SEGON ANIVERSARI BUTINET EL MEU RECONEIXEMENT PER EN CARLES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

SEGON ANIVERSARI BUTINET EL MEU RECONEIXEMENT PER EN CARLES

EntradaAutor: mafalda » 03 des. 2003, 22:01

Tal dia com avui, fa dos anys el Carles va possar en marxa un projecte, que potser ni ell mateix pensava que agafaria las propor-
cions i l'importancia que té ara. La seva idea de crear un xat per
conservar, fomentar i gaudir del joc de la botifarra, s'ha transformat
en un autentic i important esdeveniment social que fa que cada
dia persones que mai s'haguessin conegut es trobin com vells amics.
Pero saveu què? Darrera de tot això hi ha molt treball, molta dedicació. Os haveu adonat de com ha millorat butinet? no té res
a veure amb lo que era fa dos anys i tot es l'obra de una persona.
Penseu que dos anys es diu aviat però son més de 17.000 hores
que puc asegurar-vos que treient las de dormir i las de estudi Car-
les las ha dedicat practicament totes a butinet, sense cap mena
de motivació económica, sense esperar res, nomès amb l'unica
finalitat de que tu que em llegeixes i jo puguem passar una estona junts i tinguem l'oportunitat de fer-nos amics.
Per tot això Carles em penso que et mereixes no nomès una felici-
tació d'aniversari sinó el reconeixement i el respecte a una tasca
que sense dubte no som capaços d'apreciar com es mereix.
Per cada estona que he passat a butinet, per cada amic que he
trobat, per tota la bona gent que em saluda, per els sonriures que intueixo i com no per totes les bones partides.... Gracies

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 03 des. 2003, 22:56

Jo també vull expresar desde aqui el meu reconeixement per en Carles.
Se perfectament la dedicació que ell te a la seva butinet i les hores que ha treballat per aquest projecte sense cap mena de incentiu economic.
I també desde aqui el vull felicitar per l´aniversari de la butinet, desitjar de tot cor que poguem tots junts fer moltisims mes aniversaris.
I sobretot, sobretot donarli les gracies, per que gracies a ell he conegut una gent magnifica que mai a la vida hagues tingut la oportunitat de coneixer.I gracies a ell cada dia puc passar unes estones jugant amb tota aquesta gent i de tant en tant trobarnos i passar encara unes estones mes agradables.

GRACIES CARLES :D :D

De tot cor, moltisimes gracies, ets un encant, una de les persones mes generoses que he conegut mai.

GRACIES I MOLTISIMES FELICITATS.

meri
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 25 set. 2002, 02:04

EntradaAutor: meri » 03 des. 2003, 23:39

FELICITATS CARLES!!!

Gàcies a tu, ha estat possible que els amants de la botifarra, puguem gaudir de molt bones estones i a més conèixer gent meravellosa d'aquesta gran família BUTINET, per tot això i molt més
el meu sincer RECONEIXEMENT

Ànims i per molts anys

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

ENHORABONA!

EntradaAutor: CarlesG » 04 des. 2003, 18:47

ENHORABONA I GRACIES!
No cal dir res mes.

CarlesG

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 04 des. 2003, 20:24

Veient alguns dels missatges d'altres apartats dels foros o alguns diàlegs del xat es podria deduir que hi ha opinions per a tots els gustos, discrepancies, malsentesos, etc ... fins i tot comptadament s'hi han pogut trobar paraules gruixudes o discussions aferrissades.

Però el que és indubtable és que la feina que has fet tu Carles amb el Butinet no l'ha fet ningú més i ens n'aprofitem molts, sigui per fer amics com en un xat qualsevol, sigui per només jugar a la butifarra, o per les dues coses ... o encara que sigui per fer el boig al xat o deixar les partides a mitges i ser maleducat ... tothom hi troba el seu objectiu acomplert.

I això no pot tenir altra resposta que aquest agraiment, agraiment que només una part de tots els que voldrien s'atreveixen a manifestar.

Merci

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 04 des. 2003, 22:42

Devant de tot el que estic llegin :twisted: , no se que mès podria dir, sino que un MIL GRACIES per haver fet posible, aquet programa tan maravellos :wink: , que com diu CiutatDeSal, està fet a la mida de tots la cosa es que, aquesta familia butinet va augmentan dia a dia i els mes veterans continuem, engrescats com el primer dia ::)) MOLTES FELICITAS I GRACIES @Carles :P

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 05 des. 2003, 07:27

be Carles MOLTES FELICITATS I ENDEVANT ARA NO AFLUIXIS que ara nomès has de fer creixa la criatura

arreveure

psc

bado
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2002, 20:12

"on aniversari del Butinet

EntradaAutor: bado » 05 des. 2003, 23:44

Mira Carles sóc home de poques paraules, peró m´agradaría que aquestes quatre ratlles servissin per a donar-te les gràcies pel temps que has dedicat i perdut per a crear aquesta criatureta tan preciosa que precisament ara fa 2 anyets. Gràcies, per a crear una criatureta que ens distreu, i de quina manera!! i que ens ajuda a passar cabòries, i a conèixer gent tan trempada.
En fi moltes i moltissimes mercis i que en puguis complir moltíssims mès d´aniversaris.
badó.

Empresaris de catalunya

EntradaAutor: Empresaris de catalunya » 06 des. 2003, 11:51

Pilotes...

Sóc el president dels empresaris de catalunya i dir-vos que des que el hippie aquest (per què s'avorria més que qualsevol altre cosa de les que dieu vosaltres) va decidir de crear la versió internet d'aquest truño de joc (que dic sigui de passada, se podia haver estalviat). La producció del païs ha baixat molt, tant que fins i tot el molt inombrable pujol s'ha retirat festigejat del caire que va agafant el païs (un païs, per cert, de pixarrí)...

Només informar-vos que hem interposat un plet contra el hippi i contra l'associació de suport a la dona (aquest segon, més que rés per aprofitar les despeses)

Ah i a vosaltres que en comptes d'estar pencant com ho mana la llei divína esteu fent el ronso en hores de feine, penseu que us caurà el pèl. Ja hem iniciat una investigació al respecte...

Ara podeu continuar ... dient les excel.lencies d'aquest programa.

Invitat

pilotes

EntradaAutor: Invitat » 06 des. 2003, 17:10

"Empresaris de catalunya"]Pilotes...

Sóc el president dels empresaris de catalunya i dir-vos que des que el hippie aquest (per què s'avorria més que qualsevol altre cosa de les que dieu vosaltres) va decidir de crear la versió internet d'aquest truño de joc (que dic sigui de passada, se podia haver estalviat). La producció del païs ha baixat molt, tant que fins i tot el molt inombrable pujol s'ha retirat festigejat del caire que va agafant el païs (un païs, per cert, de pixarrí)...

Només informar-vos que hem interposat un plet contra el hippi i contra l'associació de suport a la dona (aquest segon, més que rés per aprofitar les despeses)

Ah i a vosaltres que en comptes d'estar pencant com ho mana la llei divína esteu fent el ronso en hores de feine, penseu que us caurà el pèl. Ja hem iniciat una investigació al respecte...

Ara podeu continuar ... dient les excel.lencies d'aquest programa.[/quote][quote][/quote]


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants

cron