: posa al buscador el teu cognom mateix (el que sigui per exemple: "rambuban"), i afegeix-te a totes les persones del món-mundial que es diguin igual al teu facebook. Així semblarà no només que tens amics, sinó també que ets moooolt interessant. La gent no s'hi fixarà, que prou feina tenen amb ells mateixos...Mentrestant entra en algun xat social i vés captant adeptes per a la teva causa. Potser d'aquí a un any ja tot serà per a tu "marabellós" estimada.

Ja m'ho explicaràs.

Un petó i busca, busca!

la Miss


D'això en dic jo moure's per ideals i bons sentiments.

Res mes,ho sento però ho havia de dir.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron