el dret a xafardeixar

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

el dret a xafardeixar

EntradaAutor: txemapenta » 21 ago. 2005, 23:40

seria posible entrar a partides només per mirar?????Moltes hores em paso davant el pc tal cual un idiota per no jugar amb gent de la que no tinc referensies(dieume desconfiat) i em preguntava ....ostras si pugués ser com un bar que puguesis mirar com jugan............

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 25 ago. 2005, 20:39

Estimat txemapenta,

Tens una enquesta en la qual el que proposes està contemplat i exposat a votació populis ....... ara que si t'he equivoques i clikes alguna opció més amunt tampoc m'importaria a mi........ la la la la :roll:

QQ, fem campanya??

Muas

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 26 ago. 2005, 00:16

fem, fem
el muac per a mi o per el Txema?
:-)

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

el dret a xafardejar

EntradaAutor: Muntana » 07 set. 2005, 13:19

amic txemapenta, si aixó fos posible sería una opció esplendida doncs moltes vegades no estem de humor per fer una partida amb tot lo que comporta, ja que per respecta amb els companys has de estar atent, intentar jugar be i donar miqueta conversa i no sempre estem al cent per cent, altrement mirar com juguen altres no obliga a res tans sols mirar i no fer cap comentari si el programa ho aceptés

muntana

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 07 set. 2005, 15:56

Estic d´acord estaria be poder mirar partides, sempre es pot apendre coses i si no tens ganes de jugar es una bona opció.

Peró encara estic mes d´acord amb lo que diu el muntana, mirar si peró fer comentaris no, sobretot que el que entri a mirar no pugui fer comentaris a la partida.

Ja se sap la butifarra es un joc de muts :twisted:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 44 visitants

cron