Campionats, campionats i més campionats

Missatges de campionats ja pasats.
PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 16 feb. 2006, 01:05

Felisitats Deepbuti-Sefa. Una gran feina, desinteresada com sempre, q vos agraeixc. :D

PD: Gort, per curiositat.. ¿podríes pasar el resultat sense cap descart, amb els cinc dies complets? Si pots fes-ho tú, no li dones mes feina al jefe.. Vinga vaa.. si t portes b, una llauna de oli d primera quanlitat!

8) :wink: adeuuu

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 16 feb. 2006, 13:25

En primer lloc felicitar, al organitzadors (Deepbuti i Sefa ) per tenir la paciencia de soportar als participants durant 5 llargs dies de campionat, que es que xarreu com “cotorres”, tios i ties.................. Al xat clar.......
Desprès felicitar als guanyadors, coi es que han guanyat 14 partides plas, plas, plas
Però jo diria que felicitar també a TOTS els que han participat per la serietat i constancia.
quina enveja em feu, coi de company que va a dormir com les gallines 8)
Un cop fet això fa estona que hi dono voltes a una qüestió matemàtica, coi també podría pencar no?
A vore si no em lio:
A priori el mètode utilitzat sembla el mes just: 5 series de 4 rondes sistema suiss, perfecta, eliminem el pitjor resultat i el guanyador es inqüestionable. Cert
Ara be em continua semblant molt guanyar rondes de 14 partides de 16 realitzades en comparació a guanyar 4 series de 4 partides. El sistema suís per si mateix porta a que forçosament en cada sèrie hi haurà un guanyador amb 4 guanyades i 0 perdudes o sigui que si jo , meno jo no caram, algú que en sàpiga, guanya una sèrie suma 4 partides.......... Si te la sort de guanyar 4 series o Tres suma 4x4 o be 4x3.
Pregunta tonta.
Si en vers de fer que els guanyadors juguin amb els guanyadors i els perdedors amb els perdedors. Amb les mateixes parelles, s’hagués fet una serie de 20 partides ( 5 dies 4 partides per dia ) amb rivals aleatoris, sense repetir rivals clar entre els diferents dies, i logicament dintre de la llista d’inscrits del primer dia, poden eliminar les 4 pitjors. Que hagués pasat?.
No te el sistema suís un vici de forma?.
No tinc pajolera idea

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

apunteuse a la loiha butrinet

EntradaAutor: marzebetiko » 16 feb. 2006, 13:31

apunteuse a la lga el bvutinetr un altre gran kampionat

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

Re: apunteuse a la loiha butrinet

EntradaAutor: baby » 16 feb. 2006, 17:12

marzebetiko ha escrit:apunteuse a la lga el bvutinetr un altre gran kampionat




mande?????????

:mrgreen:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 16 feb. 2006, 19:38

Benvolgut Gort,
He apreciat que ni enviant una caixa d'oli especial per robots has tingut el detall de canviar l'ordre de la classificació, et vaig avisar, que siusplau havia de quedar millor classificat que la morfeo. Bé, ets incorruptible i suposo que tampoc et deus rovellar qui et va parir! Almenys torna'm a enviar la caixa d'oli que en faré un donatiu als robots pobres i descarriats.


Ara per culpa teva em toca pagar el pernil, si sapiguéssis el mal de ventre que tinc no m'hauries fet una cosa així, mal amic robótic, et canviaré per en Hal, així em pagues que et deixés guanyar una partida a 98? :oops:

Felicitats als campions i que us aprofiti, i tu morfeo para de riure!



Imatge

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 16 feb. 2006, 20:45

Ostia fritz que tacanyo ets, són dos pernils i evidentment dues espatlles pels segons, per mal de ventre que et faci.

Aprèn aprèn de la meva il.limitada generositat:





Imatge


És de petits que s'han d'ensenyar:

Imatge

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 17 feb. 2006, 22:14

:lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:

I la mama encara riu mes. :mrgreen:

:wink:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 17 feb. 2006, 23:56

FELICITATS Sefa i Deep ,sobretot per la paciència ( 5 dies aguantant 80 persones :shock: ) el primer campionat lligueta ha estat tot un èxit.

sou uns C R A C K S :lol:

10RONNIE

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 19 feb. 2006, 14:16

Deep, Sefa:
Voldria agrair-vos les bones estones que ens heu fet passar aquestes darreres setmanes i demanar-vos disculpes per les pocasoltades (petons al Gort, per cert).
Aquesta vegada el jager i jo hem apres a perdre mes k els demés (nois, no es pot tenir tot).
Durant aquests dies m'he meravellat de com jugaveu i organitzaveu alhora, de la vostra paciencia i el tracte exquisit que ens heu regalat.
L'experiencia ha estat fantastica i (com a minim jo) estic a punt per tornar-hi.
Però em queda el dubte de si tots plegats ens hi hem arrepenjat una mica massa i de si us seria d'utilitat que algu us ajudés en algun aspecte per descarregar-vos de feina. Sobretot, amics, si es que us cal res, demaneu el que convingui (diners no val).

Moltes gràcies per tot !!
Un petó.

Anna


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

cron