Passar una manilla a trumfos directes

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Passar una manilla a trumfos directes

EntradaAutor: fritz » 14 nov. 2004, 11:12

Bones,
L'altre dia vaig entrar en una partida pública, cracs adsl, es deia, cap dins, tinc adsl. Tot marxa bé fins que a la meva esquerra fa trumfos directes, surto de basto, a la dreta mata i el meu company fa base d'as, repeteix basto i el que havia fet trumfo falla, per cert, cal dir que també era el creador de la partida. Bé doncs, després de fallar li diu al seu company: Si has pasat tú la manilla plego.

-Perquè? li pregunto...
-Perquè no és un crac (sic)
Dit i fet, quan el seu company ensenya la manilla tanca la partida sense dir ni adeu.
D'això ja fa dies, peró en aquell moment em vàren venir dues coses al cap:
1-Està clar que la jugada és dolenta, peró francament, no es gota educat plegar per una jugada dolenta, i per mí el més important, no fa cap favor al joc plegar i no parlar-ne, de la jugada. Sóc del parer que la unica manera de millorar el nostre joc és discutir les jugades.
2-Penso que la jugada de passar una manilla a trunfu directes no és en absolut dolenta si només es fa a primera jugada si es té manilla rei, amb dos indiscutible, peró jo amb manilla rei passo SEMPRE, en tingui dos, tres o les que siguin. Raó: normalment la primera sortida és carta d'as.

Per últim, als creadors de les partides "cracs adsl" si us plau us demano que especifiqueu si cal ser un crac i tenir adsl o si només cal ser un crac o bé tenir adsl.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 14 nov. 2004, 12:52

fritz,
a risc de crear-me una mala reputació gairebé podria garantir que tota partida on s'especifica "cracs", "mestres", "nivell" i coses així té un percentatge molt elevat de no finalitzar-se per situacions similars a la que comentes, desseguida opinen que tal o qual jugada és incorrecte, mai estaràs al seu nivell ... els autèntics cracs, mestres etc no en fan propaganda, no els cal. I, de què serveix ser un crac si ets un maleducat?

Apa, tingueu manilles

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 14 nov. 2004, 18:36

:mrgreen: :mrgreen:

Aixó te passa per entrar a una partida que es diu cracks.

Smuackssssssssss.

8)

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 14 nov. 2004, 21:14

Molt Bé morfeo jo estic amb tu, nasos fritz tu igual que jo sortir a per llana i tornar trasquilat, això et passa per no saber valorar el teu nivell, veus si entres a una partida que possi neofits de la botifarra segur que no passa res d'això

Ara de veritat, tu creus que hi ha algu que es pugui catalogar asi mateix de crack , llicenciat de la botifarra ect... potser primer que busquem sigui crack llicenciat amb educacio , conducta i tolerància i desprès ja vindra tot lo demès

apa a reveure

psc

sepia
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 16 ago. 2004, 17:53

EntradaAutor: sepia » 16 nov. 2004, 00:40

be es força divertit el tema d´entrada a les publiques no entro fritz , malauradament tens un 85 % de possibilitats de no acabarla .
juga amb els robots no marxen mai i diuen dites molt boniques tot plegat

ara en serio , jo no passo mai la manilla a directes , pode tb algun cop es mal jugat
pero es mes facil entrar , arrastrar i despres mostrar el teu joc, des de la modestia com sempre sepia, :P

Liternet
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 29 set. 2002, 10:22

EntradaAutor: Liternet » 05 des. 2004, 18:30

A verdad es que a este juego del Butinet le encuentro el "pequeño" problema de la mala educación de algún "fenómeno" de la butifarra.

Yo no me dedico profesionalmente a esto, y más que ganar las partidas estoy interesado en pasar un rato agradable.

En tres años (ahora sé poco, pero al principio no tenía ni idea) me he encontrado con gente que me ha enseñado y me corregía los errores que cometía, pero lo normal es que el personal te meta bronca por alguna mala jugada, y en alguna ocasión también se me ha largado el compañero/a por meter una cagada.

Por contra, jugué hará más o menos un año una partida con un grupo de gente con la que me reí como pocas veces en mi vida; jugamos dos partidas, y aparte de aprender mucho lo pasamos divinamente. Recuerdo otra partida que jugué con una chica que cada vez que perdíamos decía que se iba a cambiar las bragas porque las que llevaba no le daban suerte ... al final ganamos.

Señoras, señores: espíritu butifarrero, a pasarlo bien.

Sr_ButiParra
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 13 maig 2010, 15:17

EntradaAutor: Sr_ButiParra » 13 maig 2010, 16:58

La Botifarra de Gaba es la k creix amb la ma! XDD
va dns a juga!
pots jugar per riure o x ser el millo, si jugues a riure sempre aconseguiras el teu objectiu i ho pasaras b!
si jugas a guanyar, nomes ho pasaras be un 50% de les partides


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants