Indignació col.lectiva

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Indignació col.lectiva

EntradaAutor: Visitant » 21 març 2004, 20:26

Bones butinaires jo només em volia fer ressó de l'indignació col.lectiva que hi ha hagut aquets cap de setmana a la GRAN trobada de Salou vers el tracte que ha tingut el GRAN DÉU senyor de ell mateix i superior a tots els altres butinaires del món vers les dues grans persones que l'han fet possible i que no han estat altres que la MAfi i la ROUS.
Gracies a totes dues per fer possible aquets cap de setmana tant fantastic a totes dues,gracies per pensar en que tenim nens i parelles que no juguen a la buti.Gracies per estar pendents de nosaltres en tot moment cosa que no podem dir de el Gran de butinet que som molts els que encara esperem que es digni a dir bon dia als de la "plebe".AH que consti que estem molt orgullosos tots de ser de la" plebe" perque la veritat es que les altes estancies de butinet amb excepcions esclar,la veritat es que en educació i comportament de grup deixen molt que desitjar.
Es molt facil criticar cuant la feina la fan els demés, DËU intenta organitzar tu una com la de Salou i llavors podras criticar a les persones que ja en començen a tenir les mans pelades de fer-ho.
Anims wapas i seguiu endevant teniu el suport de casi tot el butinet sou les millors.

Pamas
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 set. 2002, 13:24

Indignació Col·lectiva

EntradaAutor: Pamas » 21 març 2004, 21:39

Invitat:

En primer lloc, crec que ningú pot deixar de reconèixer la feina feta per la Rous i la Mafalda, en l'organització de la trobada de Salou, i és per aquest motiu que escric aquest missatge, ja que normalment no contestaria un escrit que va sense signatura, com si el que l'ha fet, volgués tirar la pedra i amagar la mà.

En segon lloc, hi ha d'altres persones que han col·laborat en l'organització i a les que cal reconèrixer també la tasca feta.

Suposo que com sempre hi ha hagut problemes, però que s'han intentat resoldre, amb la millor bona voluntad, malgrat això sembla que no ho hem aconseguit al gust de tothom.

Per acabar, conec bastant bé al Carles, des del mateix dia que va neixer i penso que com tothom té defectes, però no precisament el de ser mal educat ni creure's superior a ningú.


Salut i manilles a tothom.


PD:

Per si algú encara no ho té prou clar, PAMAS, ve de PARE i MARE d'en Carles.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

indignació col.lectiva

EntradaAutor: mafalda » 21 març 2004, 22:43

Vull en primer lloc agreir la vostra asistencia i suport a la Trobada de Salou, cosa que m'hauria agradat poder fer personalment un a un de vosaltres.
Dit aixo penso que hem de posar algunes coses al seu lloc. Per fer
una Trobada com aquesta es requereix la col.laboració i la feina de
de unes persones que tenen cadesquna d'ellas una tasca especifica. Per tant i en aquesta en concret hem d'agreir varias cosas. A la Nuka la seva feina a la web que ha sigut obra seva i mes coses i col.laboracions i que sempre ha estat disposada a ajudar en tot. A la Rous su impagable ajuda i su disposicio a fer
tot allo que se li demanès. A la Bruixeta que ens ha portat regals
inclús alguns fets per ella mateixa, molt bonics per cert i ha estat
fent publicitat al xat i ajudant a tothom que tenia dubtes. Com no
a elpoal que ens ha facilitat moltissim poder fer aquesta trobada.
El Carles que dona el suport tecnic i controla tot el tema del Campionat. La questio es que es una feina d'equip, persones diferents amb caracters diferents i encara que alguns els resulti façil i fluida la relació personal potser que a altres no tant pero aixo
no vol dir que hagi mes o menys interes i afecte per tots els que
asistents a la Trobada.
No treiem les coses de contexte i siguem justos. El Carles creant el
Butinet ens ha donat l'oportunitat entre altres de que aquets dos dies ens haguem pogut reunir i fernos un petó i jugar a la botifarra en una trobada que ha sigut com a minim important. El fet de que una persona tingui un caracter no tant comunicatiu com altres no li ha de restar cap ni un dels seus merits i crec que el millor es veure
el positiu de la gent i no aquets aspectes mes negatius perque d'aquets per desgracia tots en tenim.
Per ultim lo mes important. Vosaltres. Els que heu vingut, que al fi i al cap sou realment el motor que mou aquets aconteixements i que sou el anima de totes aquestes reunions. Mil gracies i entre tots hem de conseguir que cap opinio, cap concepte desllueixi algo tan bonic com el que hem viscut aquet cap de setmana a Salou.
Mil gracies a tots

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 22 març 2004, 00:08

Indignació col·lectiva ?????

Desprès de llegir el missatge lo primer que em tingut que fer es agafar el diccionari i mirar uns quants conceptes perquè no ho enteníem massa

Indignació = Enfado, irritació ,ira.
Col·lectiva = Conjunt de coses que persegueixen un objecta comú.
Deu = Creador, el que conserva i dirigeix per la seva providencia.
Plebe = Persona que no es noble i Hidalgo.

Com que ja queda clar en el missatge que parlaven de la Trobada de Salou ,encara hi entenem menys coses .Nosaltres som una parella que hi vàrem anar ,un va jugar al campionat i l´altre no. Desprès de tornar a rellegir els conceptes tenim clar que no vam estar a la mateixa trobada, L´unic que podem dir es que la trobada que estàvem nosaltres només vam veure bon ambient, que la gent tenia ganes de passar-ho be i contens de trobar-nos de nou.
Vam tenir la sort també de conèixer molta gent que encara no ho habiem fet personalment i de parlar amb tots els que ja som habituals a les trobades, i en cap cas vàrem notar indignació de ningú,
També un de nosaltres ,juntament amb mes gent de la “plebe”, vam estar el divendres a la nit amb l´anomenat “Deu” al missatge, prenen un cafè al bar de l´hotel i conversant, i allà no es va discriminar a ningú en cap moment (no sabem si algú es va auto-discriminar sol).
També dir que al final de la trobada “vam ser nosaltres” els que vàrem felicitar i saludar als organitzadors i sempre vam tenir resposta de tots els que vàrem parlar des de al primer al últim.
Dir que de problemes ja en tenim bastants a la vida normal per buscar-los a llocs que hi anem a passar-nos be, criticar es molt fàcil i mes encara no donant la cara ,que gent així lo millor que pot fer es quedar-se a casa seu o que munti un campionat ell, que segurament i per lo que veiem deu ser un “Súper Deu”.

Vinga gent ,res mes a dir i a veure si ens podem trobar ben aviat per fer unes partides a on ens veiem la cara.

Una abrasada

BET i Joisi.

P.D: Ja que hi estàvem posats em trobat uns conceptes mes al diccionari.

Covard = Que no te valor, que s´amaga davant de un problema.
Fals = Enganyós, mentider, contrari a la veritat.

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

Resposta a la indignació colectiva

EntradaAutor: Gt_man » 22 març 2004, 00:12

Bones a tots/es: Vagi per endevant la meva felicitació més entranyable i sincera a tota la gent que ha fet posible aquesta trobada de Salou. ENS HO HEM PASSAT DE CONYA!!!!!!!!!
En resposta a sr. Invitat li diria que tot en la vida és millorable (a excepció feta del joc de la Butifarra, que no el millora ni Deu) però criticar desde fora a qualsevol que estigui implicat en aquesta historia no em sembla just.
Segur que la millor virtut d'en Carles no son les rel.lacions publiques (hi ha gent més tímida i gent més extrovertida), però sols amb simpatia i do de gent no existiria el Butinet. És per això que faig un crit al bon rotllo...
Com deia aquell: "O BUTINET UNIDO JAMAIS SERA VENSIDO"
Salut, bons aliments i molt de bo!!!!!!!!!!!

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 22 març 2004, 01:27

Hola molt bones a tots.Vull donar la enhorabona a la Mafalda,a la Rouss a la bruixeta a Elpoal i com no,per suposat en el Carles d´aquest cap de setmana que han fet el posible de podernos trobar i disfrutar junts.Jo crec que te molt de merit pq erem molta gent i la veritat no es facil portar una trobada amb tantes persones i poca gent que s´encuidaba.Amb el sr invitat nomes li diria que la proxima es quedi a casa seva,pq una persona que no dona la cara no es mereix res de res ,sr invitat nomes em queda el dubte si te fet petons i alguna abraçada pq de veritat em sabria greu habertels donat. A tu Carles nomes dir-te que endevant soms molts els que t´apoiem i gent així sort que n´hi ha poca i sobre els defectes dir-li tambe el sr invitat jo en tinc molts pq soc humana però mai faria un escrit com el que ell ha fet sense donar la cara i que tothom s´enteri això es ser covart.@ moltes felicitats a tots-es i si mai tinc cap queixa no dubteu que us ho diria personalment muassssssssssssssss

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 22 març 2004, 01:27

Hola molt bones a tots.Vull donar la enhorabona a la Mafalda,a la Rouss a la bruixeta a Elpoal i com no,per suposat en el Carles d´aquest cap de setmana que han fet el posible de podernos trobar i disfrutar junts.Jo crec que te molt de merit pq erem molta gent i la veritat no es facil portar una trobada amb tantes persones i poca gent que s´encuidaba.Amb el sr invitat nomes li diria que la proxima es quedi a casa seva,pq una persona que no dona la cara no es mereix res de res ,sr invitat nomes em queda el dubte si te fet petons i alguna abraçada pq de veritat em sabria greu habertels donat. A tu Carles nomes dir-te que endevant soms molts els que t´apoiem i gent així sort que n´hi ha poca i sobre els defectes dir-li tambe el sr invitat jo en tinc molts pq soc humana però mai faria un escrit com el que ell ha fet sense donar la cara i que tothom s´enteri això es ser covart.@ moltes felicitats a tots-es i si mai tinc cap queixa no dubteu que us ho diria personalment muassssssssssssssss

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 22 març 2004, 01:39

perdoneu torno a ser jo com es la 1a vegada que contesto no he posat el nik abans soc la piolina jo dono la cara fins aviat

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 22 març 2004, 05:32

Invitat Anònim,

La veritat es que la teva “opinió” m’ha deixat a quadres! T’ho ben asseguro...no sabria si definir-la com una oda a la mafalda i la rous (que de ser aixi seria la primera de una gran llista de persones que ho sota-signaria, no és cap secret que la rous és una amig@ i company@ que m’aprecio molt i que la mafalda és la meva SuPerNeN@ - ButiParell@ i una gran i bona amiga que m’estimo) o bé el mes covard, maliciós i traidor intent (frustat) de fer quedar malament el Carles, que també és un gran i bon amic meu i de pas al ButiNET, perquè no oblidis que ell és la cara, el cervell i el cor del ButiNET que ha fet possible que ens hi englobem i ho disfrutem tots i totes i no començar donant les gràcies per aquí ho trobo lleig.....molt lleig!!!!

Vull resumir-ho en quatre punts bàsics:

:twisted: En primer lloc t’aconselleria una lliçó de modals i educació nivell bàsic que no fan mal a ningú on apendries, entre altres coses, que en aquesta vida s’ha d’anar amb la cara destapada i llavors sí! Manifesta’t tant com vulguis i en la direcció que vulguis perquè les opinions són lliures...encara que els demés no les comparteixin.

:twisted: En segon lloc no desmereixis un afalac i un reconeixement de mèrits a unes persones que se’l mereixen de veritat embrutant-lo amb desqualificacions a altres persones que, de ser una mica valent, les podies haver fet a la cara de l’interessat enlloc d’aquí públicament. D’aquesta manera almenys demostraries a part de que tens qllons un esperit més constructiu. Fer el que tu has fet no beneficia a ningú i que en canvi ens perjudica a tots.

:twisted: En tercer lloc...on s’és vist parlar de grans i de plebe del Butinet?? Què o Qui carai són aquestes grans “estàncies” tant mal educades??Són de destrucció massiva potser?? on està la plebe tiranitzada per manca de saludo i totes akestes històries tant èpiques i rebuscades?? Vols dir que no se te n’ha anat la olla una mika? Vols dir que has anat a la mateixa trobada que la resta on la major part de les persones (ni plebes ni grans ni punyetes PERSONES) hem passat unes bones estones, ens hem contrat, ens hem conegut, hem cantat buti, hem conversat, ens hem destrumfat, hem conviscut, hem delegat, hem ballat, hem fallat, ens hem llegit el cartellet amb curiositat, hem carregat, ens hem abraçat, hem cantat copes...i ens hem trencat el cap pensant com cridar l'atenció del camarer per demanar-li un café a la barra??
Aps! I una cosa: el saludo es recíproc: tant hi ha d’aki a allà com d’allà a aki ... tu ja m’entens! :wink:

:twisted: I per acabar...a quin col·lectiu representes quan titules la teva queixa com a “indignació col·lectiva”?? lo del principi no ho se pero segur que acaba amb “anónimos” estava pensant jo amb algo així com a agrupació de “maim’estàresbe” anónimos :( o be “aprofitolaokasióperdesqualificaraquiempika” anónimos :x o bé “tirolapedra&amagolamà” anónimos :roll: o potser també “nom’enterodelapelicula” anonimos :shock: ...

No se si amb la millor intenció del món has començat agraïnt i felicitant la organització i a mig escriure t’ha posseït la mala pata i se te n’ha anat l’olla... m’agradaria pensar això i que potser només es que se t’ha oblidat signar amb l’enfadu del moment de indignació profunda envers algo que t’has imaginat però que tu veies molt real......espero que sigui així de veritat! Perque si la veritat es que t’has empescat una defensa que no calia l’has disfressat de reconeixement de mèrits incomplert i tot amb la única finalitat de desqualificar a una sola persona i a sobre no has estat prou valent per signar-ho o be intencionadament t’has amagat rera la roca de l’anonimat buscant la impunitat per continuar éssent un fals me’n dono de menys d’haver caigut en el parany d’haver malgastat el temps contestant a un covard mal intensionat.

Des d’aquí enhorabona a TOTA la organització, gràcies per tot el temps que ens heu dedicat desinteressadament – que ha estat moltíssim vist el bon resultat– felicitats als guanyadors (me moru de gelus :mrgreen: jeje) i... per suposat un plaer d’haver conegut a totes i cadascuna de les quasi dos-centes persones que hi hem participat!!

Una abraçada,

jiji / montse

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 22 març 2004, 09:28

Hola.Vull felicitar a tota la organització del campionat de Salou per la feina que van fer per la Trobada.
Moltes felicitats i gracies a la mafalda, rous, Nuka, Carles, Pamas, Marededeu,..... i a tots els que van fer possible la trobada.
Nosaltres particularment ens ho vem passar molt be, la vem disfrutar molt i vem estar molt contents.
Ara voldria contestar al "invitat" que parla de "indignació colectiva".
Si aquest "invitat" està indignat faci el favor de no parlar de "indignació colectiva" i parli per ell.
El meu marit i jo no estem indignats i em sembla que la majoria de la gent tampoc, i espero que ningú tingui la barra de parlar de "colectivitats" fican-nos a tots per el mig.
Si vol protestar del que sigui, que protesti en singular i expressi la seva opinió per ell mateix, i no ens fiqui a tots en el mateix sac.
Jo particularment em sento ofessa per aquest senyor i opino que no te cap mena de dret a parlar en nom de una colectivitat i espero una disculpa per que no te dret a parlar en nom de ningú mes que no sigui ell mateix.
De nou gracies a tots els que veu fer posible amb la vostre feina ( i ja se que es moltisima) la trobada.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

No entenc res

EntradaAutor: fritz » 22 març 2004, 12:07

Bon dia,
Ostres invitat m'has deixat glaçat, de veritat eres a Salou?
No t'entenc, escrius una felicitació i aprofites per carregar contra en Carles? Crec que et fallen les formes, i a més, crec que et fallen molt.
No vull afegir més arguments en contra teva, tant la jiji com la morfeo han posat el dit a la llaga.
Aprofito per recomanar a tothom que utilitzi els foros per el que son, un punt de trobada on cadascú expressa lliure i voluntariament el que vol, peró, siusplau, el minim exigible, és, que sempre haurien d'estar signats. Coi, no voldria semblar un pilota, peró et recordo, invitat, que el Butinet funciona de manera altruista, és de poc educat fer-ne un mal us.

Txema
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 11 feb. 2003, 22:19

No val. Je Je

EntradaAutor: Txema » 22 març 2004, 17:05

Estic amb tots vosaltres.
Després de llegir-vos , he arrivat a dues conclusions:
1ª- L'anonim ha pixat fora del tes.
2ª- Per saber qui és ( cosa que no tinc cap interes )
suggereixo:

:lol: - :!: Que es repeteixi :!:
:lol: - :!: Que es repeteixi :!:
:lol: - :!: Que es repeteixi :!:

Va tots a l'hora.......... :lol: - :lol: Que es repeteixi :lol:
( aixi igual no ve )

P D: Felicito a la direccio , a les organitzadores- ors i tots els que van venir. ( bé a tots menys a un , es clar)
Txema

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 22 març 2004, 20:00

Be gent molt bones a tothom

ostres despres de veure tot la mogudeta aquesta ,i per cert jo vaig fer campana per tant no puc dir res pero volia dir nomes tres cosetes

1.-no insulta qui vol sinó qui pots, es a dir millor deixar que la gent digui la seva sense entrar en polèmiques, i si la persona es tant cobarde per amagarse i no ni dir el seu nom alli ell i la seva conciencia

2.-penseu que l'enveja es una mala aliada



3.- Potser la persona que ha escrit aquesta nota , organitza millor els campionants perque no li donem l'oportunitat d'organitzant un i poder assistir tothom


Be companys aixi es com el govern aqui a fotre punyalades traicioneres, i que voleu que os digui a lo millor algu surt satisfet pero desde la meva pobre opinió això ho trobo una miqueta penòs

vinga una abraçada

pd a veure Rpus Mafalda, Carles si Organitzem una trobada d'aquestes a l'estiu així podrè venir , gràcies

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 24 març 2004, 11:43

Hola gent butinetaire. Molt bon dia a tothom

Jo vaig ser a la trobada de Salou, si bé (com acostumo a fer... jejejeje) no hi vaig participar jugant el campionat.
Després de llegir tot el que ja s'ha dit fins ara, no cal afegir res més, només donar la meva opinió respecte a que jo no he delegat a ningú per a que parli en nom meu. Em sento inclós en el col.lectiu de butinet i per això estic empipat de que en nom meu es digui el que ha dit, anònimament, aquest senyor (per dir-li d'alguna manera), i penso que com jo som molts els que pensem d'igual manera.

La trobada va ser un èxit... d'assistència, d'organització, de bon rotllo, de relacions personals, etz. Felicitats, moltes felicitats a tots els que, directa o indirectament la van fer possible.

Ah..., una darrere coseta: "... a sonidos emitidos por laringes inconscientes..., trompas de eustaquio en reposo...". No ens fem "la sang dolenta" per un impresentable que no sap o no vol donar la cara.

Una forta abraçada a tothom.

Agustí


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 47 visitants