Sortida d'As

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

Sortida d'As

EntradaAutor: Masos » 18 set. 2002, 20:12



Qué us sembla la sortida d'as quan tens rei, cavall i coll llarg? Més que res per la informació que li dones al company..........(sempre i quant el trunfo no sigui buti.........clar)
Masos l’ha editat per darrera vegada el dia: 18 set. 2002, 22:40, en total s’ha editat 3 vegades.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 set. 2002, 20:17

Jo sortirè de as, si han cantat els contraris, i mes si el meu comapany ha contrat.

Si eh cantat jo o el meu company, i tenim un trionf mitjanament bo, MAI sortirè de as.

Per tant no voto a l'enquesta, per que cap m'agrada ;-)))))

Deu.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 18 set. 2002, 22:23

Excepte quan el pal en questió es el triomf,o quan es butifarra,
sempre sortiré d'as, de la mateixa manera que si tinc 8,sota,cavall sortiré de cavall....si tinc rei,cavall,sota sortiré de rei...etc....sempre.
Per no enganyar al company.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

alex_g7

EntradaAutor: alex_g7 » 19 set. 2002, 09:31

Nomes sortirem d'as quan fa buti la ma .El demes sempre de 12.i te una explicació:
Si sempre sortim d'as demostrant al company que tenim el 12,quan arribem a final de partida i queden dos pals per tocar,i ens queden dos cartes d'as petita i al company amb els descards ens marca que pot tenir la manilla del mateix pal ,i ell te manilla petita ,evidentement sortire d'as ,aqui el company va perdut totalment,ell t'agafara la base per no quedar dintre amb la manilla pensant que es el pal teu.T'agafara i ells es faran una base absurda.
El que solo fer jo es amb gent que estic acosatumat a jugar i ja hem quedat aixi ,es sortir d'as a la primera sortida que es fa,a partir d'aqui la sortida d'as li dic al company que ,o el tinc sol o dos d'as .
Apalí ,que hi hagi sort.

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

alex_g7 NO estic pas gens d'acord amb el que dius

EntradaAutor: Pepma » 19 set. 2002, 17:21

Si et quedes amb As i carta petita,el mes convenient es no tocar
aquell pal.
Si el company tant t'ho marca que te el 9(marxant de l'altre pal),doncs surt de petita > el més probable es que si nomès te
aquell pal ,matarà de 9 i t'hi tornarà.

Si tens As i 2 pots sortir d'as i si no te el 9 pega.
Per cada cop que et passi i perdis l'as, molts mes tantos hauràs
guanyat altres vegades seguint el procés de :As i 12 > sortir d'As.

Si surts de rei > el ocmpany no sap ni si semifalles,ni si tens l'as,i ni si tens un parell de 9s penjats i vols veure venir,i en molts casos
perdràs l'as per culpa d'un sol descart que s'hagi pogut donar
en el transcurs de la mà.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

Pepma amic meu estas confos

EntradaAutor: alex_g7 » 19 set. 2002, 17:34

Estem parlant del final de partida ,que queden dos pals que no s'han tocat,i et diu que te alguna cosa d'aquell pal.No hem diguis que sortiras de petita,perque pot ser el seu pal llarg i tu amb dos d'as quederas dintre.Aixo no ho pots fer mai,i tocar l'altre pal tampoc ,perque t'esta indicant que amb les anades que no el vol.
Pero lo d'anar de petita suposo que no ho has pensat be,perque si te manilla 12 -11 i t'agafa i entres d'as com li tornaras ?????.Esta mal jugat anar per sota en aquest cas.Esta clar que si el toques a de ser d'as.
Es a dir ,ja he dit que com a primera sortida es valit sortir d'as,pero per lo dames,aniras despistat ......

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 20 set. 2002, 08:54

Alex, tot això del final de partida depen de la resta de les bases:

Si queda trunfu i qui el te, si a part de as i petita tens mes entrades,si heu fet vosaltres, o han fet ells,etc.. crec que no hi ha cap formula a seguir, tot dependra de com hagin anat la resta de les bases, qualsevol de les dues sortides pot ser la indicada en
aquell cas.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 20 set. 2002, 12:09

Aixo esta clar invitat.Pero el que no pots fer es cambiar de norma a mitja partida ,perque el teu company no sap el que penses tu.Has de seguir una linia de joc per poder entendre't amb el company.No pots dir depen de ,esclar que depen de moltes coses ,aixo ja ho sabem ,pero el teu company pot entendre aquest depen de moltes maneres diferents a les teves .

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 14 oct. 2002, 17:57

Increible, com es pot fer tants envolics la gent amb una pregunta tant sencilla i concreta com la que ha fet la Masos...

Qué us sembla la sortida d'as quan tens rei, cavall i coll llarg? Més que res per la informació que li dones al company..........(sempre i quant el trunfo no sigui buti.........clar)

Esta parlant si es bo fer-ho per donar una informació al company,..... per aquest motiu jo crec que si, ja que nomes arrisques un punt a canvi d'informació valiosa, i més positiu fer-ho si es te coll llarg.

Ara, ja ho crec que depen molt de com va la partida, cada partida és un mon i cadascuna s'ha de jugar d'una manera adaptan-nos a com a anat el joc i les deduccions que podem fer de les posibles cartes que tenen el contarris.

Feu bondat,..... i si ho feu expresant-vos més clarament, millor,...jeje


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron