TORNAR LA SORTIDA DEL COMPANY

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 maig 2005, 10:01

Ho tens fàcil CarlesG nomès t'hi has d'afiliar segur que et rebran amb els braços oberts

apa a reveure

psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 30 maig 2005, 16:42

Ostres coi de home, sempre me fa contestar-li els post.
A vore que al final em faras escriure un llibre i tot amb la mandra que me fa.

Si el meu company contra, jo sortire sempre de un pal que tingui entrada.O sigui, si tinc un semi, primer sortire del semi, despres del pal q tingui as......... ualaaaaa quantes coses tinc, i anar trascollant.Per que si soc jo la que contro, en aquest cas si que torno sempre la sortida del meu company,per la mateixa raó.

Ara be, la sortida del fritz (i ara nu se per que t´ho explico, per que estic tipa de discutir-ho amb tu i si jo soc mandrosa, tu ets un tossut de cuidado :twisted: :twisted: ) arrastran per dir-me que te una manilla no hi estic d´acord i no hi estare mai d´acord.En aquest cas i per no repetir-me llegeixes el post del CarlesG que ho explica de maravella.

Apa ja ha sortit la mandra 8)

I quant jo contro vull que me trascollissssssssss....... sempre......... tossuttttttttttttttttttt :mrgreen: :mrgreen:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 30 maig 2005, 18:00

Bones,
A tu et buscava morfi!!!!!!!!!
Si el meu company contra, jo sortire sempre de un pal que tingui entrada.O sigui, si tinc un semi, primer sortire del semi, despres del pal q tingui as......... ualaaaaa quantes coses tinc, i anar trascollant.Per que si soc jo la que contro, en aquest cas si que torno sempre la sortida del meu company,per la mateixa raó.

Molt bé molt bé, i si no tens cap més entrada que una manilla de que em sortiras?

Tossut jo? apa!

Qui en fa una?

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 30 maig 2005, 18:13

Tossut lo que es diu tossut no ets no, ets el rei dels tossutsssssssss.

Pos mira ara te contestare.

Si jugo amb tu sortire arrastran per que ets tant tossut que amb tu jugo diferent al que es te de jugar.

Si jugo amb elnano (jjeejej) sortire de qualsevol altre pal apretant tant com pugui, i no cal preocupar-se que ell ja me vindra del pal de la meva manilla per que el que es clar es que aquesta no la te i per tant obrira el pal.I mai mai li sortire arrastran ni ell tampoc.Apa :mrgreen: :mrgreen:

I a mes afegire, quant jo entri amb aquesta manilla (que entrare), li sortire del tercer pal (que no tinc res ni falta que fa per que ha contrat el meu company) i no l´enganyare pas, per que ell ja sabrá que si de primera sortida no tinc ni as ni semi, del tercer pal tampoc tinc res:mes clar impossible.

O sigui, que quant jo contri, trascollaaaaaaaaaaaaa jajjajajajaja. 8)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 30 maig 2005, 19:05

Bones,

Si jugo amb tu sortire arrastran per que ets tant tossut que amb tu jugo diferent al que es te de jugar.

Val, ja em comformo :lol: :lol: :lol:


Qui en fa una?

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 30 maig 2005, 19:43

Sera possible......

:wink: PREMI a la tossuderia

1er. premi ......mmmmmmmmm.... no..... tots, primer, segon, tercer....

:wink:

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 30 maig 2005, 21:20

Per cert , m´he oblidat una aclaració.

He dit que si jugava amb tu sortiria arrastran..... etc.etc......

sempre que m´enrecordi,claru

:P :P :P :roll:

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 06 juny 2005, 15:07

¿tornar a la jugada del company??
Depende.(Sobre tot de qui sigui el teu company i del grau de confiansa que li tinguis, encara que...........depende)

mot
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 14 abr. 2004, 12:58

filosofia barata

EntradaAutor: mot » 24 juny 2005, 17:49

:lol: Aviam, diré alguna cosa k ja toca. A part de que la butifarra és un joc de possibilitats(sobretot), memòria, variables declarades, joc de company, sortides i tornades, càntics, risc, etc etc etc, l'únic que manté viu aquest joc són els errors, els malentesos i les discrepàncies.

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 24 juny 2005, 19:25

mot, ets una persona savia, tic d'acord amb tu,pero recorda, nomes dues maneres de jugar i no son precisament la oriental i la occidental.

Salut i manilles companys

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 24 juny 2005, 21:55

8) Les dues maneres de jugar no seran per casualitat........ be i malament???

:twisted:

sofartes
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 03 oct. 2005, 15:31

EntradaAutor: sofartes » 08 oct. 2005, 18:40

Torná a la sortida del company, Estic d´acord en quasi tot es peró si al apartat c, que dius si tens manilla i As surt de manilla , es millor que surtis d´As ho veurá mes clar no creus? Salutacions Sofartes :D

kuldetaverna
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 28 set. 2005, 16:46

EntradaAutor: kuldetaverna » 08 oct. 2005, 21:10

sofartes ha escrit:Torná a la sortida del company, Estic d´acord en quasi tot es peró si al apartat c, que dius si tens manilla i As surt de manilla , es millor que surtis d´As ho veurá mes clar no creus? Salutacions Sofartes :D


I si el company té fallo directe? falla el teu as o ja sap que tens la manilla?

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 09 oct. 2005, 10:57

Ahí, ahí !!

sofartes
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 03 oct. 2005, 15:31

EntradaAutor: sofartes » 09 oct. 2005, 16:44

kuldetaverna ha escrit:
sofartes ha escrit:Torná a la sortida del company, Estic d´acord en quasi tot es peró si al apartat c, que dius si tens manilla i As surt de manilla , es millor que surtis d´As ho veurá mes clar no creus? Salutacions Sofartes :D


I si el company té fallo directe? falla el teu as o ja sap que tens la manilla?
:wink: Amic meu si cerquem tres peus al gat ja no nem bé si al meu company te fallo directe aquet pal (i les posibilitats son minsas) nomes li costará u trinfo. pero amb la resta de situacions normals incluid Botifarra si mes no sempre sabra quin pal es el teu. Tan de bó el meu company sempre tingui en aquesta juagada fallo directe. LLogicament per aqui es una mica feixuc esbrina el que et dic pero pensa-ho despres d´analitzar milers de partides tothom está d´acord que es una bona jugada. Salutacions Sofartes


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants