Molesta a molts jugadors!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Arlequin
Barretina
Barretina
Entrades: 209
Membre des de: 22 feb. 2006, 16:06

Molesta a molts jugadors!!

EntradaAutor: Arlequin » 01 març 2006, 13:42

Hola Carles, de tant en tant surt un gracios,......... l'ultim "cenovita", que porta mes d'un hora amb una partida creada, i la gent entra, fins que farta de esperar, surt..... i així sucesivament......... he contat mes de 100 passerells, (jo entre ells). No es pot fer res per evitar aquesta situació?????

adeu

Trutx
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 oct. 2004, 17:46

EntradaAutor: Trutx » 04 abr. 2006, 17:31

El més lògic és no entrar a les seves partides i avisar als presents que no hi entrin. Ja se'n cansarà. De totes maneres, si el tio persisteix i es torna molest sempre es pot avisar a qualsevol operador (@ o + davant del nick) pq se n'ocupi.

Salut!

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 05 abr. 2006, 08:23

Hola Trutx: Gracies per contestar a la meva pregunta, pero jo em referia a resoldre el problema des del propi programa. Per ejemple: als 5 minuts de crear una partida, si no s'esta jugant.... es borra automàticament. Estic dient una bestiesa?????.... els meus coneixements cibernétics son molt limitadets!!!!! jejejejejeje

plana/alfons

PD: Enhorabona!! per la teva nova dedicació al "nostre" joc

Trutx
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 oct. 2004, 17:46

EntradaAutor: Trutx » 05 abr. 2006, 15:01

Ok, no t'havia entès.

Doncs tècnicament si que es pot fer, tot depèn ja del que vulgui/pugui fer el jefe :P Però per poder, es pot posar un temps d'expiració de partida, es pot impedir que algú a qui li ha expirat una partida en pugui crear una altra fins al cap de cert temps, etc. Possibilitats n'hi ha, i ara que l'he entès, secundo la teva idea.

Salut!

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants