Una mica de suport

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

Una mica de suport

EntradaAutor: morfeo » 19 maig 2005, 09:52

Hola.

Vull encetar un tema nou i vull demanar a tots els butinaires que opinin com jo que hi escriguin un ( ni que sigui petito) post.

Desde aqui jo vull donar suport al Carles i la seva familia per tota la feina feta al butinet i li vull agrair i donar les gracies i tambe li vull donar anims per seguir endavant.

Per que som mes els que agraim la feina que els detractors.

Apa Carles , endavant, anims i asiessssssssss per tot. :lol:

Bender
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 10 nov. 2003, 17:28

EntradaAutor: Bender » 19 maig 2005, 10:12

Imatge

Amic Imatge, recorda: L'home és l'únic animal que menja sense tenir gana, beu sense tenir sed i enraona sense tenir res per dir.

Y para terminar, sólo dos palabras: MAS POLLO!

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

"Ich bin ein @."

EntradaAutor: Quiquet » 19 maig 2005, 11:04

"Ich bin ein @."

Quan algú es atacat injustament
Quan algú es jutjat per altres els quals el seu únic valor es la indiferència.
Quan algú es vol venjar per raons personals, sense saber massa be quines son.
Quan algú, amb el que no estic d’acord moltes vegades, es atacat per treballar per els altres.
Quan el dolent es fingeix bo i es mes pervers.
Quan tot això succeix.
Jo no puc fer mes que dir

Gràcies Carles
“Em sento arroba”

bruixeta
Barretina
Barretina
Entrades: 205
Membre des de: 18 set. 2002, 20:35

EntradaAutor: bruixeta » 19 maig 2005, 11:36

hola,
donc les gràcies al Carles i als seus col·laboradors per tota la seva feina i que gràcies a ells passem estones molt agradables,que es aquest el principal objectiu de estar dins la butifarra. Gràcies a ells hem conegut a moltissima gent i amistats maques que potser mai hauríem fet. Tot i axis, penso que no es amb paraules ni escrits com es demostra si no amb els fets de cada dia.

gràcies Carles

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 19 maig 2005, 14:36

Dono el meu suport als responsables del butinet, que no crec que siguin millors ni pitjors que cap de nosaltres, senzillament tots som humans i tots fem coses ben fetes i d'altres no tan bé!!

Ah! i a mi no m'agraden els mal rotllos de cap mena! I està en les mans de tots evitar-los, plis intentem-ho.

catim

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 maig 2005, 15:16


L'home es l'únic animal que ensopega dos (o mes) cops amb la mateixa pedra!!!



Discupa la meva estupideça

Carles

plana

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 19 maig 2005, 20:41

Es indiscutible que el butinet és un gran invent. Negar-ho seria una gran i manifesta injustícia, i no agrair-ho al seu inventor encara més.

Fixeu-vos, però, que els problemes que han donat lloc a les polèmiques d'aquests darrers dies no deriven del butinet "per se", sinó de qüestions tangencials, derivades de temes personals (i tot això motivat, potser, per l'enorme heterogeneïtat de les persones que composen la comunitat del butinet).

Ara bé, no crec que sigui convenient formar dos bàndols: els pro i els contra. I si aquesta és la finalitat d'aquest tema dels fòrums, us prego no ser adscrit a cap bàndol i que llenceu aquest text a la paperera.

Com que ja han passat els temps del "apoyo incondicional" i la "adhesión inquebrantable", al marge del meu explícit reconeixement i agraïment a la feina del Carles i de les altres persones que col·laboren en el butinet, sigui com a informàtics, sigui com a @, entenc que la crítica i la discrepància també hi han de ser admeses, sense perdre de vista, tampoc, que entrar al butinet és un acte totalment voluntari i que qui hi entra ha d'acceptar les seves normes de funcionament (com per exemple, no poder carregar la sota o el cavall en el sistema obligat).

I fent ús del dret a la crítica que m'acabo de reconèixer unilateralment (o que potser reconeix alguna Convenció de Viena o de La Haia), també seria convenient que el Carles rectifiqués la següent sortida de to:

"Tothom em pot dir de tot: insultar, dimamar, criticar i jo m'haig de controlar .... ara resulta que A MI em perden les males maneres: A LA PUTA MERDA TOTS !! "

¿M'he d'entendre inclòs entre aquests "TOTS"?

Si fos així, potser hauria de reconsiderar el que he dit al principi.

CarlesG

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 19 maig 2005, 21:59

A vore la finalitat de aquest foro no es crear bandols de res, ni pro ni contras ni de cap mena.
La finalitat de aquest post es la que diu el seu titol i le publicat per el motiu de que com que aquestos darrers dies nomes se veuen crítiques, pos fem una mica de contrapes i posem tambe a la balança les coses bones, per que tristement, no nomes a butinet, si no a tot arreu, la gent nomes acostuma a veure les coses dolentes.I la meva opinió es que s´han de veure les bones i les dolentes , i si pot ser intentar ser optimiste i quedarse amb les bones, que nomes son quatre dies i no cal pas amargar-se, i a mi me sembla que a butinet hi entrem a disfrutar.

Dons apa, aixo, a disfrutar. :roll: :roll:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 maig 2005, 22:14

Hola CarlesG !

Weno, nomes contesto al CarlesG, als altres gracies :-p

A vore, en un moment de tensió per part meva, vaig petar. me vaig equivocat ho se. I podria borrar el missatje i fer veure que no ha pasat res.

Però d'aqu a fer llenya de l'arbre caigut, vosl dir que es neecssari ???

Despres de molts anys, de MOLTES osties rebudes, i de sempre tenri que callar, per que no era politicament correcte .... me n'he cansat.
Tothom em pot insultar, criticar, i jo he de "callar". Ah, i si un dia comets un error .... se't recordarà tota la vida.

Mai he vist ningu que demanes explicacions quan algu altre insultava ....... pero weno.

Realment, no em vull justificar, ho vaig dir i punt.

I que cadascú ho interpreti com vulgi ...... pero si realment penses que "TOTS", hagues apretat dos tecles, i hagues tancat el xat.
Pero per respecte als milers (si no es molt agoserat dir milers) de jugadors que no en tenen cap culpa no jho vaig fer.

Adeu !

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 19 maig 2005, 22:27

Carles,

Interpreto que és una explicació raonable, i per la meva part dóno per acabat el tema.

En una cosa tens raó: la immensa majoria del butinet no té (no tenim) res a veure en les qüestions plantejades, i jo mateix he demanat que es deixessin al marge.

P.D. No ets un "arbre caigut", tot al contrari! Per tant ningú no
vol fer "llenya".

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 maig 2005, 23:44

Bones,
osti osti osti, hi hagi pau cagumdeu :lol: :lol: :lol:


Tal com jo ho veig aqui les coses no es diuen prou clares per part de ningú, a veure, tal com jo he seguit la història em sembla evident que desde fa dies hi ha un ambientillo pel xat i no cal dir-ho, pels foros, com a mínim extrany. Francament, no m'hi vull ficar amb temes personals, ja us fareu uns i altres, ja sou prou grandets (uns més que altres), i ni molt menys donar suport o criticar res ni a ningú públicament en aquest foro, i aqui rau, senyors i senyores la clau. Si tenim un usuari emprenyat, pels motius que siguin, a mi personalment se'm en fot, perquè coi ho ha d'explicar als foros? que li podem solucionar nosaltres? En tot cas que ho parli amb el que li pugui solucionar i si no queda content que ho expliqui clarament als foros i es deixi de gilipollades, no?


No crec que l'esperit d'un foro, recordem, de la butifarra, sigui el canal per parlar de temes tant personals, us recordo que tots ens coneixem, o casi tots personalment, potser aquesta és la causa, qui sap, peró tot plegat és força tristot.

Com diu sempre en Pitu de can ribas, quan et vol explicar una "xafarderia", saps que fan córrer? una merda amb una gorra!

Siau, qui en juga una?

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 20 maig 2005, 09:10

nomès un Petit comentari

la gent sempre es:

Amo dels seus silencis i esclau de les seves paraules

apa a reveure

psc
alp2500 l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 maig 2005, 10:51, en total s’ha editat 1 vegada.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 20 maig 2005, 09:55

Estimada morfeo i estimats tots, com diu un molt amic meu: "AIXÒ SEMPRE HO VEURÀS"

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 20 maig 2005, 14:50

Chapeau Masos

Anna.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 20 maig 2005, 15:17

Uis fritz. Me vas demanar que llegis el teu escrit i que te contestes,pero , coi m´ho poses molt dificil aixo.

M´has deixat sense paraules.................... :twisted: :twisted:.................weno, casi sense paraules.

A vore que en surt de tot aixo 8) . Dius:

"No crec que l'esperit d'un foro, recordem, de la butifarra,"

Aqui te pillat, el titol de aquest apartat dels foros es diu "Varietats" i si segueixes llegint diu " per tractar temes que no tinguin res a veure amb la botifarra" 8)

Tambe em podria entretenir buscant quin es el equivalent al meu poble del teu Pitu de can Ribas, peró me fa una micona de mandra. :wink:

I ara de sobte m´agafa la terrible sospita de que igual tens males intencions i et proposes que me creixi una barretina i fer-te un fart de riure............ nu se ..... nu se........ :twisted: :twisted: :twisted:

De bon rollo.

P.D. Tic rient nomes pensar que se casi segur el que em diras cuant llegeixis el post. :lol: :lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron