1era BUTIBERGUEDÀ

Informació sobre Campionats de Botifarra.
santi_melenes
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 05 jul. 2004, 13:52

EntradaAutor: santi_melenes » 30 oct. 2012, 12:30

Felicitats nene una fantastica trobada tot molt correcte una magnifica trobada espero ke l'any ke ve la tornis ha fer i que jo pugi tornar a vindre...
"espero que la propera no pagis les novatades d'enguany"
una abraçada nene ets un crac!!!!!!!!!!! tambe em de donar les gracies al Raul que va estar molt atent amb tot

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 30 oct. 2012, 20:27

Nene19, resta algun qualificatiu més que afegir a la trobada ?

Quim em deixes parat. Pensava que anàvem de whiskys i no pas de gin-tònics... jejeje

I ara un petit record amb fotos, bàsicament del dinar. Sembla mentida però, cada dia més mandrosos.

https://picasaweb.google.com/1066937453 ... pfO1JPK3AE

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 31 oct. 2012, 20:26

gummo ha escrit:Nene19, resta algun qualificatiu més que afegir a la trobada ?

Quim em deixes parat. Pensava que anàvem de whiskys i no pas de gin-tònics... jejeje

I ara un petit record amb fotos, bàsicament del dinar. Sembla mentida però, cada dia més mandrosos.

https://picasaweb.google.com/1066937453 ... pfO1JPK3AE


No recordo que em veiessis prendre cap whisky fiera. T'els portava per tu. je je je :oops: :oops: :oops: Lo meu son els gin-tònics. :wink: :wink: :wink: :wink:

angelsjoel
Recontro
Recontro
Entrades: 45
Membre des de: 27 jul. 2010, 19:21

EntradaAutor: angelsjoel » 31 oct. 2012, 22:18

Hola nenh19 La meva enhorabona en la distància per un campi on no vaig poder venir però, gracies a la tecnologia , butinet , comentaris dels companys i altres , ha fet com si éstés present. Molt bé . Vull felicitar-te a tu i a tots els assistents i animar a tots els presents i no assistents a anar-hi en properes edicions perquè s´ho val Felicitar al ranking de classificats , la majoria conec per mi el meu petonàs a tots .L´any vinent espero poder venir amb Joel - pot ser - Ahh per cert queda pendent provar el famós gin tonic - pots escollir al teu entorn o al meu . Molt bé i enhorabona i que no et falti el meu petonàs distant però que ariba. Angelsjoel.


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants