Proposta de millora

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 jul. 2007, 23:07

...uiss de q em sona a mi aquest nick??????


:) :D :P


PS: weno ... al menys el meu post numero 100 és per algú a qui se'l troba a faltar

juando
Contro
Contro
Entrades: 29
Membre des de: 26 abr. 2007, 12:10

Re: Proposta de millora

EntradaAutor: juando » 14 jul. 2007, 18:16

Carles ha escrit:Hola ButiNETaires !!

Porto un temps pensant una petita gran millora pel ButiNET i abans de ficar-la en funcionament volia comentar-ho en tots vosaltres.

La idea, és per controlar els que abandonen/no acaben, insulten, no és saben comportar, etc etc.

Al acabar cada partida, sortirà una finestra amb els jugadors de la partida, i es podrà escollir unes opcions prefixades (falta decidir les opcions i en quin nom): jugador correcte (no de nivell), jugador no educat, ha insultat, ha abandonat.

El servidor recollirà totes aquestes dades, i al costat de cada jugador ficarà un "semàfor" de colors (o numèric) per indicar si el jugador es un "bon jugador" o un "mal jugador". El color dependrà de les votacions dels altres usuaris.

Es pot limitar a que un usuari sigui "bon jugador" per que pugi votar, per evitar que algú vagi directament a putejar. Evidentment, si algun jugador va a putejar, se li podran anular els vots fets.

Punts fluixos: els nous jugadors no tindran "reputació", és qüestió de ajudar-los a pujar !!

Un altre problema que em podeu dir es que si algu te un "enemic", aquest li votarà malament sempre ..... la resposta en forma de pregunta és, soleu jugar amb els vostres enemics ??? :-p

Ala, que en penseu ???????

Adéu !


Carles la gent cada dia te més el windows vista, "és com si et compres un cotxe nou", ja no et tornaràs a compar el XP, i la veritat és que per a jugar a la buti de butinet va fatal, per fa, introdueix la teva mà savia sinó acabarem que haurem d'abandonar, gràcies.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 jul. 2007, 10:04

Anem a veure, que es el que va fatal del windows Vista per a jugar a Butinet?.
Que jo sàpiga apart de les dll per jugar amb els robots que tampoc puc assegurar que no funcionin, mes que res per que no hi he dedicat el mínim temps a buscar-les o a demanar-les al seu creador.
I d’una petita pega amb el scroll del xat., que es soluciona canviant l’opció d’automàtic a Windows XP
La resta de defectes en tot cas son els mateixos que te amb qualsevol altre tipus de Windows.
A saber ( dos puntos) :
1.- La finestra no es auto-ajustable al tamany de la pantalla.

Tot els altres “defectes” que jo diria mes be, “mancances”. Son coneguts i descrits en diferents llocs d’aquest mateix tema. De fet sempre es pot ampliar la llista de coses a fer, però clar com sempre per el preu que en paguem que mes volem
:lol: :lol: :lol:

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

Re: Proposta de millora

EntradaAutor: Gort » 16 jul. 2007, 16:24

juando ha escrit:Carles la gent cada dia te més el windows vista, "és com si et compres un cotxe nou", ja no et tornaràs a compar el XP, ...

Ah doncs mira, sóc raret. Acabo de comprar un PC i no sabeu el què m'ha costat conseguirlo amb W/XP!!!! Em nego a comprar funcionalitats que ni vull ni he demanat i que ademés em faran la vida molt més complexe perquè és un PC que s'ha d'incorporar a una xarxa ja existent on la resta son W/XP.

Sí, l'he trobat després de discutir-me amb uns quants venedors :twisted: :twisted: ... encara que em temo que la propera vegada ja no me'n sortiré :cry: :cry:.

Algú sap on comprar PCs SENSE sistema operatiu? Em sembla que em passaré a linux o a qualsevol altre cosa .... :evil: :evil:.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 17 jul. 2007, 00:55

Bones Gort.

Si compres el PC en algún dels "grans proveidors" et serà difícil (que no imposible) que t'el donin amb Windows XP, ara bé, hi han botigues que et fàn el PC a mida .... (al costat de casa en tinc una -ho he preguntat i m'han dit que ells ho fan- ... i crec que si vas per la Ronda Sant Antoni de Barcelona ... també en pots trobar ...).

Sort,

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

Re: Proposta de millora

EntradaAutor: peach » 17 jul. 2007, 14:26

juando ha escrit:
Carles la gent cada dia te més el windows vista, "és com si et compres un cotxe nou", ja no et tornaràs a compar el XP, i la veritat és que per a jugar a la buti de butinet va fatal, per fa, introdueix la teva mà savia sinó acabarem que haurem d'abandonar, gràcies.


juando... dubto molt q els teus problemes tinguin res a veure amb el butinet i t'explico:

a) pots entrar al xat
b) pots crear partides
c) pots jugar a partides creadas

i

et caus...

jo q tu miraria la teva configuració o i si et passa amb altres aplicacions li diria al proviidor q et canviee el router

N'hi ha molta gent amb Vista q juga sense problemes (mismamente jo)

Sort!

PS: et recordo q les partides es jugan al ordinador del creador i no te res a veure amb el butinet. De fet pots entrar a jugar a una partida, desconectar-te del xat i continuar jugant (si no caus... es clar... 9 :wink:

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

Re: Proposta de millora

EntradaAutor: Profeta » 22 jul. 2007, 10:19

Gort ha escrit:
juando ha escrit:Algú sap on comprar PCs SENSE sistema operatiu? Em sembla que em passaré a linux o a qualsevol altre cosa .... :evil: :evil:.


Es podria fer a mà, no? Comprar les peces necessàries, muntar-les. Jo sóc més aviat poc habilidós i me n'he sortit, ...

Si vols instal·lar XP, després necessites una llicència OEM de XP que segurament encara podries trobar per eBay. Si vols instal·lar un sistema d'operatiu que no tingui la marca de la bestia, doncs encara més fàcil (i econòmic).

Wollik
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 21 oct. 2007, 00:05

EntradaAutor: Wollik » 24 oct. 2007, 00:47

Estaria bé que hi hagués el butinet per MAC OS X sense haver d'arrancar desde windows.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 11 nov. 2007, 19:56

No se que passa però no entro tan com voldria als fòrums.

Tindries que posar al menys un cop al mes la gent es veies obligada a llegir els escrits del fòrum (Per entrar al joc tenir que obrir el fòrum?

De totes les millores que es podrien afegir al meu gust serien:

Posar una * al costat del nick per els que prefereixin jugar Obligat
no posar res als que prefereixen lliure

Si estàs jugant no poder escriure al xat i si escrius dons punts negatius per mal comportament

Poder veure partides que estan en joc sempre que el creador ho permeti.

Els 30,000 registrats nicks no son reals, si un nick no es fa servir posem.....6 mesos el tindries que borra r automàticament.

Les valoracions dels jugadors al acabar la partida si no es vol fer valoració
jugador per jugador dons tan sols amb un nivell de 1,2,3,4,5 per valorar
si estaries disposat a tornar a jugar aquella partida.

1- Millor no trobar una partida aixis mai mes
2-Comportament dolent de un jugador( no de nivell de joc ,de educació)
3- Normal
4-La tornaria a jugar ara mateix
5- Son aquelles partides que amb molta sort les pots jugar un cop al mes

salutacions.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron