PER FI ARRIVA UN CAMPIONAT INTERESANT

Missatges de campionats ja pasats.
GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

PER FI ARRIVA UN CAMPIONAT INTERESANT

EntradaAutor: GRIJI » 15 juny 2006, 18:30

Bones!!!!
Es broma lo del titular, pero cuidado, por que falta poco para el gran campeonato de botifarra de la HESTA MAJOR DE VIELHA.
Heu vist, amb una sola frase parlo en tres llengues, increible, eh!
En fin, este año iremos a cinco campeonatos, o sea, que hay que perder 5 partidas para quedar totalmente eliminado.
5 campeonatos en uno, cada uno de ellos con sus premios (en metalico), sus trofeos de botifarra (no copas), y siempre compitiendo a tope, nada de partidas "basura".
Mejor imposible, bueno seguiré informando, por si a alguien le interesa.
Deuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. :D

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 16 juny 2006, 10:03

Griji, company vols veure un campionat diferent, ni millor ni pitjor que els demés nomès un pel diferent, dons aquest any no et pots perdre el d'Alp
per cert nosaltres no possem calers en joc

vinga a reveure
psc

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 16 juny 2006, 17:23

Hola :
A mi no mes m'interesa el sistema de joc, em podries dir com feu el Campionat.
Lo de les trobades es molt bonic, pero sincerament no mes m'interesa com feu el campionat del joc de la botifarra.
Deuuuuuuuuuuuuuuuu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 juny 2006, 13:11

Hola griji

Ja deia jo que els de la Val sou diferents!!!!!!, pero per jugar a la buti, jo soc dels que penso que ja està tot inventat, (perque soposo que no jugareu amb les cartes de l'inrevés????).

Jo que estimo el joc de la butifarra des de fà 50 anys penso que per jugar diners en metàlic, nia altres jocs que es presten mes que no pàs la butifarra, pero allà cadasqú...... ara de aqui a dir que si no nia suculents premis dineraris, el campionat perd l'interés, nia molt de trossss!!!!!

Crec que la butifarra es un joc on son mes importants les jugades que no pàs el resultat de les partides!!!!..... (la satisfacció de poder-se menjar una manilla i dos assos amb un tres i un quatre...... no té preu!!!!!!!, encara que perdis la partida).

No aniré al teu campionat, perque mai jugaré un campionat on es juguin diners.

Que tinguis molta sort, i que sigui un éxit el teu campionat

Sincerament:

plana

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 13 jul. 2006, 17:16

Gracies company per tergiversar les meves paraules, i gracies pel teu suport.
Soc un apasionat de la botifarra, per lo cual intento buscar diferents alternatives als campionats que s'acostumen a fer.
Ja se que esta tot inventat, pero no solsament a la botifarra, pero podem existir variants als sistemes de joc que encara no s'han donat a la practica, per aixó estic jo.
La resta podeu seguir jugant al "sistema suis", si tan be funciona, a mi personalment no mágrada, i no mágrada com a campionat, i si m'agradaria com a trobada per fer amics i pasar-ho be, pero aixo com he dit no m'interesa. M'interesa no mes la competicio, es tan dolent?, es tan dolent somiar amb un campionat nacional de botifarra?.
En fi, referent als calers, t'equivocas, si tingues 60.000 euros per donar al primer, els hi donaria.
Per que dius que mai jugaras un campionat amb calers? Pot ser creus que els que marques les cartes o fan trampes no mes ho fan si hi ha diners?. T'equivocaries un altra vegada.
Lo que teniu que fer la gent que critiqueu altres alternatives es poseu-vos les piles i feu alguna cosa interesant que valgui la pena.
El sistema suis esta molt be per pasar l'estona, i per competir, que hi ha?, res de res, penseu alguna cosa fora de quedarse estancat de per vida.
Jo seguire treballant...

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 13 jul. 2006, 17:23

M'oblidaba, si, els de la Vall som diferents, tu no seras dels que juguen a donar la petita?, per que aquells si que son diferents.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 13 jul. 2006, 18:33

:shock:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 jul. 2006, 21:13

en Griji diu:


Codi: Selecciona’ls tots

M'oblidaba, si, els de la Vall som diferents, tu no seras dels que juguen a donar la petita?, per que aquells si que son diferents


això al meu poble s'en diu pixar fora el test , però bé aquesta conducte em recorda un personatge del meu poble que quan no te raó l'unica arma al seu abast es ficar-se amb els demés, que trobo molt be que la teva serie encadenada de eliminatories sigui la panacea de la botifarra, però nassos que no deixer d'esser un campionant on la sort es primordial a l'hora de jugar en un nivell o en el altre

vinga a reveure
psc

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 jul. 2006, 23:23

griji: Aisenyor!!!!! es una pena, pero no as entès res!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 17 ago. 2006, 19:05

Tens rao ALP, pero el comentari de que els de la vall som diferents em va posar nervios, sento haver dit el que vaig escriure.
Ara be, sempre que escric algun post la liem, que si sistema de joc, que si diners als premis, en fi.
Pero si jo quan dic que dono premis en metalic es per que en fa mandra comprar pernils i fuets, es nomes per aixó. Si es que els pernils valen diners, discutim per res.
Respecte al sr. PLANA, disculpim si l'he molestat, se lo que volia dir, l'agrada la botifarra la viu i la respecta, a mi em pasa lo mateix.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 ago. 2006, 11:41

Griji company quan dius:

Ara be, sempre que escric algun post la liem, que si sistema de joc, que si diners als premis, en fi.
Pero si jo quan dic que dono premis en metalic es per que en fa mandra comprar pernils i fuets, es nomes per aixó. Si es que els pernils valen diners, discutim per res.


pensa be les paraules del politic aquell que deia que ja era prou important que parlin d'un encara que sigui malament, perquè aquesta polènica no deixa d'esser publicitat per el teu campionat

Per Cert aquest any ja em pots apuntar perque vull venir a participar no tinc clar si trobarè parella perque es un mal dia , però segur que teniu alguna alma caritativa que volgui jugar amb un aprenent

apa siau
psc


Torna a “Temes de campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 37 visitants

cron