Torneos Online organizados por Orei

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
orei
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 maig 2003, 01:29

Torneos Online organizados por Orei

EntradaAutor: orei » 06 set. 2005, 15:39

tornejos de botifarra online al xat dos de butinet els divendres a les 18 hores sistema eliminatoria i consolació.inscripcions al mateix xat per rigurós ordre d'arribada desde 17 hores. esta pensado para de 16 a 24 parellas.en princip se haran todas eliminatorias a 101 y obligada.

si tiene buena aceptacion se hara todos los viernes y inclusive puede que algun dia mas.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 06 set. 2005, 21:54

Olé Olé .........

M'apunto a l'agenda la cita pel divendres. Bona idea Orei. Ja m'explicaràs divendres com ho faràs.

Siau

orei
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 maig 2003, 01:29

EntradaAutor: orei » 09 set. 2005, 19:43

en 1º lugar agradecer la participacion
y anunciar los ganadores

TORNEO DE ELIMINATORIO
CAMPEONES JRD PAPI CHULO
FINALISTAS CRISTINA MOT

TORNEO DE REPESCA
CAMPEONES RIERA EL_FERA
FINALISTASPEACH RONNIE

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 09 set. 2005, 19:54

Felicitats als campions i enhorabona a orei per la seva iniciativa!!!!

(la propera vegada amb berenar inclós?)

orei
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 maig 2003, 01:29

EntradaAutor: orei » 11 set. 2005, 11:12

tenemos un ranking de los torneos para aumentar la competividad la direcion es
http://emi1428.eresmas.net/

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 16 set. 2005, 20:24

Com que l'orei no hi era, ens hem permés organitzar-ne un amb sistema suïs ... aqui teniu els resultats:

Campionat on-line 16-09-2005

Codi: Selecciona’ls tots

                       Partides P.Favor P.Total
 1 MATI - CRISTINAA        4        252   441
 2 fritz - muntana         3        187   403
 3 grapefruit - abril74    3        160   428
 4 Celma - domo            3        136   388
 5 manel - QQ              3         67   421
 6 DeepButi - Sefa         2        117   378
 7 txemapenta - mafalda    2        113   406
 8 jrd - ural              2         58   292
 9 malik - santi melenes   2         45   414
10 bruixeta - estrop       2        -27   343
11 baby - piblau           2        -46   334
12 A18 - Doraemon          2       -135   251
13 jenny -10RONNIE         1        -89   306
14 sleepy - morfeo         1        -99   223
15 kiku - jmf              1       -105   257
16 peach - remmm           1       -188   187
17 marr - ktakrak          1       -196   252
18 piolina - Tinet         1       -250   150
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 set. 2005, 11:22, en total s’ha editat 2 vegades.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 19 set. 2005, 01:27

Va estar genial! Gràcies orei i gràcies deep...........

Ara el ke haurem de millorar entre tots és el "silencio en la sala (xat)" ji ji ji ji ji ke tal si penjeu un cartell de neó a la entrada? SILENCI :lol: :lol:

baby

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

pues jo vui portar la contraria

EntradaAutor: txemapenta » 20 set. 2005, 20:34

Primer que res agrain a orei i a deepbuti la seva paciencia.Tot lo que sigui experiencies noves com aquesta es benvingut i dona molta feina.....feina de la que la majoria no em vole saber res.
Segon punt:No ma agradat gens la experiencia del campionat on line fins ara.....tant que he decidit, a poc que pugui, i si la meva companya está d´acord, deixa de jugarlo.
An una conversa amb la meva amiga angeles fa uns mesos li deia que si el voliam fer an plan "privé" entre 15 o 16 parelles de gent coneguda....no per fer un ghetto,enteneume, sino perque a mi,al dia avui, nom interesa jugar amb gent de la que no nombrare els seus nicks...en fin que no volia jugar un campionat "obert" apart dels problemes que et poden causar dos personas desconegudas que juguin amb 2 pcs, un al costat de l´altre........
He jugat 2 dies els campionats i les causes que objetava per estar en contra de un campionat on-line me las he tingut de menjar.....pero en he trobat d´altras que vui anomenar:
1-Per mi un campionat on-line no es pot fer per cap dels 2 sistemes jugats fins el dia d´avui. Sobre tot estic en contra del sistema suis en un campionat de ¿18 parelles?.Sem va fer llarguisim............
2-Si es fa un campionat, crec, que san de penjar avans de res les normes en les que se basará......¿quin sistema,eliminatories,suis?.....¿que pasa amb la gent que fins ara no ha entrat, podrá jugar?.......¿si algú falta es pot canviar de parella?...si es que sí ¿amb un altra persona que hagi jugat fins ara???......en fin.........,etc

Crec orei amb totes les teves bones intencions , has anat un pelet massa depressa.(reconeguen,pero, els teus mérits,repeteixo).

Sa de jugar amb unes normes conegudas per tothom avans.
Una abraçada.

PD: Per mí, el millor sistema de jugar sería fer una lliga a x voltes durant la setmana amb un número limitat de parelles. :D

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 20 set. 2005, 21:04

estic d acord amb txemapenta que sería de alló mes interesant un campionat tencat de x parelles tipo lligueta, sería mes asumible al tenir que jugar tan sols una sola partida setmanal i donaria vidilla i diversió
assegurada, ara aixo si sempre amb la mateixa parella que ultimament hi ha molta infidelitat :wink: :twisted:

muntana

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 23 set. 2005, 21:11

Aquest campionat son una gran idea pero no tenen , ke diguem gaire estabilitat en l'organitzacio aixi que avui amb l'absencia de orei i deepbuti jo he estat l'encarregat de montar-lo. Hem fet un suis a 5 rondes i sistema lliure ( com no podia ser d'altra manera) aqui us deixo els resultats.

victories dif. Punts

1 catim-sleepy 4 224
2 JRD-ural 4 180
3 muntana-mafalda 4 163
4 Benavent-angeles 3 143
5 qq-manel 3 128
6 peach-sangdelprim 3 16
7 cuca-cristinaa 3 5
8 jordi-Petiso 2 -48
9 santi_melenes-mariotex 2 -105
10 malik-jenny 2 -114
11 plana-6kopastor/Asanti 2 -116
12 Tinet-milio 2 -124
13 ruffian-alp2500 1 -160
14 baby-piblau 0 -192

Nomes em queda felicitar els campions i donar les gracies als jugadors per la seva col·laboracio

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 23 set. 2005, 22:29

Ostres Txema, m’acabo de repassar la llista del últim campionat fet, no pas del primer del que no en sabem res. Serà per que no vem poder disputar el tercer i quart lloc?. Però ostres ostres si vols te’ls presento a tots excepte als dos robots que no sabria pas com fer-ho per a presentar te’ls. I dos nicks més que no tinc el plaer de conèixer.
Per lo demés no puc estar en absolut d’acord amb tu. La gent que hi va participar, amb els que he tingut el plaer de jugar-hi a dins i fora del campionat, van jugar esportivament,amb elegància i felicitant al guanyador. Tal com crec que s’ha de fer.
Per lo demés, el sistema suís es molt superior al sistema d’eliminatòries. Opinable clar............................ El sistema que tu proposes de lligueta no dic pas que sigui dolent i l’únic que has de fer es proposar-ho i convocar-lo. Si els divendres tarda estan plens per aquest altres campionats, noi pots agafar els dissabtes mati, tarda o qualsevol d’altre dia. El servidor 2 esta disponible sempre.
D’altre banda coi, els campionats que es fan en real per el sistema suís son moltísim mes llargs. Una de les grans avantatges que te Butinet es que et reparteixen, tu conten i tu posen tot a punt, amb lo que guanyes un munt de temps en relació als presencials.
Lo de fer trampes....................... Ai senyor. “Por sus hechos los conocereis” res mes a dir.............................
En quant a lo de no trobar determinada gent amb determinats nicks, solució fàcil, o no jugar si hi son ells aquell dia, o be si et toquen, renunciar a la partida..................... Tampoc massa coses a dir
I per últim HI HA UN POST AL FORUM PER VOTAR A FAVOR DELS CAMPIONATS ON-LINE.....................................
Aprofito per a fer publicitat
Je jejejejejejeje.
Res home devies tenir una mala experiència, agafa-t’ho amb positiu que et trobem a faltar home, ens agrada competir amb tu.
Anims.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 set. 2005, 09:54

bé d'entrada felicitar al Jordi per l'organització del tercer campionat on-line ,

txemapenta d'entrada dir-te que em sap greu que no tornis a participar al campionat on-line orei .en quan a lo demès discrepo una miqueta de tu:

tinc que entendre que no vols jugar el campionat per:

que si el voliam fer an plan "privé" entre 15 o 16 parelles de gent

home txema aixi si que ja semble un campionat elitista, vols dir que no es mes maco un campionat obert (anava a possar lliure , i ostres no voldria que hi haguès mals entesos) on tothom hi poguès participar, jo no em veig capacitat per dir a un jugador si i a un altre no per el motiu que hagi jugar partides o no amb mi , o que em caigui mes be o mes malament


Sobre tot estic en contra del sistema suis en un campionat de ¿18 parelles?.Sem va fer llarguisim...




si ho mires fredament el campionat mes ràpid es el de eliminatories directa oi? amb 18 parelles tens que fer 1 partida + rèpesca per arribar a 16 i despres 4 partides mes per tant 5 partides
al sistema suis 2^n+1 es a dir 5 partides, amb la salvetat que al sistema suis jugues les 5 partides

home potser un campionat per grups de quatre i sis persones i que nomes passes el primer del grup i millors segons fins a quadrar la llista tampoc estaria malament, pero home no es tant facil de fer per la sencilla rao que portem tres dies diferents i tres organitzadors diferents i gràcies que hi hagi algú que ho vulgui organitzar.


apart dels problemes que et poden causar dos personas desconegudas que juguin amb 2 pcs, un al costat de l´altre........


txema aquest cas saps que passa , que els que s'enganyen son ells, així els hi deu anar la vida perquè guanyar unes partides amistoses fent trampes no hi ha com felicitar-los perquè s'ha de tenir fetge per fer una cosa així i com això va amb les persones allà ells i la seva conciencia

vinga a reveure
psc[

Celma
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 set. 2002, 10:50

EntradaAutor: Celma » 26 set. 2005, 11:40

Demano disculpes a tothom que el divendres 23 estava al servidor 2 per el tema del campionat. Resulta que jo em vaig apuntar al campionat i just abans de començar vaig tenir un problema al router, se'm va desconectar i fins avui dilluns que han vingut a resoldre'm el problema no m'he pogut tornar a conectar.
Així que perdoneu-me, disculpes a tothom i en especial disculpes a en Jordi que era l'organitzador i a en Mariotex que havia de ser el meu company en aquest campionat.
Felicitats als campions, a tothom que hi va participar i a l'organitzador!!

Ens veiem al xat,

Celma

Trampes
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 12 gen. 2004, 15:41

EntradaAutor: Trampes » 26 set. 2005, 16:20

hi ha gent que treballa fins les 8 o mes tard els divendres. no es podrie fer el campionat a partir de les 22 hores per exemple? Trampes

acopdegarrotix
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 14 nov. 2002, 17:17

EntradaAutor: acopdegarrotix » 26 set. 2005, 17:02

Repetim, els campionats no son organitzats per el butinet, sino a dins del Butinet per gent espontania, el mateix que li deia amb el txemapenta, si el orei va començar a fer-los divendres tarda, i al final cada divendres l'ha fet una persona diferent, tu pots fer-los divendres nit, o qualsevol altre dia i hora, a la teva conveniencia.
Us recordo que en el forums hi ha un lloc on votar per lo que preferiu en el butinet, i tot i que el Carles ja va dir que no era vinculant potser si molta gent el que vol son campionats online.................. Potser fará el software necessari per a fer-los mes fàcilment.
Jo no he dit res Carles :-)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron