Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

Missatjes privats
0
No hi ha cap vot
Crear partides al servidor
4
7%
Control d'abandonaments
13
22%
Ranking de jugadors
12
20%
Campionats online
21
36%
Diversos canals al xat
0
No hi ha cap vot
Alguna altre cosa (especificar)
3
5%
Observar partides
6
10%
 
Vots totals: 59

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Que trobeu mes interesant/important pel ButiNET ??

EntradaAutor: Carles » 15 ago. 2005, 19:09

Hola !

Com que he "acabat" l'actualitzador, estic pensat a veure amb que em fico ara .... i eh decidit fer una mini/enquesta ...... per veure que opina la gent :-p

- Missatjes privats: poder parlat en privat entre els participants del xat. Evidentment desactivat mentres es juga, i que si no es vol no et pugin molestar.
- Crear partides al servidor: que el servidor pugi crear partides. Aixi no cal obrir ports.
- Control d'abandonaments: que al costat del nick surti un numero que indiqui el % de partides abandonades per un jugador.
- Ranking de jugadors: ranking (opcional) de jugadors, que vagi guardant les partides jugades i amb això elavori un ranking.
- Campionats online: fer campionats online .... que mes dir ? :-p
- Diversos canals al xat: per exemple: experts, intermig, principiant.
- NOVA: Observar Partides: poder veure una partida que s'esta jugant.

Si votes alguan altre cosa, especifica-ho :-p

I si te costa decidir entre varies, si vols apart de votar, ordena quines per tu son les coses mes importants.

Adeu !

PD: No te cap "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 ago. 2005, 15:54, en total s’ha editat 1 vegada.

sgr_kaus
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 maig 2003, 04:28

Molt interessant

EntradaAutor: sgr_kaus » 16 ago. 2005, 15:49

Hola Carles,

tot el que proposes sembla molt interessant... :D mica en mica hauras d'anarho programantho tot, em sembla una excellent idea que el servidor pugui crear partides, no estaria malament tb incloure la possibilitat de observadors per a les partides, es a dir, 4 que juguen i 4 que sho miren amb totes les cartes vistes...

lo del % dabandons es molt necessari, i jo crec que posan ranking de jugadors ja estas creant automaticament un torneig permanent.

Recorda que tens 2 servidors, actualment el servidor2 no s'usa casi mai, podries fer servir aquest per permetre lentrada dusuaris no registrats, i registrats tal com es ara, aixi guanyar nous adeptes, deixant el servidor1 com un inmens 'lawyer' de competicio, en que cada usuari que entra se li adjudica automaticament una posicio en el ranking. (o viceversa, el servidor1 tal com esta ara i el servidor2 el ranking).

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 18 ago. 2005, 01:09

Hola:Poguer veure partides q estan Jugant es una bona opcio.En molts altres jocs es pot fer,inclus en Sims de velocitat, Tambe podries incloure que si algu te que marxar de una partida que jugues el que fa mes estona que mira.
El rankinng de jugadors i control de abandonaments es mes delicat.
Un podria haber guanyat moltes partides pero no vol dir que sapigue jugar.

sort.

Jep
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 02 oct. 2002, 11:31

EntradaAutor: Jep » 18 ago. 2005, 19:20

Hola
En participació en l'enquesta crec que seria molt interessant el tema de les partides abandonanes.
També crec que seria molt interessant poder crear partides en audio per parlar i comentar les jugades sense necessitat d'escriure, seria més divertit, no creus?

CJR
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 set. 2004, 22:21

Enquesta

EntradaAutor: CJR » 19 ago. 2005, 05:54

Prou que fas en el teu temps lliure per a millorar el programa... El tema de fer classificacions i el de poder controlar els jugadors que abandonen les partides és magnífic, però el més urgent al meu parer és que es puguin crear partides al servidor, tot i que això repercuteixi negativament en la velocitat.

temerari
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 24 març 2003, 20:25

EntradaAutor: temerari » 20 ago. 2005, 01:59

jo crec q una bona clasificacio, ben penalitzada a qui abandones seria l'opcio correcta.
au

Liternet
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 29 set. 2002, 10:22

EntradaAutor: Liternet » 21 ago. 2005, 23:40

Podrías abordar el reto del Guiñonet, el juego del Guiñote por internet.

frida
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 16 feb. 2005, 01:09

enquesta

EntradaAutor: frida » 22 ago. 2005, 15:45

Crec molt interessant que es pugui quantificar els abandonaments al llarg d´una partida.
I et felicito per l´enquesta

pepetvermell
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 13 ago. 2003, 19:34

EntradaAutor: pepetvermell » 24 ago. 2005, 12:31

Jo voto per al control dels abandonaments, que emprenyen molt.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 25 ago. 2005, 00:09

Hola a tothom,

Encara que totes les propostes són força interessants, el meu vot seria per als Campionats online. És una idea que m'agrada molt. Hummmmm ja em trobo :lol: ... ara que lo de la patadeta sota la taula no sé com ens ho farem ..... 8)

Siau

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Coses a fer

EntradaAutor: Quiquet » 25 ago. 2005, 00:14

En fi, un que está aborrit i com que ja veig que la barretina no la tindré mai, contestarem a l’enquesta del “ Jefe”.
- Missatjes privats: Em sembla be que hi hagin missatges privats entre els arrobes i els que cometen alguna imprudencia, temeritat o qulasevol altre cosa obscena………… Però no es necessari entre els jugadors, treuria frescura al xat general……….
- Crear partides al servidor: Coi, quantes peles val aixó, per que si es pot fer baratet ja tardas i mes ara que me canviat a Mac………?
- Control d'abandonaments: UIUIUIUIUIU, em remeto a tants i tants comentaris que hi han hagut sobre aquest tema en el Butinet. No cal perdre-hi el temps. Continuo pensant que es un tema d’educació i no estem aqui per educar a la gent.
- Ranking de jugadors: NUNCA, JAMAS, TAMPOCO. Es respon en el tema següent
- Campionats online: Coi sense llengotes, per a mi es el tema mes interesant, permet elaborar rankings entre els que participin a Campionats. I a mes a vore si fas el Campionat de dats pre-donats .-P LLENGOTA GROSSA ………………………..
- Diversos canals al xat: Si home i mes normes per els arrobes per els que no estiguin en el canal que li correspongui, res home res no perdis el temps.
- NOVA: Observar Partides: Quina vergonya……………. Una proposta ( variant). Per que no guardar partides genials i poder-les jugar d’altres jugadors, la mateixa partida…………………

PD: No te cap "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.

Ja son ganes de gastar teclat ja
En fi...........................

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 ago. 2005, 15:21

PD: No te cap "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.

Ja son ganes de gastar teclat ja
En fi...........................


Jajajaja.
Jo estava convençut que sortira lo d'abandonaments ...... però ha estat que no :-p
Aixi que em plantejare quina de les altres coses faig .... i com.

Per tant, l'enquesta ha servit, i de molt. Gracies a tots els que heu contestat/votat.

Adeu !

PD: Podeu seguir votant ....
PPD: QQ, ha guanyat el ranking :-p estàs en minoria.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Ditxós ranking

EntradaAutor: Quiquet » 25 ago. 2005, 16:53

Benvolgut “ Jefe”:
Respectant , faltaria mes, la teva soberana voluntad i les premises establertes amb anterioritat

PD: No te Cáp. "valor" apart del orientatiu, vull dir que no farè primer lo que surti, ni que pot ajudar a decidir-me.

Hauriem de dir que ara com ara el Ranking son 7 vots i el Campionat online son 7 vots, empat …………tecnic , en diria?

Però de totes formes es igual, si algú vol tenir ranking que participi als campionats online i ja ata ?

No cal pas que recordem les dificultats estadistiques de definir un ranking, hi ha força literatura en els foros sobre aquest tema, només cal recordar que el nostre joc, apart de les habilitats de cadescun que no menyspreurem, el factor esencial de guanyar o perdre es tenir o no tenir bones cartes.
En canvi si voleu fer una valoració de la qualitat de un jugador, i tot i aixi amb certs dubtes, jugueu amb les mateixes cartes i aquell que faci mes punts o en perdi menys amb les mateixes cartes es el que en sabrá mes no??????????????.

De fet he de confesar, ………….jo el primer, que en un dels Campionats de jocs pre-donats, amb el meu company de joc, en manel, vem quedar ultims amb una ronda i primers a la següent. I la de raons que s’ens van donar per que aixó fos aixi eran interminables, ……………en fi…………………..

Mireu tots sou molt bons i en sabeu molt, les noies a mes a mes sou molt wuapissssssssss. Però jo …………….continuare jugant amb qui em doni la gana i amb qui m’ho passi be tingui el ranking que tingui.

Ala

Linda
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 14 maig 2004, 21:37

EntradaAutor: Linda » 25 ago. 2005, 18:06

Jo tambe vull votar

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 ago. 2005, 18:27

Docns vota :-)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants