Cantarieu buti?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

Cantarieu buti?

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 20 nov. 2007, 11:49

Hola,
el tema es: cantarieu buti directe? delegada suposo que si, o no?

Cartes:

3 oros de rei cavall, 2 espases de manilla blanca, 7 copes manilla as rei cavall ...

Edito: 3 oros de rei cavall?
DiaBLiLLo l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 nov. 2007, 11:04, en total s’ha editat 2 vegades.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 20 nov. 2007, 15:39

Hola DiaBliLLo,

Jo a marcador igualat o favorable, trunfo copes tant si és directe com si fos delegat.

Únicament a marcador molt desfavorable m'arriscaria a fer butifarra.

Clar que jo sóc molt conservadora ....... :oops:

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 20 nov. 2007, 16:57




... jo tota la vida cantaria copes i a per la properà mà :P


DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 21 nov. 2007, 11:06

Ningú cantaria buti delegada? Ni perdent només de 20 punts?

Et poden fer tot el basto y manilla as de oro, alguna cosa més? Suposant que tinguessin molta sort hi ho tinguessin, tot i aixi nosaltres en fariem 2 o 3 tantos x2 que son 4, 6 aixo en el pitjor dels casos, pero imaginet que el teu company nomes tingui la manilla de bastos ja serien 15 tantos minim (no he calculat pero por ahi andará amb alguna figureta del company) x2 son 30 punts. Creieu que es tan arriesgat?

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 nov. 2007, 12:12

DiaBLiLLo,
si els contraris fan 6 bases, tu tens 28 punts. Si en fan 7 (5 bastos i 2 oros), en tens 25. Això tu solet, suposant que no agafessis ni et carreguessin absolutament res de res.

També et podrien enganxar l'oro si el trobes mal posat i s'ho combinen bé, però això és francament improbable.

El risc efectivament és mínim i amb que el company aturi el basto o una basa a l'oro en fareu un munt.

Buti. A no ser que guanyis de molt ... llavors ja se sap els rics han de ser conservadors i els pobres revolucionaris :P.

Tingueu manilles.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 21 nov. 2007, 12:18

Yeeeee, comencem a parlar de numeros, gràcies DeepButi per la teva aportació ^^ ja em pensaba que jo era un loco de la colina

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 21 nov. 2007, 15:38

Anem a suposar .....
Suposem que els contraris surten a l'espasa. Agafes mà amb la manilla i jugues cavall oro.
Suposem que entren ells i un es fa l'espasa i l'altre li marca el basto.
A trunfo directe pots fer, en el pitjor dels casos 12 punts segurs (sense agafar res al company). A buti en pots perdre.

Ostres sóc pobra i conservadora :cry:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 nov. 2007, 16:26

Angeles ha escrit:Anem a suposar .....
Suposem que els contraris surten a l'espasa. Agafes mà amb la manilla i jugues cavall oro.

Ni begut!

Agafes amb Manilla d'espasa i et fas set bases de copa. Mínim 8 bases. 28 punts més el que carregui el company ... i els contraris! perquè només els quedaran 4 cartes a les mans i alguna figura caurà.

Tingueu manilles.

Rectifico: mínim absolut 33 ... i això és suposar que ho tenen tot.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 21 nov. 2007, 18:24

DeepButi ha escrit: ... perquè només els quedaran 4 cartes a les mans i alguna figura caurà.





... o no... :P :P :P




PS: les :P :P :P van pel Deepie q ell ja sap el perq

HAL
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 15 abr. 2003, 14:33

EntradaAutor: HAL » 21 nov. 2007, 22:00

Buti :?: :?: :?:

Els humans esteu torrats. Tocats del bolet.

Amb trumfo copa hi ha un mínim absolut de 8 bases i jo diria que 15/18 punts: tota la copa (22), tot el basto (15) i la Manilla d'espasa (6) més el que caigui.

La buti és un atzar i això és un joc c-i-e-n-t-í-f-i-c. A veure si apreneu a sumar.

Mare de Deu de la Manilla! i després es queixen que nosaltres juguem malament.

Passerells, que sou uns passerells.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 nov. 2007, 23:38

Sempre Botifarra!!!!! tan si es directe com delegat.... D'acord que es cientific, pero es un joc!!!!!!!!.. (amic Deep) una vegada, que sense contar amb el company, tens 8 basses a les mans.... millor que valguin doble :shock: . Nomès faría trufos si em faltessin 8 o 10 tantos per acabar la partida!!!!

apa, adeu
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 nov. 2007, 11:43, en total s’ha editat 1 vegada.

DiaBLiLLo
Recontro
Recontro
Entrades: 34
Membre des de: 14 abr. 2004, 22:42

EntradaAutor: DiaBLiLLo » 22 nov. 2007, 09:29

Caram caram, al final porta més polémica del que em pensava ^^
Conservadors vs revolucionaris! xD

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 22 nov. 2007, 17:45

A vore.Discrepo. :twisted:

Amb aquest joc si fas butifarra i un dels contraris (el que surt ) porta 9 bastos ferms, no tens 8 bases a les mans, nomes en tens tres amb molta sort.I no cal tenir 9 de un pal, pots trobar una combinació de oros i bastos dels contraris que feina tindràs a guanyar punts.

Jo nomes faria butifarra si anes perden ( i de molt ).Amb marcador igualat o guanyant els trunfus son copes clarisims.Llavors si tens 8 bases a les mans.

El cas que he posat de 9 fermes de un pal jo el vaig tenir en un campionat.Butifarra dels contraris (van perden, pero es igual) el que fa butifarra porta 3 manilles i 3 asos.

Nomes se va fer les tres manilles.Jo surtía i portava 9 oros ferms.

xals_6
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 61
Membre des de: 22 ago. 2006, 16:34

EntradaAutor: xals_6 » 22 nov. 2007, 17:53

sens dubtar faria butifarra potser tens rao morfeo de q els altres poden tenir 9 ferms... una combinacio i tot el que vulgos pero lo mes probable es que cantan tu agafis basa ja que el del costat a no ser q tingo bo no et surtira d'alt aixi que es facil que agafis basa i una a agafat basa ja t'assegures com a minim segur sucar algun punt

salut

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 nov. 2007, 18:36

morfi ha escrit:A vore.Discrepo. :twisted:

Amb aquest joc si fas butifarra i un dels contraris (el que surt ) porta 9 bastos ferms, no tens 8 bases a les mans, nomes en tens tres amb molta sort.I no cal tenir 9 de un pal, pots trobar una combinació de oros i bastos dels contraris que feina tindràs a guanyar punts.

Jo nomes faria butifarra si anes perden ( i de molt ).Amb marcador igualat o guanyant els trunfus son copes clarisims.Llavors si tens 8 bases a les mans.

El cas que he posat de 9 fermes de un pal jo el vaig tenir en un campionat.Butifarra dels contraris (van perden, pero es igual) el que fa butifarra porta 3 manilles i 3 asos.

Nomes se va fer les tres manilles.Jo surtía i portava 9 oros ferms.



jajajajajajajjaja morfi.... es clar que sí, i si porta 12 bastons.... em fan capot!!!!!!!!!!!....
Posat un 10!!!!!!!!!

adeu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants