CANTAR TRUMFO D'UN PAL

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

CANTAR TRUMFO D'UN PAL

EntradaAutor: abril74 » 30 jul. 2006, 02:37

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:09, en total s’ha editat 1 vegada.

Montagut
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 30 jul. 2006, 21:13

EntradaAutor: Montagut » 02 ago. 2006, 01:30

Normalment els que miren sempre son els que ho endevinent tot.
Quant juguen ja es una altre cosa.
Amb el joc que tenies jo hauria fet bastos tb.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 02 ago. 2006, 21:08

homes savis n'he conegut a varios pero cap d'ells pot dirme que fasi espasas mamb el teu joc ja que de la mateixa manera que pot portar rei as,cavall despasa, tame pot portar 9,cavall i fins a 3 bastos més, o no?????????.Jo, coincideixo amb montagut i també hagués fet basto.I més que comentari de home savi(que no dic que no ho sigui) em recorda a aquells que prime aixecan la faldilla i després diuen que es mascle o femella.
Per mí la butifarra es un 50 per cent de técnica, un 30 de memoria i un 20 de intuició..(joder me passat potser..pero com que técnica ni memoria non tinc gaira..........)

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 03 ago. 2006, 08:58

txemapenta ha escrit:Per mí la butifarra es un 50 per cent de técnica, un 30 de memoria i un 20 de intuició..


be txemapenta jo discreto una miqueta d'aquests percentatges

60 % cartes (sense manilles no es guanya mai), 20 % tecnica i 20 % intuició , lo demes remenar la perdiu per acabar menjant pollastre

vinga a reveure

psc

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 03 ago. 2006, 10:06

evidentment amic alp, nom refería a guanyar partidas de butifarra si no a intentarlas jugar mitjanament be.....evidentment sense 9s es complicat guanyarlas...........................

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 03 ago. 2006, 13:21

Coi mira que tal!!!!!!!... aquesta vegada (sense que marqui cap precedent), estic d'acord amb l'amic Abril74..... estaré be?????

En quant a l'amic Txemapenta, el meu diagnóstic es diferent: Jo estic bastant convençut que al joc de la butifarra la fórmula es... 80% Sort!!!!, i el 20% restant, tot el demés !!!!!! Es la meva opinió

Tingueu manilles.... i asos, sinós no guanyareu pàs!!!!!

Siauuuuuuuuuu

Montagut
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 30 jul. 2006, 21:13

EntradaAutor: Montagut » 03 ago. 2006, 18:26

Aixo de la sort ........................

No se on vaig llegir ni quin esport era ( crec q era tenis) Un campio va dir COM MES ENTRENO MES SORT TINC EN EL JOC.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 04 ago. 2006, 16:38

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:10, en total s’ha editat 1 vegada.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 04 ago. 2006, 19:46

evidentment, i en contra del comentari de plana les cartes a mol llarg termini es deurian de igualar per tothom, encara que a la vida real no sigui així.....lo que está clar es que independentment de una partida o 100 si vosaltres voleu una parella experimentada sempre guanyará més partides que una principiant.o no??????????
De fet si la sort fos el factor principal de aquet joc comentaría 2 cosas:
a)perqué un jugador experimentat porta un millor porcentatge a les partides amb els robots que un diguesam "no tan experimentat"???????'
b)Comentari final:si la sort fos el principal factor de aquet joc no tendría lógica que fos el joc de cartas dels catalans........Podríam jugar sino a la carta més alta , no????????????

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 14 abr. 2007, 17:13

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:10, en total s’ha editat 1 vegada.

juando
Contro
Contro
Entrades: 29
Membre des de: 26 abr. 2007, 12:10

De tot un poc.

EntradaAutor: juando » 14 jul. 2007, 17:41

alp2500 ha escrit:
txemapenta ha escrit:Per mí la butifarra es un 50 per cent de técnica, un 30 de memoria i un 20 de intuició..


be txemapenta jo discreto una miqueta d'aquests percentatges

60 % cartes (sense manilles no es guanya mai), 20 % tecnica i 20 % intuició , lo demes remenar la perdiu per acabar menjant pollastre

vinga a reveure

psc


Jo estaria entre els qui creuen que tot està repartit en quant a percentatges, 33, 33 i 33, ara bé sense tècnica i intuició si tens bones cartes no conseguiràs res i a més hi ha un factor tan important o més que aquest, el COMPANY (EL GRAU D'ENTENIMENT, LA TÈCNICA I LA SEVA INTUICIÓ...), afortunadament la buti no és un joc científic i per tant no és empíric, VISCA L'ASTUCIA, L'ATREVIEMNT..., factors que aquest fabulòs joc ens permet...
Ah però sinó tens cartes, jajaja, et fas fotre, o no?

juando
Contro
Contro
Entrades: 29
Membre des de: 26 abr. 2007, 12:10

Una partideta de buti una de "pessetilla"

EntradaAutor: juando » 18 jul. 2007, 18:56

Ara acabo de venir del bar, al meu poble són les festes majors, òbviament els toros, el ball i demés produeixen un estat de somnolència important, però el joc és el joc. Després de dinar he ant al bar, i hem fet una buti, no tinc el meu company ja que ell és rapitenc i jo planer, però juguem gent que sentim la buti con si fora una part important de la nostra cultura, normalment juguem a 150 punts, avui també i ens juguem "el gasto", és a dir, el cafè, la copa o el que sigui, quasi sempre juguem els "joves" entre 35 i 50 anys contra els més veterans ( de 60 cap dalt)...està bé, l'important no és el que pagues sinó guanyar, jajajaj, tots volen jugar contra nosaltres, jajaj, no sé per què, aqui hi ha un nivell força bo. Bé la buti ha acabat en "un cremat" i la festa segueix....llavors en tres companys més hem fet uns "pessetilla" i aqui la cosa ja es complica, hi ha que en una simple donada perd més de deu euros, per tant aqui ja no hi ha tantes rises....tot ha passat i el dia continua, la gent demà tornarà a jugar a la buti i a la pessetilla i el que no hi juga mira molt atentament i es comenten totes i cadascuna de les jugades....


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Google [Bot] i 44 visitants

cron