LLISTA DE PERSONES QUE MOSTREN MALA ACTITUD

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
inmortal1
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 23 des. 2004, 01:40

LLISTA DE PERSONES QUE MOSTREN MALA ACTITUD

EntradaAutor: inmortal1 » 27 gen. 2006, 12:59

Començo jo la llista, però podeu afegir-hi noms tothom. S'admeten nicks de persones que insultin, amenacin, o mostrin qualsevol comportament d'educació questionable. També podeu aportar probes (fent un cortar i pegar, o testificant amb les vostres pròpies paraules)

1- Bruce_lee:

<beagle> molt bo per caçar cunills jeje
<inmortal1> si jejej
<tiveric> bingo
<Bruce_lee> si el de vuestra puta madre

La direcció del butiNET; que prengui les mesures que cregui oportunes.

Baal
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 09 des. 2002, 11:09

EntradaAutor: Baal » 27 gen. 2006, 13:32

ui ... m'imiten :P :P

Mira això

No us hi feu mal.

inmortal1
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 23 des. 2004, 01:40

EntradaAutor: inmortal1 » 27 gen. 2006, 17:31

ah, ja tenia precedents aquesta idea? i ke tal va funcionar Baal? es van prendre mesures ...?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2006, 17:39

Pasaré la nota a la direcció del ButiNET .... ja us dire que em dieun,

Ara en serio ... estic d'acord que hi han molts impresentables. Però no puc pendre mesures per un text penjat aqui al forum.
I no es que no us cregui ... sino que ho podria fer qualsevol per banejar a qualsevol altre.

Adeu !

borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

EntradaAutor: borry » 31 gen. 2006, 19:04

No hem desagrada la idea, però crec que és perdre el temps.
Jo fa + d’un any vaig crear una base de dades amb el usuaris que jugava (més de 1000) ... doncs be, la majoria eren IMPRESENTABLES. Conclusió, vaig esborrar la llista i ara jugo amb els que +- conec.
El cert Carles és que cada vegada costa més fer una partida que s’acabi o s’acabi be

inmortal1
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 23 des. 2004, 01:40

EntradaAutor: inmortal1 » 02 feb. 2006, 13:49

si, tens molta rao amb aixo de que costa acabar una partida. Avui, jugant pel mati dues partides s'han interromput pel mateix motiu: el jugador que perdia ha marxat a la meitat. ja se que em direu que estarien a la feina, etc. pero no, m'explico:

CABRARROYA ha marxat despres de cantar directe i recontrar la meva contrada. Jo, amb 4 manilles i un as, pensant lo que costa que et surti tan bon joc, he flipat quan a mitja ma, sense haver fet cap basa en cabrarroya va i fot el camp.

PELVICITO ha tingut l'honor de fotre la meva segona partida. S'ha queixat del company i un segon despres ha marxat. Evidentment, tampoc per raons de feina.

conclusio: cabrarroya i pelvicito son un de tants mals perdedors que hi ha pel butiNET. Cada cop que em passa aixo (i últimament pel mati m'és impossible acabar una partida) penso en els avantatges del que seria tenir un sistema de punts,
Carles, si t'interessa mirat el mecanisme que tenen al yahoo (amb el billar, per exemple). començes amb 200 punts, i per guanyar a un jugador amb molts punts t'en donen més que per guanyar-ne un de menys. A més cada partida abandonada conta com a perduda (pel motiu que sigui, encara que s'et cremi la casa, els teus companys no tenen la culpa de que no hagis apagat el gas)
Potser es dificil fer aixo pero la veritat es que està molt bé... el butiNET seria ja un dels jocs de més categoria de la xarxa...!

salut i que Déu us beneeixi amb gent que acabi tot el que comença! :D

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 02 feb. 2006, 15:23

Ke no havies d'estar estudiant tu?

Grrrrrrrrr

duk
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 11 oct. 2005, 14:26

la gent que plega per males cartes

EntradaAutor: duk » 12 feb. 2006, 20:39

gent que plega abans dacabar doncs jo tin una llista dun 25, y no es per cap motiu perque si fos per algun motiu dius he de plegar y quedes tan be, es per males cartes, cada cop que faig partida miro que no estiguin a la llista peró millor seria que els tres que ens quedem penjats a la partida puguesis inscriurel amb una llista al forun, perque la gent sen asabentes y els marginesin aixi fariem mes partides sanseres, avui de 8, 6 no acabades , aixo ho diu tot.

onil
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 feb. 2006, 01:41

Solucions i problemes.

EntradaAutor: onil » 13 feb. 2006, 01:07

Crear una llista de persones non gratas es una perdua de temps, ja que es molt facil crear nous niks i nous correus, sempre sera la mateixa persona amb noms diferents.

No seria millor una llista amb els que es comporten i no pleguen? El problema que cada persona te que fer la propia, pro es una :idea: no?


Per cert, posats a dir. L,altre dia una persona per el general es va queixar que estaba cansant de que es la gent marxes a mitja partida, sols va dir XXXX est un impresentable perque has plegat sense dir res i amb 5 segons estas a una altre partida.... No va insultar amb cap moment, al contrari que l,infractor va demanar disculpes.... El que ja no amb va agradar es la intervencio de una de las moderadores, no dire noms perque tinc una mica mes de educacio que ella. Va dir "Ja ni ha prou XXX" Amb amença d,expulsio, a una persona que habia parlat d,una manera educada i per el fet de fer una queixa total-ment legitima i sense faltar al respecte a niingu.
La Moderadora( que consti que estic molt a favor dels moderadors), crec que el que ha de fer es mantenir l,ordre i no avasallar al primer que diu algo serios amb educacio, no fer servir "tecnicas de la GESTAPO"

Reconeixo que hi han persones molt mal educades que han de ser expulsades, pro igual de cert que hi ha alguna moderadora que es creu "ama i señora" de tot els que estan al butinet. Aixo es francament penos i dona una mala imetge als altres moderadors que procuren fer-ho lo millor que poden.

"tan sols el que es creu inferior abusa del poder"

Apa que cada persona pensi el que li sembli millor.

:wink:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 feb. 2006, 13:05

Onil, sempre dic lo mateix: Si tens cap queixa, fes-la a mi, i a poder ser amb un nom (o com a mínim nick) autèntic ....

Adeu !

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 13 feb. 2006, 13:11

Es ben cert que tinc ascendents aragonesos i per tant com a tossut que soc no deixaré de respondre a la proposta d’en Onil.
Dit això posem-ho amb ordre.
Abandonadors de partides:
Problema endèmic a les partides públiques. No te remei, mes enllà de l’educació de cadascun dels participants. Si fas un ranking, com dius tu, dels NO abandonadors de partides, com el faràs:
a.- Descontant els abandonaments, diguem-ne, tècnics?
b.- Com a percentatge de les partides començades i no acabades degut al seu abandonament. I si ha abandonat desprès de que haguessin abandonat els altres?. I si ho ha fet per que l’atmosfera a la partida era irrespirable..............?.
i tants d’altres de raonaments que trobaràs per aquí als foros sobre aquest tema..................

La meva experiència personal es que de les partides privades que he creat en aquest 4 anys, que en son unes quantes........... Mai mai mai m’ha abandonat ningú, sense motiu justificat clar. De les publiques et diré que en un 50 % no les he acabat amb la mateixa gent amb les que les he començat, això si en un 90 % les he acabat per que un es un obsés d’acabar les partides, tant si guanyo i oi tant mes si les estic perdent.
Vol dir això que no s’han de crear partides publiques?. NO, les partides publiques son el millor lloc per conèixer gent nova, per donar un oportunitat amb els que no saben o no poden crear de jugar. Per tant jo recomano fer-ho, ara be saben on es fiquem i prendre-ho amb paciència.
No cal dir que soc contrari a qualsevol tipus de ranking, que pugui marcar a una persona com a bon o mal jugador, com a abandonador o no abandonador o qualsevol altre tipus d’estigma. La gent ja es marca prou a si mateixa amb el seu comportament, no fan falta d’altres senyals, encara que això ens pugui molestar o donar mes feina........................

Anem al segon punt “Arrobes i cuadradillos (+)” uiuiuiuiuiuiui
Tres punts bàsics que no deixaré de recordar per que sempre es perden a dins d’aquests foros i hi ha molta gent nova que encara no ho sap:
1.- El Butinet es un lloc creat gràcies al esforç de temps i diners per una sola persona Carles Vallvè. El qual no n’obté cap tipus de compensació económica.
2.- Unes poques persones mes el van ajudar a la seva confecció i realització i quan dic poques es que no son mes de 5.
3.- El Butinet es gratuït i de lliure accés. Lo que lògicament provoca allò de “ Entrada libre, salida a palos”. Lo que dit d’una altre manera seria el següent: Entra qui vol i surt ( violentament ) ( Kikeig o Banneig ) qui el Carles o les arrobes vulguin.

Entès això es fàcil d’entendre el següent:
1.- En Carles decideix QUINES persones i QUINS poders tindran sobre el funcionament del xat.
2.- Les persones que ho fan ho fan amb criteris absolutament altruistes i tb sense rebre cap tipus de compensació.
3.- Qualsevol persona es pot oferir per col•laborar. Ja sigui fent d’arroba, col•laborant amb crear mes robots, o ajudant amb el que faci falta
4.- Les normes d’accés a Butinet estan publicades a la WEB i son per la seva senzillesa força clares.
5.- I per últim: “qui te boca s’equivoca”. “Qui no fa no s’equivoca”, etc. etc.

A pesar de tot lo dit tb admet-ho que el Butinet l’hem fet una mica entre tots, només per el fet d’entrar-hi, només per el fet de comportar-nos i de fer amics........................
I per tot això es lògic que ens el sentim una mica nostre............................. una mica propietat comuna, però no podem oblidar els seus origins.

Que vull dir amb tot això, “pos” que soc el primer amb enyorar el Butinet dels principis, on tan sols erem uns 50, tots ens coneixiem i en aquells temps tothom deia el que volia, com volia i a qui volia i no passava res, faltaria mes, si hi havia mes arrobes que participants......juas, juas, juas.
Avui som mes de 13.000 nicks registrats, i les coses no son ni poden ser iguals, en fi...............
Si vols la meva opinió sincera es que en el moment present encara en donen massa d’explicacions les “arrobes i cuadradillos” que cap d’elles hauria de ser publica, es a dir ningú tindria que saber qui te i qui no te poder per a fer fora la gent, sinó simplement fer-ho sense cap tipus d’explicació. Ser que no es democràtic, ser que potser no es just, però es simple i eficaç. Per ajudar, hi som tots, per castigar, per fer fora, ningú s’hauria de carregar amb la responsabilitat pública de fer-ho.
En fi com sempre es una opinió, que per això estan els foros coi. 

onil
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 09 feb. 2006, 01:41

No es una queixa

EntradaAutor: onil » 13 feb. 2006, 18:04

Ei Carles, no es una queixa, tan sols un comentari. Jo no soc el afectat, he comentat un cas que he vist al butinet. Com B han dit som molts milers de persones i es nomal que en alguns moments pasi el que no tindria que pasar, pro res mes.

Per cert, sobre els moderadors, practicamet tots/es son bones persones i en certs casos fan mes del que tindrien que fer, especialment TÚ, hi ho dic amb el cor a la ma. Com dic tb que no es pot evitar que algunes persones els hi agradi el poder i a la minima oportunitat .....
Carles, Ho he dit al forum perque per aixo son, no he dit noms perque no m'agrada atacar sense que l'altre es pugui defensar... en fi no ha estat amb mala intencio.
De totes maneres ja no contestare ni replicare...

Carles Gracies per el Butinet.... Sort !

duk
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 11 oct. 2005, 14:26

EntradaAutor: duk » 13 feb. 2006, 19:12

poder lo millor per discriminar als que pleguen es aixó que fem ara, parlar de ells, i donans comte se la seva actitut que no perjudica a ningu mes que ha ells mateixos ja que acabaran sent una part discriminada del mateix joc

borry
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 07 oct. 2002, 18:22

solució definitiva

EntradaAutor: borry » 23 feb. 2006, 18:05

En aquest moment de desesperació :evil: (6 partides seguides sense poder acabar), crec que se m’acaba d’ocórrer la solució definitiva :idea: .
Que cada jugador (registrat, clar) pugui indicar aquells jugadors amb els que no vol jugar :wink: . O sigui que quan em connecti ni el vegi o estiguin amb un altre color, etc...
Ja sé que això pot representar un problema d’ocupació en la base de dades, però Carles, pensa-ho ... :?:
Fins i tot podríem saber el jugadors + bloquejats ... :!:

duk
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 11 oct. 2005, 14:26

EntradaAutor: duk » 24 feb. 2006, 08:15

totalment dacort.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants