Bruixeta, princesa

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Bruixeta, princesa

EntradaAutor: CarlesG » 03 juny 2005, 09:04

No insulta qui vol, sinó qui pot. El millor exemple, el post precedent: si tornés el Tsar, la bruixeta seria una tsarina, és a dir una princesa, cosa que de fet ja és i tota persona de bona fe del butinet reconeix.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 03 juny 2005, 09:36

I jo ho corroboro. La bruixeta és una princesa encantadora. I l'arroba li escau tan tan bé.......... :wink:
muasssss bruixi

baby

(al meu rellotge les 9'41)

ninfomana_NAZI
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 26 gen. 2004, 11:03

la mas mejor

EntradaAutor: ninfomana_NAZI » 03 juny 2005, 09:54

claro q es buena persona, ni yo lo discuto, pero a lo mejor esta abusando un pokito, solo un pokito de su poder, pq vamos, yo no he visto una cosa igual, de buenas a primeras toda la semana q no puedo entrar, tan grave ha sido lo q han hecho? me gustaria leerlo al menos o q se diera una explicacion.

Bonzo
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 19 oct. 2004, 09:58

Señor, sí señor!

EntradaAutor: Bonzo » 03 juny 2005, 11:40

Por favor, no me pegue señor polícia, no me pegue...

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

Re: Bruixeta, princesa

EntradaAutor: Kristina » 03 juny 2005, 12:15

............pip
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:16, en total s’ha editat 1 vegada.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 03 juny 2005, 13:53

kristina Va escriure:

--------------------------------------------------------------------------------

Certament CArlesG.. Que bonic qeu és tot!!! No tenim defectes!! Tot ho fem tannt bé!!! El butinet és un exemple!!! sempre malLes crítiques són intencioandes!! La bondat i al camaraderia més pura imperen sempre!! Tot és fantàstic i makkuuu!!! que contents estem de ser com som!!! I que bé qeu actuem tots!!! Que bonic que e´s el butinet!! Quanta perfecció sense tara! Quian emravella la de les actuaciosn de tots pelgats (inclosa jo!!)!!! Que preciós i meravellós, que esplèndid!!! Qui gosa tenir la més mínima deiscrepància a res??? Ningú.. Aquí esl errors no es cometen. El butinet és el lloc addient per a la Utopia. La Perfecció és la seva essència!!! Ohhh! És el cel sense màcula...


ostres tu ja m'agradaria a mi poder ésser així, però no deixo d'ésser un element insignificant de la societat. Però ostres tu , Srta kristina pensa que amb cinisme tampoc s'arregla res, millor parlar Cara a Cara amb qui tinguis diferencia i mirar de arreglar la situació,

Pensa que nomès s'ataca a la gent que fa coses, el que res no fa res no erra i clar jo prefereixo una persona que s'equivoqui moltes vegades però intenti fer coses que una altre que no foti res per no equivocarse

vinga a reveure
i com diu el company fritz, qui juga???
psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 03 juny 2005, 16:12

Al final el CarlesG me dira que soc una pilota, pero torno a estar d´acord amb ell :)

Saps una cosa Kristina, estem plens de defectes pero apart de saber-ho reconixer intentem amb la millor voluntat del mon fer les coses el millor posible, i de tant en tant em faria il.lusió poder llegir una crítica teva que fos constructiva.Es tan fàcil criticar-ho tot sense mes... només per criticar.

I com be diu el Alp nomes s´equivoca qui fa coses, el que s´ho miren i critiquen fácil ho tenen per no equivocar-se mai........

Ondia no m´agrada aquest post, sembla massa serio.
8)

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 03 juny 2005, 17:39

La cosa és senzilla:

No sé si per sort o per desgràcia, ja tinc molts llocs on emprenyar-me cada dia: a la feina, al carrer, i si cal fins i tot vaig al futbol...

Per tant, aquí entro per distreure'm. La darrera cosa que faria és entrar aquí (és a dir, tant els fòrum com el butinet pròpiament dit) per emprenyar-me, per fer-me mala sang, per insultar o ser insultat...

Comprenc que moltes persones no pensin ni busquin el mateix que jo. Les respecto, i pel mateix motiu no m'hi penso pas enfadar. Deu ser cert aquell acudit de l'Eugeni: Pregunten a un avi per què ha arribat a viure tants anys i amb tanta salut, i contesta:

- Perquè no m'enfado, ni porto mai la contrària a ningú.

L'altre replica:

- Home, per això no serà.

I l'avi conclou:

- Te raó, serà per alguna altra cosa.

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 03 juny 2005, 17:49

morfeo tens rao. Ets una pilota.

Una cosa de la que no tinc cap dubte es que si la bruixeta va fer el que va fer es perque era el que calia fer. I punto.

Lo de pagar una quota, ja va fer temps que es va proposar pero no va prosperar. De manera que, de moment, aixo es gratis i, com diuen en castella i en angles: "A caballo regalado no le mires el dentado". Motiu de mes per no criticar a la bruixeta, la feina que fa la fa per "amor al arte".

Vinga,
Profeta/Josep

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 03 juny 2005, 17:57

oleeee oleeeeeeeeee i oleeeeeeeeeeeeeee :D

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 03 juny 2005, 18:17

:twisted: :twisted: Coi Profeta....

pluto
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 20 nov. 2002, 21:22

EntradaAutor: pluto » 03 juny 2005, 21:08

sigui de lo k sigui el tema
CarlesG plas plas cara a cara encertat


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

cron