ai nid llu

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jaro
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 20 feb. 2007, 16:55

ai nid llu

EntradaAutor: jaro » 24 set. 2007, 13:05

me leido los manuales, las faqs, etc, y ya no se q hacer...
tengo un ordenador en red LAN, WIN xp...
hay alguna remota posibilidad de conectar???
o no???
por dejar d marearme...

mersí. :( :roll:

jaro

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 24 set. 2007, 15:35



hola jaro!

Ens podries dir exactament quin missatge rebres quan intentes conectar-te?

(per no marejar-te...) :P


jaro
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 20 feb. 2007, 16:55

perdó, vuic dir "crear"

EntradaAutor: jaro » 24 set. 2007, 15:47

perdó, vuic dir "crear".

quins parametros tinc q utilitzar?

crear partida privada:
puerto 9113
i la ip.

jo veig la partida, pero la gent me diu q no pot entrar...

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 24 set. 2007, 16:14

... sí q ens hauriem maregeat sí...

Per crear partides has de:

- obrir el port 9113 tcp al teu router
- desactivar el firewall de windows
- a la finestra de crear partides marcar amb la fletxa la ip q no és 192.

Si després de fer això encara no pots crear, mira de desactivar qualsevol altre firewall q tinguis.

Si tampco pots... demana ajuda al xat a qualsevol @ o +

(si tens imagenio per obrir el port has d'entrar per el portal d'imagenio)



jaro
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 20 feb. 2007, 16:55

EntradaAutor: jaro » 24 set. 2007, 16:24

- com s obri el 9113 al router?
-el firewall esta desactivat
- al crear marque el q no es 192

es adsl de telefonica

desde lordinador del router (laltre) si se pot crear, pero jo vuic crear del meu...

mersí.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 24 set. 2007, 16:40



... si ja tens un ordinador amb el port 9113 obert, a aquest segón li has d'obrir el 9114.

Mira aqui www.adslayuda.com i busca el teu router. Obre el port des de el pc al q està conectat el router.

Ja ens diuràs si has pogut...


:)


jaro
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 20 feb. 2007, 16:55

EntradaAutor: jaro » 24 set. 2007, 17:41

lo del ...13 o 14 ja ho faig, tant en un com en laltre, i nomes funcione en el del router.

es raro, t q ser algo del proxi de telefonica...

mersí d totes menes...

10

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 25 set. 2007, 15:46

Per ampliar la resposta de la peach, Has d'obrir un port per Ip interna i crear contra aquest port.
Es a dir imaginem que tens el router a 192.168.1.1
Un pc seria el 192.168.1.2 port 9113
l'altre seria el 192.168.1.3 port 9114 i aixins tots els pc's que tinguis a casa.
Si creas amb el segon ho has de fer contra el port 9114 i contra el 9113 si ho fa amb el primer.
Si has obert els dos ports als dos pc's, el que has de fer es crear amb diferents ports a cadascun, per evitar-ho es millor obrir un port diferent i unic per a cada pc i si a mes a mes fas coincidir les ultimes cifres amb les de la ip interna millor que millor. No importa massa si obres el 9122 o el 9133

Sempre clar que tinguis el router configurat amb multilloc. De fet si el tinguessis amb monolloc no et faria falta mapejar cap port.

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 25 set. 2007, 19:01

A veure, em sembla que hi ha una mica de confusió, com a mínim de manera d'enraonar.

jaro ha escrit:-desde lordinador del router (laltre) si se pot crear, pero jo vuic crear del meu...


A mi això em desconcerta. Que vol dir "l'ordinador del router"????
Els ordinadors no són un del router i un altre no ... si del que estem parlant es que tens a casa dos (o més) ordinadors, tots estan connectats al router, tos són idèntics.
O vols dir alguna cosa que se m'escapa i que necessitem per ajudar-te?

Després, la peach i QjQ l'acaben de liar (si em disculpeu :?).
peach ha escrit:si ja tens un ordinador amb el port 9113 obert, a aquest segón li has d'obrir el 9114

QjQ ha escrit:Si has obert els dos ports als dos pc's

Els ports no s'obren en els PC's.
Obrir un port vol dir dir-li al router que quan arribi una comunicació per el port 9113 l'enviï cap al PC amb IP 192.168.1.2 (per seguir amb l'exemple numeric del QjQ que és força standard).
No es pot obrir un port a dos PC's, això es contradictori. Un port obre una relació amb una IP i només una.

En resum ... (els numeros poden ser els que vulguis, 9113 o 9333 com be diu QjQ)
al router has d'obrir el port 9113 associat a la IP 192.168.1.2
i obrir el port 9114 associat a la IP 192.168.1.3

Quan crees desde el PC que tingui la IP 192.168.1.2 ho has de fer amb el port 9113
Quan crees desde el PC que tingui la IP 192.168.1.3 ho has de fer amb el port 9114

I cuidadin ... molt probablement els teus PCs agafin una IP diferent en funcio de quin poses en marxa primer!!!! O sigui que has de mirar quina IP tens avui per saber quin port has de fer servir.

Ja se que dic el mateix que volien dir peach i QjQ ... però potser t'aclareixo algo? :wink: I si no ... ho hem intentat :P.

Apa, tingueu manilles.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 25 set. 2007, 21:33

Benvolgut HAL
Rectificar al que rectifica al que rectifica es força complicat a mes de poc entenedor. Però en fi com que només em seguiràs tu, “pos”

No soc pas filòleg, per tant en aquets moment desconec si l’expressió correcta en català es “obrir” o “mapejar” un port, en realitat el que fem es encaminar cap al nostre ordinador un seguit de comunicacions. D’altra banda, si que es pot obrir una ventall, una gama, un seguit de ports a varis pc’s, el que difícilment es pot fer es utilitzar el mateix port a dos pc’s al mateix temps. Es a dir, el que no podem fer, que fer-ho si que el router ens ho permet, es obrir ,per el Butinet, el ventall dels ports 9110 al 9120, per posar un exemple, a varis pc’s, que al menys es el que he entès que havia fet en Jaro.

Tornem a insistir amb l’expressió “obrir als” vol dir “obrir cap a ells” no “obrir en ells”. Router en cristià vol dir “encaminador”. Encaminar cap a..................

I “cuidadin” la ip interna com no l’haguem configurat adequadament en les propietats de xarxa i haguem deixat que se l’agafi el DHCP anem llestos. O , en tot cas on et penses que es posen les IP 192.168.1.2 i d'altres?

Hal l’ intenció era bona, però haguessis guanyat temps, diners i eficiència si l’haguessis linkat al excel•lent tutorial, fet per tu mateix?

http://www.butinet.cat/web/Downloads/Ma ... utiNET.pdf

Sempre es bo voler ajudar, i per això son els foros, però no em sembla pas que hagis millorat en res les explicacions anteriors, però tranquil ho lograrem.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 26 set. 2007, 18:16

... Hal si jo ja t'entenc eh, i no t'he de disculpar de res... però t'asseguro q per ajudar a algú a obrir un port al router, la versió curta sol ser la millor...

Evidentment q el q s'obre (o mapejea) és el port al router... des de l'ordinador... i q les IP's poden canviar... sense avís... :P

Quan dic "l'ordinador del router" vull dir el q està conectat al router pel USB i no la resta q poden configurar la xarxa.

A totes estas.... Jaro ja pots crear?



Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants