I campionat de botifarra de Molnàs

Missatges de campionats ja pasats.
Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

I campionat de botifarra de Molnàs

EntradaAutor: Nuka » 30 set. 2002, 09:59

Hola!

Que tal us va semblar el campionat (pels que van anar)? Quina valoracio en farieu? Que vau trobar a faltar?

Jo crec que tot va anar força bé, i el dia va acompanyar força.

Per cert, felicitats als campions :-)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 set. 2002, 13:12

Hola !

Ha sortit un petit article al dirari de tarragona sobre el campionat, si us interesa:
http://www.diaridetarragona.com/nouweb/ ... xx-N29.not

Adeu !

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

campionat de Monlàs

EntradaAutor: rous » 30 set. 2002, 19:45

Nuka, contesto al teu comentari :P . Vaja ´troç de campionat!!!! :lol: , ha sigut una experiencia molt positiva, i tenin enconta que ha estat el primer, l'organitzacio ha estat fantastica, :P , els comentaris que m'han arrivat tan com els que jo he pogut fer son la mar d'agradables, semvla que tothom ha disfrutat molt desde, el primer contacte fins el final del resopo, ha estat un dissabte intens i molt maku ningu ha tingut temps de badellar, estic segura!!!. Agraïments enormes a Carles per el esforç, i a tots els seus col.laboradors, incloses les camereres de luxe que vem tindre i que estaven en tot moment pendents de la gent, petitetes i encantadoras. :wink: Estic esperan a veure quan se celebrara el seguent :P , l'unic que me va faltar va ser poguer guanyar el pernil vaja pernil marededeu senyor, i per cert donar l'enohorabona als campions. :wink:

annnanona

monlàs

EntradaAutor: annnanona » 19 oct. 2002, 01:07

:D No puc dir nomes que el campionat va estar be .....va ser GENIAL.
Apunteume al proper!!!!!
:wink:


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron