DES DE AQUI T'AJUDEM A PUJAR ANNIE!!!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
bruixeta
Barretina
Barretina
Entrades: 205
Membre des de: 18 set. 2002, 20:35

DES DE AQUI T'AJUDEM A PUJAR ANNIE!!!!

EntradaAutor: bruixeta » 20 feb. 2004, 09:06

Pera tu annie, perque les forçes noet faltin, i cada dia mes amunt mes amunt
petons

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 20 feb. 2004, 09:15

Annie maka,desde aqui vui trasmetre la meva admiració i totes les meves forçes per el proper dia 30 de MARÇ.

Endevant Annie i pensa que si ella es alta, tu i tens el cap molt alt.....o sigui qu'et temiiiiiiiiiiiiiiii........amunt Annieeeeee amunttttttt

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

ANNIEEEEEEEE

EntradaAutor: CarlesG » 20 feb. 2004, 10:48

Els "enterats" que hagin llegit el missatge de la bruixeta que encapçala aquest forum, ja saben de què va. Jo també, perquè tinc la immensa sort de ser amic de la nostra estimada Annie. Però com que tinc la sensació que algú es pugui haver perdut alguna cosa, deixeu-m'ho explicar:

L'Annie, amb dues alpinistes més, marxa el 30 de març per pujar a l'Everest, el cim més alt de l'Himàlaia.

Per més detalls, mireu la pàgina web: doneseverest2004.com

A través de l'Annie, el butinet haurà arribat també a l'Everest!

Molt d'ànims Annieeeeee! Tots estarem pendents de tu.Tens el nostre suport, la nostra admiració, i tot el que tu vulguis.

Una abraçada

CarlesG

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 20 feb. 2004, 14:38

Gracies per l'aclaració CarlesG (smuakkkkkssss), ara si que pillo de que va!!!, Annie, amunt!!! que segur que tu pots!!!, un petonarro valenta!!!!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 feb. 2004, 14:40

CarlesG, la web nomes funciona fi fiques: www devant.

http://www.doneseverest2004.com/

Deu !

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Aquesta vegada sí, Annie

EntradaAutor: Agusti » 20 feb. 2004, 14:45

Annie (lgv), he estat temptat vàries vegades de fer el que ha fet avui la bruixeta, però com que sé que tu no ets dona d'anar escampant les teves proeses sempre m'he fet enrere.
Però la bruixeta m'ha brindat la possibilitat de poder-te donar ÀNIMS també des d'aquí.
Annie, videta meva... aquest cop serà que si..., ja ho veuràs... T'ho desitjo de tot cor, i tu ho saps...

Una abraçada molt forta i molts tonets, nena.

Agustí

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 20 feb. 2004, 18:04

Annie per molt que et digui sempre serà poc , però no podia estar sense escriure 4 paraules , estarem pendents de tu mentre estiguis fora i te estarem esperant perquè ens expliquis com son les estrelles des del cim ,perquè segur que ho aconseguireu

Una abraçada

Joisi

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 20 feb. 2004, 18:36

annie wapissima, des de aqui jo també vull desitjar-te el millor, :lol: que tingueu molta sort i sapigueu que estarem pendents de vosaltres. un petonas

M3

EntradaAutor: M3 » 21 feb. 2004, 00:23

"Marxem Annie,que hem d'anar a buscar algun objetiu que ens ompli d'enèrgia i de ganes de lluitar.que foragiti la por d'haver d'enfrontar-nos de nou al món.Sí, segur que el trobarem.Tard o d'hora." (Les Dones del Shisha. Sílvia Ferrandis.National Geografhic. 2003). Ja has trobat l'objetiu i l'has fet una mica meu, nostre, de tots. Dels teus companys de feïna, dels amics del butinet, dels veïns i coneguts........de tots. Que puc dir més....Endavant neneta que tu pots !!!!!
Molts petonets
M3

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 21 feb. 2004, 02:06

Annie, wapa, ànims!!! (qui havia de dir que aquella noia que vaig conèixer jugant una partida, i que des d’un primer moment vam simpatitzar, era una doneta amb tantes energies)

Aps! No t’oblidis d’emportar-te una baralla de cartes potser algun dels “sherpa” s’interessa pel joc de la butifarra !! jeje

Una forta abraçada i sàpigues que t’esperem , t’esperem, ..... per omplir-te de petons.

cati

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 21 feb. 2004, 13:19

Amunt Annie, ben amunt :) , i cuant arrivis al cim no t´oblidis de penjar una bandera del butinet.

Tots estarem pendents de tu desde aqui.

Animsssss i amunt, petons, molts petons.

bado
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2002, 20:12

Entre tots t´ajudem a pujar Annie

EntradaAutor: bado » 22 feb. 2004, 19:53

ENDAVANT ANNIE, ETS LA MILLOR, HO SAPS, I PER TANT SOLS DESITJAR-TE QUE TORNIS COM T´HEM CONEGUT, AIXÓ SI, AMB L´OBJECTIU A LA BUTXAQUETA ESQUERRE... :wink:
bado l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 feb. 2004, 20:11, en total s’ha editat 1 vegada.

Annie
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 15 ago. 2003, 11:57

Annie

EntradaAutor: Annie » 22 feb. 2004, 22:47

Holes a tots!

Us agraeixo moltíssim els vostres ànims. He de reconèixer que m'ha fet una mica de vergonya però també molta il·lusió llegir el que heu escrit. Ara sé que allà dalt, quan sigui dur seguir, encara podré fer unes passes més per cadascun de vosaltres.

Una abraçada, butinaires!

fato
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 05 des. 2003, 21:21

Entre tots t´ajudarem a pujar Annie!!!!

EntradaAutor: fato » 27 feb. 2004, 20:14

Annie la gran jugadora de butifarra del butinet, ara se´ns en va cap a l´Himalaia...segur que mentre pugis, hauràs de aguantar molts de contros i algún santvicens, que la muntanyeta de marres t´irà posant. Peró tu , gran estratega segur les salvaràs i aniràs sumant els puntets necessaris per arribar a 101 avans que la muntanya. Desde aquí ànims wapa que tu pots!!!! :lol:

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

des de aqui t'ajudem a pujar annie

EntradaAutor: mafalda » 28 feb. 2004, 03:21

No voy a desearte suerte. la suerte es para los debiles y tu no lo eres. Si quiero, en cambio, desearte que disfrutes al maximo todas
y cada una de las sensaciones, el poder, el miedo, el placer de casi
tocar las estrellas con la mano, el saber que estas en un lugar al que muy pocos humanos han tenido acceso..... y muchas otras que sin duda no puedo llegar a imaginar.
Creo que por todo eso eres un ser privilegiado y llegues o no a la cima ahi ya tienes tu recompensa. Un abrazo Annie

mafalda


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants