COMENÇA UNA NOVA LLIGA DE LES ESTRELLES

Missatges de campionats ja pasats.
mikiiiiii
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

COMENÇA UNA NOVA LLIGA DE LES ESTRELLES

EntradaAutor: mikiiiiii » 13 feb. 2006, 14:46

Bé, torno a ser jo, sembla que la idea de fer una lliga ha agradat i que amb l'ajuda d'en Marzebetiko, entre d'altres, la podrem dur a terme.

Avui us començaré a mostrar les idees d'una manera força concreta, tot i que poden patir modificacions si es creu convenient.

Per què una lliga?

Doncs perquè l'objectiu de tota competició (a part de guanyar-la) és disfrutrar del joc.

Perquè així ens podem permetre el luxe de fer anada i tornada i quan juguem a "casa" disposarem del nostre propi reglament, dins d'uns marges obviament, és a dir:

- Ostia! que venen els liders i anem cuers, jugarem a 51! per si una bona ma inicial ens fa endur-nos la partida.

- Juguem contra els darrers, guanyarem de pallissa! fem-ho a 151 que així aconseguirem més diferència de punts.

NOTA: en cas de que dues parelles empatin en nombre de victories es mirarà el seu "punt average" amb dita parella.
D'altra banda, si hi ha més de dues parelles empatades, es tindrà en compte el "puntaverage" general, és a dir, punts a favor - punts en contra.

NOTA: En una partida a 101, l'equip que guanyi computarà tants punts com hagi aconseguit i mai 101.

A més a més ens evitarem l'eterna discussió de lliure i obligat, perquè a casa tindrem l'opció de jugar al gust.

Pèro sobretot, l'objectiu d'una lliga, és que no es puguin utilitzar les tan avorrides frases "no teniem joc" "m'he vist un 12 en tota la partida"...ja per explicar una mala classificació.

Com a totes les lligues, hi haurà (si el nombre de gent inscrita ho permet) diferents categories que seràn otorgades a cada parella per rigorós ordre d'inscripció.

Quan es jugaràn les partides?

Bé, aquest ha estat i serà el problema més dur de resoldre, per això demanem la vostra col.laboració, és a dir;

1.- tot i que la idea us sembli interessant, si no disposeu de temps, és a dir, si entreu al butinet un cop a la setmana, os pregariem no us inscribissiu.

2.- Fixarem uns horaris flexibles al màxim per així resoldre els problemes de disponibilitat de temps que patim la majoria.

D'altra banda, dir que s'ha pensat nombrar un membre responable de cada parella que tindrà les següents obligacions:

a) posar-se d'acord amb l'altre parella per l'hora i el dia de la partida (per facilitar-ho al moment de la inscripció agrairia que em posessiu la vostra disposició horaria o si mes no la franja horaria en que estarieu disposats a jugar)

b) comunicar el resultat al final de la partida.

A més com a recurs es podrà utilitzar un jugador com a substitut d'algú de la parella (un màxim de 5 per volta) i sempre i quan no sigui un membre d'una altra parella també inscrita en la mateixa categoria.

Es probable que em deixi algo, però ara mateix diria que ja està, dir-vos que us podeu inscriure a partir d'avui i que els primers en fer-ho tindràn la sort de començar a la màxima categoria.

postdata: per qualsevol dubte o suggerencia no dubteu en escriure un missatge al forum. Per cert, es necessiten col.laboradors per facilitar la feina.

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

hola

EntradaAutor: marzebetiko » 13 feb. 2006, 17:29

hola sok el altre colaborador (de moment ) d aquesta lliga el altre com sabeu es el gran mikiiiiii pera mi es un gust ser d aquesta lliga vaig a contaros algunes regles que mikiiii no a nombrat cada equip te que ficar un nom al seu equip despres quan akabe la jornada teniu que enviar el resultat pel forum jejejej y lo apuntarem jo y el meu commpany creec que alo es tot y espere que se apunti molta gent jejeje grazies .

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

m apunte

EntradaAutor: marzebetiko » 13 feb. 2006, 17:32

me apunte de moment amb homer64 o siga marzebetiko y homer64 el nom del equip ja t o dire ok lo tink k konsultrar amb homner64 grazies mikiiiiiiiii

Angie
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 19 set. 2002, 21:07

Re: COMENÇA UNA NOVA LLIGA DE LES ESTRELLES

EntradaAutor: Angie » 13 feb. 2006, 18:33

[
aviam es el primer cop k faig aixo......... no se si sortira be...... jo intento :D

no se com tinc k apuntarme per el campionat de las estrellas.............

sisplau ajudeumeeee......


moltes graciassss :roll:

angie

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

ANGIE Y MIKIIIII

EntradaAutor: marzebetiko » 13 feb. 2006, 20:41

Hola angie nomes tens que ficar tu nom y el de tu parella y un nom per el ekip ok mikiii e pensat que si seria millor ficar nommes 10 parelles per diisio grazies y contesteume

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

nova parella

EntradaAutor: marzebetiko » 13 feb. 2006, 20:47

mikiiiiii apunta a una nova parellla borjaespa y arbitrucho1975 nom del ekip els conguitos ok mikiiiiii dw

chavalin
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 27 oct. 2005, 23:42

Re: m apunte campionat

EntradaAutor: chavalin » 13 feb. 2006, 20:47

bnes soc chavalin i mi vull inscriure am manolite no se si ho faig be ja q es el primer cop q ho faig,nos podem jugar cada dia a partir de 10 de la nit ok si ho he fet be diguemo marzebetiko ok jo i manolite estem apunt per tot i gracies a miki i a tu per la iniciativa!!!!!

chavalin
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 27 oct. 2005, 23:42

Re: felicitar

EntradaAutor: chavalin » 13 feb. 2006, 20:50

jo boli felicitar a marzebetiko per la bona estona q ens va fer passar diumenge molt be noi endavant i anims ets un crac nen salutacions de un amic

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

mikiiiii

EntradaAutor: marzebetiko » 13 feb. 2006, 20:55

el nom del ekip de chavalin ets ricc team grazies

chavalin
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 27 oct. 2005, 23:42

Re:al final

EntradaAutor: chavalin » 13 feb. 2006, 21:00

be marzebetiko el nostre equip es dira RICC(republica independent del cap de creus)TEAM,ok manolite i chavalin ja em diras algo ok i palante q totes les ini9ciatives son bones

shanya
Contro
Contro
Entrades: 9
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

a la lligueta de estrellas

EntradaAutor: shanya » 13 feb. 2006, 21:08

ja mi apunto, pero espera per el nom del equip que ai de consultar al compi
shanya-atilarei

Angie
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 19 set. 2002, 21:07

asiasssss

EntradaAutor: Angie » 14 feb. 2006, 02:14

marzebetiko ha escrit:Hola angie nomes tens que ficar tu nom y el de tu parella y un nom per el ekip ok mikiii e pensat que si seria millor ficar nommes 10 parelles per diisio grazies y contesteume


aviam els noms son.......... escurç i angie

i el del ekip es............CapiCua


ja me direu com va tot aixo.......... :wink:

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

ATENCIO

EntradaAutor: marzebetiko » 18 feb. 2006, 13:14

nomes en falten 3 parelles al meu amik mikiiii per favor si podeu hui y dema les akabem y komeçem la lliga aquets cap de setmana ok mikiiii millor metode lliga kom estaba previst ok dw

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

se suspen el kampionat

EntradaAutor: marzebetiko » 23 feb. 2006, 18:59

tink k suspendre amentablement el kampionat perke tink problees per konektarme al server 2 grazies y u sent

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: se suspen el kampionat

EntradaAutor: 10Ronal » 24 feb. 2006, 23:42

marzebetiko ha escrit:tink k suspendre amentablement el kampionat perke tink problees per konektarme al server 2 grazies y u sent


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: comença la lliga de les estrelles?


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

cron