rimbombante ha escrit:No sé, potser vaig equivocat, però el cert és que em causa tanta repugnància que es vulguin negar drets tan bàsics com parlar o comunicar-se als xats, o dir que qui no paga no és ningú i no té cap dret, com tots els exabruptes, totes les bajanades i tots els abandonaments de partida injustificats plegats per part dels trolls i mal educats crònics.
Fa dies que volia respondre però no trobava el moment.
No existeix el "dret de parlar al xat". Com no existeix el "dret a tenir un Ferrari" ni el "dret a anar de vacances al Carib".
En tot cas, no com a drets bàsics a ser garantits a tothom.
La "funcionalitat d'enraonar al xat" és una més de les coses que es poden fer al ButiNET. Si demà els administradors decideixen que la funcionalitat de fer privats serà de pagament, no estaran conculcant cap dret. I si decideixen que la funcionalitat d'enraonar al xat serà de pagament, tampoc.
Per descontat, pot no agradar-te un ButiNET on aquesta funcionalitat estigui restringida exactament igual com a mi no m'agrada un ButiNET on els comportaments incívics (insults, abandonaments) no ténen (gaire) conseqüències.
Però d'aquí a desqualificacions morals i acusacions de totalitarisme em sembla que hi va un món.
Quan dic que qui no vol ser un usuari de quota no té "dret" a tenir personalitat, no estic conculcant cap "dret" de ningú. Estic dient que no em sembla correcte permetre la seva identificació, perquè a algú que fa 100, 200, 500 partides i no vol ser un usuari de quota, no crec que se li hagi de donar la funcionalitat de que els demés l'identifiquin.
Tot i que personalment crec que l'opció és extraordinariament simple: no entrar a la sala General, també crec que pel bé del ButiNET cal ser coherents i no donar aquesta funcionalitat. I ho dic desde lluny, perquè així com alguns "viuen" al xat, jo "visc" als fòrums

i per tant el problema en sí m'afecta més aviat poc.
Apa, tingueu manilles.