II Campionat de botiffarra a Lleida

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
clean
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 10 oct. 2005, 21:31

EntradaAutor: clean » 10 oct. 2005, 21:50

Imatge

Hola amics Ronal i Mariotex, m'han fet arribar la noticia q el dia 8 de novembre es torna a celebrar el campionat de butifarra a "casa meva"
Ara mateix soc de vacances (si si, jo tb faig vacances eh? ja sabeu q la meva feina es d'alló més estressant, vigilar q els altres companys no embrutin és esgotador...)
Ves per on he conegut una titi d'alló mes encantador, pero si no hi ha res de nou espero estar amb vosaltres ben aviat, jo he de tornar a la meva feina dins l'acuari, i ella diu q no vol venir amb mi, q té fobia als acuaris... :cry: Així q hauré d'ofegar la meva pena amb vosaltres, us esperaré en el mateix lloc de sempre..

Fins llavors rebeu una forta abraçada del vostre amic:

cleanglassesfish (clean pels íntims)
P.D: La de la foto com ja haureu endevinat és ella.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 11 oct. 2005, 09:26

ui ui ui, clean no ens despistis que el campionat es el 5 de novembre

Marels

clean
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 10 oct. 2005, 21:31

EntradaAutor: clean » 11 oct. 2005, 13:57

Demano disculpes... ( :shock: glubs.....)
Ja sabeu... l'amor té aquestes cosetes.... :oops:

Fins aviat!
clean

MATI
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 juny 2003, 18:37

EntradaAutor: MATI » 11 oct. 2005, 14:07

:D :D jaajajajjaa pobret peixet no es ke estigui despistat jejejee .


es ke Mariotex y ronal ya li an donat el cubata :shock: y no esta

acostumat a veure jajajajaa :lol: aisss. aisssss jajajaa

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 11 oct. 2005, 15:42

clean ha escrit:
Hola amics Ronal i Mariotex, m'han fet arribar la noticia q el dia 8 de novembre es torna a celebrar el campionat de butifarra a "casa meva"
.


XDDDDDDDDD uau uau has trobat una cleanglassesfish femella tropical :D , marels si es el dia 5 no el 8 , pero com diu la MATI el nostre amic cleanglassesfish canviarà l´aigua de la peixera pels cubates ke li proporcionarem el mestre cubatil MARIOTEX i jo , amb la qual cosa per ell amb resaca inclosa els efectes li duraran almenys fins el 8 de novembre ( no se si del 2005 o del 2006 però ) :lol:

petons :P

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

ensinistrament de mascotes (part 1)

EntradaAutor: Mariotex » 25 oct. 2005, 17:57

jejejeje clean q vagin de gust les vacances... pero sapiges q si et trobo bucejant, acabaras a la parrilla... :twisted: jejejeje
De totes formes si acabes de nou a la peixera estare encantat de ferme la foto amb el ronal, tu i qui vulgi x tindre un record ( em sembla q el pernil sera mes dificil... jejeje)

10ronal em sembla q podriem treure mes profit del cleanglassesfish ( poder el podriem ensinistrar x fer una variant de la seva feina, i es q tinc els vidres del cotxe fets una porqueria i poder aguantaran igual fins lleida... :lol: jajajajaj

Salutacions butinairessssss

Anims Marels, Pili, Angels i Mati muassssssssssssss

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: ensinistrament de mascotes (part 1)

EntradaAutor: 10Ronal » 26 oct. 2005, 03:07

Mariotex ha escrit:10ronal em sembla q podriem treure mes profit del cleanglassesfish ( poder el podriem ensinistrar x fer una variant de la seva feina, i es q tinc els vidres del cotxe fets una porqueria i poder aguantaran igual fins lleida... :lol: jajajajaj



Mariotex mestre si no l´ensinistrem bé , i li fem fer el que proposes els vidres del teu coxte aguantaran igual fins a Lleida .... però Lleida 2006 mínim :twisted: ( la rapidesa no és la virtut del cleanglassesfish) :D

clean
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 10 oct. 2005, 21:31

EntradaAutor: clean » 26 oct. 2005, 18:43

Ei ei eiiiiiiiiii......... quins amics!!!!! Em voleu buscar feina extra? quins cordons teniu! Amb la feina que em dona a mi la peixera! UFFFFFFFFFFFFFF :mrgreen:

Ahir vaig tornar de les meves plàcides vacances. La meva reina s'ha quedat allí :cry: , però diu que m'espera el próxim any... :P Estic trist, però amb la inminència de la vostra visita, aviat estaré de bon humor altre cop. :)

Mentres arriveu, ens estem preparant per la festa del próxim dia 5 :roll: Mireu de dur ulleres de bucejar, perque estem organitzant una festa de benvinguda super xaxi dins l'acuari.... s'en sentirà a parlar! :wink:

Ja començo a estar neguitós...
Una abraçada Mariotex i Ronnie, del vostre amic:

clean

Ah! LA PRIMERA RONDA LA PAGO JO! :twisted: :twisted: :twisted:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 27 oct. 2005, 02:12

clean ha escrit:Ja començo a estar neguitós...
Una abraçada Mariotex i Ronnie, del vostre amic:

clean

Ah! LA PRIMERA RONDA LA PAGO JO! :twisted: :twisted: :twisted:


t´agafem la paraula ( això no m´ho perdo) :lol:

( clean si al final no hi ets , kin fiasco jejejeje) :oops: :shock:

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

Quina putada

EntradaAutor: Mariotex » 27 oct. 2005, 09:44

Osti 10ronnie quina putada aquesta festa coi...., jo no se tu pero jo em sembla q mhaure daprimar una mica x asistir .... :oops: .

Pero q collons, si hi ha ronda gratis.... jejejeje :twisted: :twisted:

Despres de la del clean... sempre podem tirar del cubata de la Bruixeta oi 10ronnie? jajajaja :lol: :lol:

X cert MOLTS PETONETS X LA BRUIXETA Q ESTA UNA MICA POXETA

MUASSSS BRUIXETA

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 28 oct. 2005, 02:18

1ª ronda gratis :twisted:

Mariotex si tant de bo poguem tirar el cubata de la bruixeta , això significarà ke també haurà vingut :wink:

petons per la bruixeta :P

clean
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 10 oct. 2005, 21:31

EntradaAutor: clean » 03 nov. 2005, 14:37

usti tiusssssssssssss kins nervis!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

(estic fumant massa...............) :shock:

clean :lol:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 03 nov. 2005, 17:45

Si Clean, ja estem a punt :!: . Tenim tot súper ple i parelles que no han pogut venir per falta d'espai ( i també per apuntar-se a última hora, clar) :cry:

Alguns haureu de matinar una mica però recordeu que abans de les 10 h del matí hauríeu de ser allà. Tots/es ben guapos/es i ben pentinats/des :wink: (ui Deep com t'ho faràs amb els robots?)

Os desitgem bon viatge a tothom i aneu amb molt de compte. Os esperem a tots dissabte .

Petonsssssssssss

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 03 nov. 2005, 19:16

Angeles ha escrit:... Tots/es ben guapos/es i ben pentinats/des :wink: (ui Deep com t'ho faràs amb els robots?) ...

No pateixis, que arribarem perfumats amb ... el millor oli de màquina :P

I a nosaltres no ens molesta el fum ... pobres humans que haureu de patir la poca educació d'alguns :evil:, ja us planyo!

El pernil és nostre!

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 06 nov. 2005, 16:04

pili2, mati, marels, angeles... MOLTES gracies pel vostre esforç i fer possible trobar-nos de nou i coneixer a nous butifarreros. Fantàstica l'organització i fantàstica la gent...

Kissies per totes quatre!!!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron