mikro o similar un una partida

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

mikro o similar un una partida

EntradaAutor: rous » 15 oct. 2002, 00:40

No se si es una idea descabellada :roll: , pero per a mi no estarie gens malament, que dins de la partida que estiguis jugan ens poguesim parlar entre els 4 jugadors, no tindriem que escriure, i ens centrariem més, i tot aniria encare mes rapit ademès sabriem els tons de veus empleats en els comentaris i seri casi casi com jugar una de real parlan clar del nivell humà, es podria provar??, :lol: que te semvla Carles, es com el mikro en el msn no?, ara aixo si nomès dintre de partida!! que penseu?? :wink:

Ombra
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 18 set. 2002, 22:52

EntradaAutor: Ombra » 15 oct. 2002, 02:15

Gran idea, Rous!! Estaria molt bé, poder parlar entre els jugadors de la partida...saber el tó de veu emprat, per saber si és un conssell o una crítica i fins i tot poder desfogar-te si t'esbronquen!!
No, en serio...estaria molt bé, sería casi com jugar una real!!! :D

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 15 oct. 2002, 11:34

no se, per una banda estaria b sentir la gent, pero per l'altre....
yo de vegades hem conecto a la feina, potser seria una mica molest no??????

Salut! i republica

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 15 oct. 2002, 13:35

L'opció mikro o xerrar, se soposa que no anularia l'escritura, ja que seria el mateix funcionament que el msn, per lo tant si es conecta desde la feina, o desde casa quan tothom esta dormin, no tindria perque molestar, ja que a les hores, continues amb el metòde escripture com fins ara :wink:

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

Micro o no a les partides

EntradaAutor: Agusti » 15 oct. 2002, 14:01

Rous, crec que és una bona idea poder xerrar amb la resta de compis de la partida. A mi personalment, m'encantaria poder conéixer la veu dels butinetaires que encara no conec personalment. Si més no es podria provar, no? Carles, jefe, és possible?

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 15 oct. 2002, 14:46

ser possible no crec q sigui un problema, especialment si tots tinguessim el netmeeting pero hi ha algun problema, com el que cal una mica d'amplada de banda per poder fer tot aixo. m'explico, si a vegades ja et trobes que la partida va una mica lenta, imagina't si has d'enviar no nomes la carta pero tambe la teva veu i la de tots els participants a la partida. es una idea factible pero crec que realisticament i per desgracia nomes a l'abast de qui tingui una bona connexio (ADSL, menta o coses per l'estil). potser m'equivoco pero es la meva impressio.

Profeta

Deu_CAT_Xina

Mikro

EntradaAutor: Deu_CAT_Xina » 15 oct. 2002, 17:23

Pot ser una bona idea, pedro crec q deu tindre molts problemes tecnics i per tant no aconsellable d'aplicar.
1.- Els que tenim conexions lentes no podem parlar, i per tant no sentim el q diuen els demes.
2.- Es pot crear una discriminacio de cara a aquesta gent, es probable q la gent s'acostumi a xerrar i ja no vulgui jugar amb els q no ho podem fer. Enlloc de ser mes humana passa a ser exclusiva.
3.- El cas del de la feina, tot i tindre alta velocitat no podria escoltar i possiblement tambe quedi exclos.
La gent de Butinet es molt maka, pero crec q acabaria amb akesta lamentable separacio. Si tots estem per un igual es millor.
Prou rabia fa els "racistes" (de bon rotllo). Que anomenen les partides com "ADSL" o "Nomes ADSL". Es perden bones partides dels que no en tenim.... Pitjor per ells, jejejejjeje

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 15 oct. 2002, 23:29

Hola a tothom,

En principi la teva idea, rous, em sembla molt acceptable i, sobretot, interessant. Personalment no sé si ho faria servir (sigui per 1, 2 o 3 ... veure el missatge de nostre-senyor-tot-poderós :wink: ), pero si pugués (llegeixis "tingués ADSL a casa") segur que m'apuntava a la idea.

Pero, tornant a fer referencia al nostre segon Deu (el primer és indiscutiblement en @Carles, no te m'enfadis Deu), trobo que té molta raó en els punts que subratlla ...

Els punts 1 (jugar amb modem) i 3 (jugar a la feina) no em semblen tan greus (qui pugui que xerri i qui no que escrigui), però el punt 2 (discriminació) em sabria molt greu que s'acabés fent realitat i no em sembla gens exagerat (potencialment és una cosa a tenir en compte).

No dic que no em sembli bo fer-ho (repeteixo que la idea és molt atractiva i interessant), però tinc els meus temors que aquests "danys colaterals" que diu en Deu s'acabin donant.

Un cagadubtes

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 18 nov. 2002, 18:53

ohhhhhhhhhhhh, hem moru de ganes per poguer parlar a les partides, aixi estas mes pendent del joc en comptes del teclat, i pots comentar les jugades o dubtes en el mateix moment, trovo que seria genial, i discriminació no veig per que els colegues sempre son colegues i no els deixes mai.

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

Yessss

EntradaAutor: Melodia » 22 nov. 2002, 17:35

Completament d'acord amb l'invitado i amb la proposta de la rous :D

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 23 nov. 2002, 12:36

Tots els que apoieu el tema del micro dues coses:
1.- Tecnicament ho podeu fer obrint el msn
2.- A Sant Joan de Vilatorrada veureu els efectes que te sobre una partida que i hagin dos companys que es vegin fisicament i per tant puguin parlar se i els altres dos tinguin solsament la posibilitat de comunicació per teclat.
En resumen si el medi de comunicació entre els quatre participants d'una partida no es el mateix la qualitat de la partida, no en el joc es clar, sino en les possibilitats d'establir dialeg entre els participants es redueix enormement.

xupi
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 02 des. 2002, 02:35

EntradaAutor: xupi » 04 des. 2002, 02:35

Carles, seria posible?, que opines tu del tema?, l'idea es molt tentadora no??, seria tope. :wink:

Visitant

Rous, que dolenta que ets....

EntradaAutor: Visitant » 19 gen. 2003, 13:04

Escriu Sol

Es comença introduint un micro a les partides i s'acaba, no vull ni pensar-hi, les persones que juguem al butinet a traves de les pantalles d'ordenador, es perque estem casades, o no necesitem el cotatcte físic amb d'altres persones. Si voleu escoltar veus, podeu anar als boscos de lleida que diuen que s'escolten "kakofonies", mes o menys al voltant de les 12 del migdia.

Apa i anims.


Sol
"candidat a butipubillu"
hem podeu dir perque no puc publicar les meves respostes amb el meu nick. es una conspiració perque no parli??

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 19 gen. 2003, 18:19

Millor l'escritura, al cap del dia dic tantes parides, que almenys si les escric més d'una queda al tinter.


p.d.: SOL, per poder registrar el teu nick, ves al capdamunt d'aquesta mateixa plana, a la dreta i molt petits, veuràs 2 cuadrets, un i posa buscar i l'altre "Login", clica en login i registrat. Desitjo haver-te ajudat :wink:

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 25 gen. 2003, 17:27

hola Sol, a veure m'agradaria que m'aclarisis que te a veure que estiguem o estigueu casats amb el tema?? :lol: , crec que estar casat, ser solter, viudo o monja no te res a veure amb el que estem exposant, aixo esta enfocat per jugar i pasar una estona bona amb gent que generalment ens coneixem, i abans d'anar al bosc a sentir veus me poso un bon cd i la mar de contenta, encare que si s'exposa aquet tema es per que per distancies o mil coses mes, no podem reunirnos la gent butinaira i jugar en una taula real, ara tb he de reconeixa que va ser una idea pensada per poguer estar encara mes aprop de la gent que compartim el nostre temps d'oci, tinc que reconeixa que la tecnica l'ignoro per lo tant jo vaig exposar el tema, per saver si era posible i de pas que la gent que rondem per el butinet estava d'acord o tb compartia la meva pensada, d'aqui a portar el tema a on tu el portes no acavo d'entendre :twisted: , vinga amuakkkassssssssssss a tothom y per tu Sol solet un enorme tb :P


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron