Enviar mensaje privat

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

Enviar mensaje privat

EntradaAutor: noiremas » 26 set. 2007, 16:59

Bona tarda.
Primer que res, disculpeu el meu Català! :roll:

Com se fa per enviar mensatjes privats? Es a dir, cuan surt abaix a la dreta una finestra verda!
Gracies.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 26 set. 2007, 17:51




Hola noiremas... No hi ha missatges privats al butinet. Això q tu veus et surt quan algú posa el teu nick al xat. Si tu poses el nick d'algú a ell li sortirà una finestreta també... però també surt al xat general...



Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 set. 2007, 00:15

Hola noiremas,

Molt cert el que et diu peach, però quan entres a butinet tens una pestanya a la part superior on et posa OPCIONS.

A l'entrar en aquetes opcions veuràs 4 pestanyes més, configuració usuari, configuració servidor, altres i notificacions butinet.
És en aquesta última opció que pots configurar diverses coses. En afegir pots incloure:
- Em criden i ves posant: activat, avisa'm si s'escriu al xat, ves obrint els desplegables i selecciones allò que vols. En contingut has de posar els noms que quan s'escriuen al xat vols que et surti l'avís amb el color que seleccionis. En el meu cas jo tinc *angeles*
- Altre opció seria afegir Entrin, avisa'm si "entra l'usuari" (t'avisarà quan els usuaris que tinguis en contingut i entre *--* entrin al butinet.
- Altre opció seria afegir em conviden, activat, avisa'm si: em convida ..... ves seleccionant en quin estat vols que t'avisi, en quin color i quin temps vols que duri l'avís.

A la web tens l'opció també de butimissatges. Allà quan poses la teva identificació pots enviar missatges a algú en concret posant el seu nick. Aquests si que són privats però no avisa de la seva recepció fins que entres al xat. Allà a més de la benvinguda del servidor et diu si tens algun missatge.

Espero no haver-te embolicat gaire :?

Una abraçada,

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 27 set. 2007, 17:40

Salut noiremas!

Només dir-te que no cal pas que et disculpis per escriure o per parlar de forma no normativa el català. La qüestió és parlar-lo i intentar escriure'l. Estimar una llengua o una persona no es redueix pas a les formes de correcció gramàtica o social, sinó a l'amor, de vegades irracional i inexplicable, que tenim envers elles. Si ets de parla catalana continua perseverant, veuràs com millores. Si no ho ets, en primer lloc donar-te les gràcies per l'intent (compta que hi ha molta gent que no s'ha ni près la molèstia d'intentar-ho), i en segon lloc parla'l, llegeix-lo. escriu-lo, és el millor camí per a progressar.

De tota manera, amb o sense correcció gramatical, en català, en castellà o en xinès, esperem les teves col·laboracions als fòrums del Butinet!

Cordialment,

josep (rimbombante)

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 03 oct. 2007, 17:04

Moltes gracies a tots! :D

La veritat soc de Castellò y el parlar Valencià o Català se me done molt malament :lol:
Parlarlo ya es un altra cosa!!
SaluT
Sergi!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron