Creus que es urgent dignificar el xat general del ButiNET?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Creus que es urgent dignificar el xat general????

L’enquesta ha acabat el 22 set. 2005, 01:25

SI
9
82%
NO
2
18%
 
Vots totals: 11

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Creus que es urgent dignificar el xat general del ButiNET?

EntradaAutor: plana » 07 set. 2005, 01:25

Carles, perdonam si poso alguna paraula fora de to, pero ara mateix, mira l'hora, estic indignat. Torno de treballar i em poso a l'ordinador per fer algo que m'apasiona, jugar a la Buti, tic tranquilament fent una partida, i una, dos i tres vegades s'encen el recuadro rosa, es el Gran Mestre erx (autodefinició), que fot una de les seves constants bajanades, difamant tranquilament. Aixó dura mases dies, aixó es insoportable, produint l'efecte contrari que gairebé tots busquem al Butinet, una estona d'entreteniment. Poder no soc la persona mes indicada per demanar ordre, pero ara es un constant desproposit tot plegat

Entre tots tenim que trobar solucions, proposo una enquesta

"Creus que es urgent dignificar el xat general?"


...i m'algrat tot.. pit i amunt com diuen els Castellers!!!!!!... i manilles, clar

Adeu

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 07 set. 2005, 10:21

D'acord. La pregunta és: com?

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

creus que es urgent dignificar el xat de butinet?

EntradaAutor: mafalda » 07 set. 2005, 11:53

Nomès afegir un matiç. Penso que el xat Butinet es molt digne, mes aviat es un problema d'usuaris.
mafalda

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 07 set. 2005, 12:51

O.k. pel matís, mafalda, pero jo ja el donava per sobreentès (i suposo que tothom). La pregunta segueix essent com? (la "mà dura" no sembla que serveixi per gaire, més aviat el contrari).

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

dignificar usuaris del xat

EntradaAutor: Muntana » 07 set. 2005, 13:06

potser una bona opció seria deixarlos sempre sense resposta, al final es cansarien de parlar (escriure) sols.

Muntana

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 07 set. 2005, 14:32

mafalda, evidentment la meva idea crec que queda prou clara, totalment d'acord amb el matis.....naturalment

Petons, alfons (plana)

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 07 set. 2005, 14:42

Plana Company jo nomès et voldria resaltar que no es un problema del xat sinó un problema de educació i per això el butinet no està pensat , tot queda amb l'educació de cadascú

en Quan a sol.lucionar aquest problema, mentres la generalitat no fagi un curs gratuit de civisme creec que no hi ha solució ,

vinga a reveure
psc

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 07 set. 2005, 19:05

Jo estic completament d'acord amb vosaltres, especialment amb el company muntana.

Si algú insulta, els @ tenen la seva tasca a fer (no els butinaires) i per fer fora als reincidents no fa falta massa converses. Enfrascar-se en picabaralles a vegades dona més ànims als incitadors que és precisament el que volen.

"No hay mayor desprecio que no hacer aprecio" i si no trobessin resposta ni al xat ni als foros crec que buscarien altres llocs adients per fer de les seves.

Per tant jo proposo indiferència total a la gent que diu les coses d'una manera poc adequada i grosera.

Adéu-siau

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 09 set. 2005, 09:42

CarlesG ha escrit:D'acord. La pregunta és: com?

Trivial.
    1. Els usuaris no registrats no poden triar nom, s'identifiquen automàticament amb el nom Invitat1, Invitat2, etc.
    2. Els Invitats no poden enraonar al xat general.
    3. Els administradors no s'identifiquen de cap manera. Res d'@ ni +. Ningú sap qui són ni tan sols si hi són o no.
Fins aquí és fàcil. Ara ve el més complexe.
    4. Els administradors no donen mai cap explicació al xat sobre les seves actuacions.
"Qui m'ha fet fora?" -> Al carrer de nou però sense resposta.
"Perquè m'han fet fora?" -> Al carrer sense ni mu.
"Vull parlar amb un responsable ..." -> Al carrer.
El xat general és per xerrar i jugar a la buti, no per discutir sobre el funcionament del propi xat ni per educar ningú. Ahir a la nit hi havia 260 usuaris. Pretendre fer de pare/mare i educar un col·lectiu així és utòpic. Res de "nen, no facis això", "nen, renta't les mans" ... ja som tots grandets i qui no sigui educat no n'apendra al xat. Qui vulgui opinar, que ho faci, educadament, als fòrums.

Aquest funcionament és difícil perquè elimina el reconeixement social que té la tasca d'administrador i si a sobre de dedicar-hi hores i suportar plastes, es queden sense aquesta petita compensació ... doncs els hi haurem de donar suport d'altres maneres.
    5. Eliminar la paperera.
Educadament es pot parlar de tot. Amb insults i mala educació, de res. Quan un administrador dels fòrums opina que un post és maleducat, simplement el borra o el substitueix pel text "Missatge borrat". Res de deixar que es pugui llegir a la paperera.
    6. No caure en les provocacions.
Que entra un nick ofensiu? Ni cas. Si els administradors ho creuen convenient ja el faran fora. I si no, ni un sol comentari.
Que algú es dedica a molestar? Ni una resposta. No hi ha res que els agradi més que provocar conflicte. Si no el provoquen, es cansaran.

Per acabar, es posa un text estil:
Normes de comportament al xat.
El xat general és per fer petar la xerrada i jugar a la buti, no per discutir sobre el funcionament del propi ButiNET. Els administradors faran en tot moment el què creguin convenient per mantenir aquest criteri.

a la web en lloc ben visible.

I s'ha acabat. Trivial, ja ho havia avisat.
formati l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 set. 2005, 10:55, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 09 set. 2005, 10:27

Sabia que algú amb el cervell tan ben ordenat com tu, formati, podria contestar una pregunta que em feia i que jo no sabria contestar. (A mi, com a molt, se m'hauria acudit la idea de contractar un psicòleg).

No siguis modest: la teva proposta no és pas trivial, sinó ben estudiada. Ara es tracta de posar-la en marxa i de posar solució a aquest tema, de forma enraonada i sense posar-se nerviosos.

Vinga, que els cervells ordenats segueixin treballant, que els altres simples mortals només volem passar bones estones jugant a la buti.

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

Molt ben pensat formati

EntradaAutor: PEIXET » 09 set. 2005, 11:16

Trobe una bona idea tot el exposat, formati. Estava pegant-li voltes i habia pensat els punts 1 i 2, pero certament, la resta de punts crec q ajudaràn a millorar el funcionament del xat general, almenys pense q evitaràn situacions desagradables a gent q només volem passar una bona estona. Només no veig massa clar el punt 5, el de esborrar la paperera, ahí es on es pot/podría comprobar com d maleducat (o no..) son alguns.

Molt ben pensat formati, rescolse a CarlesG en q es una bona idea, molt ben estudiada. :wink:

Nem a fer algo d feina, q avui hi ha q sortir abans per veure la mascletà???? Algú se apunta? (a la mascletà, lo de la feina millor ni preguntar..ejejeje)

ness
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 23 març 2004, 14:06

EntradaAutor: ness » 09 set. 2005, 11:38

Bones,
Digueu-me rarito peró he votat que no, no trobo en absolut urgent dignificar el xat.
D'acord amb tot el que diu en formati peró amb un dubte, si les @ o + no s'identifiquen a qui demanaries ajuda en cas de dubtes?

Em sembla increible que en un col.lectiu de 15000 usuaris i per quatre maleducats egocentrics i poca soltes es faci tant enrenou. Amb una cosa si que estic totalment d'acord amb el formati, la solució és molt senzilla, ignorar-los, per complert.

juguem d'una xxxx vegada?

fritz

Cançó que estic escoltant: No me gusta que en el forum me crezca la barretina (versió propia) amb música del unic i genuí El Fari.

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 09 set. 2005, 12:46

Proposta per solucionar el inconvenient del fritz: q hi hagi un @Servidor habilitat al xat sempre q hi hagi un administrador present. Cridant-lo pot ajudarlo (pot obrir un privat..). Si no hi ha cap.. pues igual q ara quan no hi ha cap... jejej :roll:

i fritz.. i en la edat q tens, si ja no t creix... :shock: uiuiui... quina llàstima.. :P

fritz, Lliure u obligada?

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 09 set. 2005, 15:46

Formati IM-PRESSIONAT he quedat ui amb majuscules.
Si senyor recolço totalment el que dius.
Però home entre aixo i un cert criteri de una conyeta sana pos ja trobarem el equilibri.
No serás un robot oi?

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 09 set. 2005, 15:57

Jo tambe estic d´acord amb el formati, crec q la seva proposta es molt bona.
De totes maneres tu ja saps prou be formati que el fet que el nick estigui o no registrat no vol dir res, es poden registrar tants nicks com vulguis (vaja una cosa de explicar-te :twisted: ).
Lo de que els administradors no s´identifiquin pos estic d´acord amb lo que diu el fritz, peró tampoc em sembla que tingui massa importancia que s´identifiquin o no.
I lo de la paperera PEIXET, pos eso el que diu formati directament fora, que no el pugui llegir ningu i estalviem safreig.

Fritzillo lo teu i la barretina es terrible
:twisted: :twisted: :mrgreen:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants