CAMPIONAT DE BOTIFARRA PENYA ANGUERA DIA 26 DE MAIG A BARNA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

CAMPIONAT DE BOTIFARRA PENYA ANGUERA DIA 26 DE MAIG A BARNA

EntradaAutor: Piketh » 09 maig 2007, 13:12

I CAMPIONAT OPEN DE BOTIFARRA DE LA PENYA ANGUERA

Amb motiu del 50è Aniversari de la fundació de la Penya Barcelonista Anguera, celebrarem el primer Campionat de Botifarra de la Penya Anguera - c\Viladomat 267 bis de Barcelona -, el dia 26 de maig de 2007.

Necessitem que us animeu i que ens feu arribar les preinscripcions, amb noms i telèfon de contacte per poder arribar a un mínim de parelles -25 o 30 – que permetin fer el campionat. Si tenim èxit, volem que sigui anual i podríem tindre un campionat més de botifarra a la ciutat de Barcelona.

Horari i lloc:
Al parc de la Escola Industrial, entrada pel carrer Viladomat
• De 15:15 a 15:45 h. Validacions de preinscripcions i noves Inscripcions
• De 16:00 a 21:00 h. Campionat
• De 21:00 a 21:30 h. Entrega de premis

Preinscripcions:
Per a fer les preinscripcions o qualsevol dubte os podeu posar en contacte amb:
Daniel Pastor enviant un e-mail a: d.pastor@wanadoo.es.

• Preu de la inscripció 12 € per parella

Sistema de joc:
• Sistema suís , botifarra occidental (lliure)
• 5 rondes a 101 punts, 12 dats o 50 minuts
• Màxim: 50 parelles

Premis:
• 1r. Trofeu, pernil i 12 botelles de vi o cava
• 2on. Trofeu, pernil i 6 botelles de vi o cava
• 3è Trofeu, formatge, secallona i 4 botelles de vi o cava
• Del 4r. al 10è, secallona i 2 botelles de vi o cava

També podeu contactar a la Penya Anguera c\Viladomat 267 bis, Tel 93.321.24.01, contacte@pbanguera.org

Curiositats: Estem amb contacte amb en Carles Rexach, ex-jugador i ex-entrenador del FC Barcelona, que jugava a la botifarra en les concentracions del equipo perquè assisteixi i faci l’entrega de premis. Si no pot ser ell, serà algún exjugador del Barça - Beriguistain, Sergi,...-

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 14 maig 2007, 20:14

Podeu fer les inscripcions al compte següent: 2013 0218 23 0200851196
entitat bancària “CAIXA DE CATALUNYA”, indicant "BOTIFARRA" i el vostre nom o nick.

Ah! Si plou no us preocupeu que ja sigui al poliesportiu de l'Escola Indústrial o al local de La Penya, podrem jugar sense mullarnos.

Vinga!!

BIT
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 09 feb. 2007, 09:15

EntradaAutor: BIT » 15 maig 2007, 07:30

Com es que a Barcelona ciutat es juga el campionat lliure? No te gaire sentit.... això que ho facin a Lleida o Tarragona és logic pero a BCN????

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 15 maig 2007, 17:42

Bé l'explicació es que jo que intento organitzar el campionat, vaig aprendre a jugar a la Vall Fosca - Lleida -, concretament a La Pobleta de Bellveí i allí es juga lliure. Per cert si hi ha algú de La Pobleta que estigui llegin aixó, soc el Daniel "Trosky".

Si resulta que els botifarraires barcelonins son majoria els que juguen a la botifarra obligada podriem mirar de canviar el sistema. No anirem a fer un campionat on tots voleu jugar obligat i jo sigui el que digui lliure.

BIT
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 09 feb. 2007, 09:15

EntradaAutor: BIT » 16 maig 2007, 09:07

Val company la teva resposta m'ha convençut plenament ets un crack juguis com juguis.... per cert amb aquest nik.... no et dius pas Nelson?

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 16 maig 2007, 21:21

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 01:23, en total s’ha editat 1 vegada.

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

ES EL DISSABTE!!

EntradaAutor: Piketh » 23 maig 2007, 10:29

A la espera de que es canvii en l'apartat de Calendari on posa que es el diumenge:

Vull recordar que el campionat es el DISSABTE 26 :!: .

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 24 maig 2007, 09:17

Vull recordar que en el sistema obligat ortodox, no integrista, admetem carregar la figura (avisant o no) per salvar-la, però en canvi el que no és admissible és "enganyar".

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 24 maig 2007, 10:46

I jo voldria recordar, que el sistema obligat ortodox, no integrista. Ha esta incapaç, per el moment........... tot arribarà, de redactar unes normes que regissin un campionat d'una manera indiscutible.
Per cert m'acabo d'assabentar que soc ortodox e integrista, serè fonamentalista tb? Vaja........ seguidor de Bin Laden alies ( Deepbuti? )...................... :evil:
Fins ara el nostre joc es regia, mes que per reglaments i per normes, per costums locals. Tu hi anaves i feies la pregunta: Val carregar? I ja estava, sabies com tenies de jugar. Com que l’ùnic que et jugaves era el tallat “pos” no importava massa.
Gairebé podies dir: Si això es Lleida, això es lliure........... i així per a la majoria de poblacions, la costum dictava la norma.
Com que som gent viatgera, els de uns pobles van anar a visitar als dels altres i varen veure que jugaven diferent, uns salvaven les figures i els altres no i es van preguntar com podria jo salvar les figures i es van dir: Sempre la petita excepte quan no em convé, molt català , si senyor.
Aquest debat no te solució, i ments molt preclares ho han provat, per jugar a la “butifarra” només calen 4 jugadors que vulguin jugar, si entre tots hem decidit que les normes les posaran els quatre al començar el joc, “pos” que hi farem tampoc em sembla tant malament. Ara be quan el que es vol es organitzar trobades i campionats i convidar a gent que ve de diferents llocs que juga de diferents maneres i que com tot mortal el que vol, ja se que hem direu que pasar-ho be..., es guanyar. I com que poden haver-hi en el transcurs del Campionat diferencies d’opinió i per tant necessitat d’arbitratge; les normes i els reglaments es fan imprescindibles. I arribats a aquest punt, que jo recordi, cap altre reglament que el Lliure “Total” i el Obligat, “ortodoxa e integrista” han resistit la “prueba del algodon”.
En resum, cadascú juga com vol i convida a casa seva a qui vol, per tant no per estar o ser de Barcelona s’ha de jugar obligat, ni per estar o ser de Lleida es juga lliure.
I al fi i al cap davant del gran argument “AQUI ES JUGA AIXÍ” Qualsevol argumentació contraria, apart d’ineficient ofereix un risc físic elevat...................................

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 24 maig 2007, 12:07

Sempre he jugat lliure - ja ho vaig dir, vaig aprendre a jugar al bar Felip de La Pobleta de Bellveí a la Vall Fosca (Lleida) i allí ni es somiava amb unes altres regles -.

A l'Universitat - Terrassa -, jugavem lliure, es clar que com era jo qui havia ensenyat a quasi tothom, era llógic.

Al Col.legi d'Enginyers a Barcelona on cada any fem un petit campionat, jugavem lliure fins fa uns anys, ara obligat diguem-ne ortodox no integriste. Quan va ser el canvi?.

Jo diría que tot comença arrel del Campionat Nacional del 1998, on a la final hi van haver discusions fortes sobre el tema i a on es va reunir gent de llocs diferents i que va començar com diu QjQ, la gent a ser viatgera. Resultat: Mai mes es va fer un Campionat Nacional, almenys que jo sapiga - bé diuen que el 1999 encara es va fer una versió "light" -.

Crec que hauriem d'aprendre d'aixó. L'important es poder jugar. A mi m'agrada mes lliure i podriem ara començar una altre d'aquestes discusions sobre quina es el sistema que dona mes opcions o emocions, pero al Col.legi d'Enginyers jugo obligat i també disfruto....

De cara al Campionat de la Penya Anguera, com ja vaig apuntar es sistema lliure d'inici.

Crec que una bona solució es que si dues parelles volen jugar obligat ortodox integriste aquella partida.. per mi endavant. Si ha diferencies d'opinió, podriem optar pel obligat ortodox no integriste, ja que entenc oel que diu el CarlesG, que l'única diferencia sería "l'engany", que tampoc es una jugada que es dongui massa.

En tot cas us esperem, hi sobretot que a aquest Campionat o a qualsevol altre no passi el que va passar amb el Campionat Nacional,... que no es jugui mes per culpa d'aqueste diferencies de sistema.

Al tenis, hi ha terra, hi ha gespa, hi ha ciment. Nadal prefereix terra, però anirà a Wimbledon, Federer prefereix gespa, però anirà a Roland Garros. Ah! i el que es el número 1, Federer acaba de guanyar a Roma un torneig de terra al Nadal. Oh sigui "quien sabe, SABA"

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 24 maig 2007, 12:26

Que si home que si, que l'important es jugar i pasar-ho be i que i continuii havent-hi gent que tingueu ganes d'organitzar coses. Enhorabona per endevant.....


"Pero........... haber normas hay las"

:lol: :lol: :lol: :lol:

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 27 maig 2007, 20:50


Vull agrair a la Penya Anguera l'organització d'aquest campionat i animar a tots el butinaires a anar-hi el proper any.

Hem passat una tarda molt agradable i ens heu tractat de primera!!! (els canapés mmmmmmm)

i... enhorabona als guanyadors... plou i anna4!!!

Piketh
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 06 feb. 2007, 21:42

EntradaAutor: Piketh » 28 maig 2007, 12:22

La classifcació final del campionat:

1.- Ana4 - Plou 4 victories, 1 derrota 482 punts a favor, 255 en contra
2.- Puig - Pla 4 victories, 1 derrota 416 punts a favor, 265 en contra
3.- Peach - Llorenç3 victories, 1 derrota 442 punts a favor, 291 en contra
4.- Cris - Frida 3 victories, 2 derrotes 361 punts a favor, 365 en contra
5.- Chus - Tolo 3 victories, 2 derrotes 312 punts a favor, 351 en contra
6.- Raul - Gerisa 2 victories, 2 derrotes 226 punts a favor, 294 en contra
7.- Jordi - Concha 2 victories, 3 derrotes 322 punts a favor 304 en contra
8.- Roser - Lluis Coll 1 victoria, 3 derrotes 218 punts a favor, 264 en contra
9.- Miquel - Pablo 1 victoria, 3 derrotes 237 punts a favor, 355 en contra
10.- Plaf - Toni 1 victoria, 3 derrotes 159 punts a favor, 375 en contra

Gràcies a tots per vindre i perdonar els error que com organitzadors principiants hagem tingut.

Espero i almenys per part meva no quedarà, repetir l'any que vé. Però ja us aviso, penso compertir oficialment....O sigui que ja podeu anar pensant només en el segon lloc...Es broma!!.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 28 maig 2007, 14:04

Felicitats pel campionat, a veure si es consolida perquè a Barcelona n'hi hauria d'haver un de ben gros :P

Piketh ha escrit:En tot cas us esperem, hi sobretot que a aquest Campionat o a qualsevol altre no passi el que va passar amb el Campionat Nacional,... que no es jugui mes per culpa d'aqueste diferencies de sistema.

Una precissió que ja he explicat vàries vegades ... els Campionats Nacionals (dos segur, ara no recordo si tres. En quslevol cas, cap de light) van deixar d'organitzar-se per motius econòmics, no pas per problemes de normes. Quan l'empresa que els organitzava no va rebre subvenció de la Generalitat va decidir que no hi guanyava calers i es va acabar. Així de simple.

:roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants

cron