A veure si ho aclarim una mica.
1) W/Vista ha estat dissenyat per paranoics.
Així, crear una carpeta es considera pràcticament delicte d'alta traició. Copiar-hi fitxers és una prova de perversitat moral i depravació.
2) El ButiNET és un programa (.exe)
3) Els robots són DLLs. DLL=Dinamic Linked Library, Llibreria d'ensamblat dinàmic. En clar, funcions per un programa que s'afegeixen al mateix durant la seva utilització (i no pas en el moment de crear el programa, això seria estàtic).
Això permet que ButiNET i robots siguin dues peces separades, sense més coneixement l'una de l'altra que el protocol que utilitzen per comunicar-se. Jo no he vist mai una línia de codi del ButiNET (bé, unes vint línies, però això és tema per un altre dia ... o any

). I en Carles podria no haver vist mai una línia de codi dels robots (que hi hagi fet o no és irrellevant pel què ens ocupa).
4) El ButiNET, quan cal posar un robot (o dos, o tres), copia la DLL "original" que es troba a la carpeta boots cap a la carpeta boots\tmp.
5) EL ButiNET, que
no està dissenyat paranoicament

assumeix que aquesta còpia retorna un resultat de OK. En cas contrari, com que no podrà ferla servir dóna el famós missatge d'error en la còpia de la DLL (amb error ortogràfic inclos

).
... ja tenim el plat preparat.
Heu provat de copiar un fitxer en W/Vista?
Dona un avís de "PERILL!!! algú està intentant manipular de manera irreversible el vostre ordinador, sort que el W/Vista és aquí per protegir-vos!!! Segur que voleu copiar?" ... o algo així

.
Si ho feu a ma, cap problema, responeu "Apa va tio, no em maregis" i llestos.
Però si sou el ButiNET que no espera cap resposta excepte "OK" ... doncs què passa? Que només podeu suposar que "NO OK" ... et voilà!!! Error al canto.
Jo que sóc antitecnològic no tinc W/Vista (per sort i mentre pugui), però fa poc vaig poder potinejar-ne un d'un amic altament tecnològic

.
La meva intenció era eliminar les proteccions perquè copiar en la famosa carpeta no fos considerat delicte de lessa majestat.
No ho vaig aconseguir.
L'endemà el meu amic, insisteixo, més tecnològic que jo, va dir-me que ho havia aconseguit i que ja funcionava. Però ... ja se sap, els paranoics sempre ténen raó ... i per ocults i insondable misteris, el sistema va autorestaurar-se ... Desde aquest dia el meu amic no ha estat capaç de repetir la seva proesa.
Però potser algú sàpiga com fer-ho ... (ja se sap, sempre hi haurà criminals sueltos que copiïn fitxers impunement).
En resum, clar i català:
És un problema de proteccions. Si algú sap com desprotegir la carpeta boots\tmp de manera simple i genèrica ens farà un favor.
Apa, tingueu manilles i no compreu W/Vista (o assumiu-ne les conseqüències).